אולי אתן יודעות?

בתקווהש

New member
אולי אתן יודעות?

אני אמורה לעשות חלבון עוברי. צריכה הפניה? לקבוע תור? לצום? שתן ראשון? איך זה הולך? תודה מראש וסליחה על הלחץ... הרופא שלי לא ממש עונה לי...
 

1טלינה

New member
תלוי בקופ"ח אני חושבת בכל אופן

במקרה שלי קבעתי תור במנהלה- לתאריך המתאים (שבוע 17) שילמתי משהו כמו 42 ש"ח בקופה וזהו- מדובר בבדיקת דם בלבד (לכן אין ממש משמעות לשתן ולצום לעניות דעתי). והרי מידע מעט יותר מפורט: הבדיקה: חלבון עוברי שמות נוספים: aFP+Estriol+bHCG, בדיקה משולשת פירוש: המדובר בבדיקת דם בה נבדק החלבון אלפא-פטו-פרוטאין, ההורמון "אסטרדיול" וההורמון Beta HCG. שילוב הבדיקות מאפשר לאתר מומים מולדים. באמצעות ניתוח סטטיסטי של התוצאות, מתקבל שקלול של הסיכון ללידת תינוק הסובל מתסמונת דאון (טריזומיה 21), טריזומיה 18 (פיגור שכלי) ומומים נוספים במערכת העצבים. תוצאות הבדיקה: ניתנות באמצעות אחוזי סיכון ללידת מום במערכת העצבים בהצלחה
 

dafdaf

New member
תשובות

את צריכה הפניה מרופא הנשים שלך לא צריך להיות בצום וזו בדיקת דם לא שתן. בדר"כ לא צריך לקבוע תור אבל תרימי טלפון למעבדה שאת מתכוונת לבצע בה את הבדיקה ותוודאי כי יש מקומות שהם עושים את הבדיקה רק בימים מסויימים.
 

happy00

New member
הערה נוספת

צריך להביא צילום של תוצאות US שעשית. (הם צרכים את זה בשביל חישוב גיל ההריון המדויק)
 
למעלה