תלוי בקופ"ח אני חושבת בכל אופן
במקרה שלי קבעתי תור במנהלה- לתאריך המתאים (שבוע 17) שילמתי משהו כמו 42 ש"ח בקופה וזהו- מדובר בבדיקת דם בלבד (לכן אין ממש משמעות לשתן ולצום לעניות דעתי). והרי מידע מעט יותר מפורט: הבדיקה: חלבון עוברי שמות נוספים: aFP+Estriol+bHCG, בדיקה משולשת פירוש: המדובר בבדיקת דם בה נבדק החלבון אלפא-פטו-פרוטאין, ההורמון "אסטרדיול" וההורמון Beta HCG. שילוב הבדיקות מאפשר לאתר מומים מולדים. באמצעות ניתוח סטטיסטי של התוצאות, מתקבל שקלול של הסיכון ללידת תינוק הסובל מתסמונת דאון (טריזומיה 21), טריזומיה 18 (פיגור שכלי) ומומים נוספים במערכת העצבים. תוצאות הבדיקה: ניתנות באמצעות אחוזי סיכון ללידת מום במערכת העצבים בהצלחה