אולי אתם יודעים את התשובה?

yair999

New member
אולי אתם יודעים את התשובה?

להלן שאלה שנשאלה בפורום של "המומחה" ותשובותיו האופיניות. למותר לציין שהודעתי האחרונה למטה נמחקה מפורומו מיידית - תגובה אופינית גם כן. אתם יודעים את התשובה? שם השולח: יאיר בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: האם מדידת תאוצה ברכב אוטומטי בעל מצב גיר 'ספורט' נעשית במצב זה או במצב רגיל? שם השולח: רוני אהרנוביץ בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: לא, במצב שלג שם השולח: יאיר בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: משום מה נראה לי שעובדתית התשובה הנכונה שונה... ועדיין איני יודע מהי שם השולח: רוני אהרנוביץ בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: הבל-הבלים התשובה הולמת את השאלה; התעסקות אינפנטילית בעשיריות שניה בזינוק מהרמזור של מכונית א-ו-ט-ו-מ-ט-י-ת. שם השולח: יאיר בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: זו אינה התעסקות אינפנטילית בעשיריות שניה... זו שאלה לגבי הכללים הרשמיים או המקובלים אצל היצרנים למדידה כזו (בהנחה שיש כאלה). גם תשובה האומרת שאף יצרן לא מקפיד על כך כי זה רק עשיריות שניה יכולה להיות תשובה מתאימה.
 

שי ז.

New member
לא מתוך ידע אלא היגיון

סביר שיבחנו את הרכב שמצב המיטבי לצורך המבחן כלאמר אם בודקים זינוק אז במצב ספורט ואם תצרוכת דלק אז במצב הכי חסכוני. מענין אם היתה עומדת למבחן אזו מכונית אקזוטית אוטומטית הוא היה מגיב אותו הדבר.
 

yair999

New member
אולי זה הגיוני אבל...

על שאלה אחרת האם רכב עם תיבת טיפטרוניק נבדק בתפעול ידני או אוטומטי הואיל "המומחה" להשיב - באוטומטי. (שאלה קשורה היא האם מצב מיטבי של תיבה כזו הוא בתפעול ידני או אוטומטי).
 
עזבו אתו, הוא לא יודע, מה אתם רוצים

ממנו, עוד לא הבנתם שכל האתר הזה הוא רק פרסומת.. רק לידיעתך, אני בטוח ב 100% שהוא בכלל לא נ-ה-ג על רוב המכוניות שהוא ניקד, בגלל זה הוא עדיין חושב שה 307 היא מכונית ביצועיסטית ודינאמית, בקיצור עזבו אתו, חבל על הזמן. למה האתר הזה כן טוב, אני יגיד לך למה. א. תשובותיו של מושיקו הנהג (לדעתי מחזיק את הפורום) ב. השוואה בין נתונים יבשים של מכוניות (מאוד נוח).
 
ועוד דבר בקשר לניקוד...

הניקוד שלו מתבסס על שני אלמנטים : א. נתונים יבשים (בלי לנהוג, כבר אמרתי) ב. רגשות = יחסי אהבה/שנאה ליבואן, לדוגמה קורולה החדשה קיבלה 3 כוכבים, (הם השתמשו בשמו בפרסומת ללא הסכמתו תעשו 1+1). בקיצור אלה הם פני הדברים.
 

yair999

New member
ואמנם מושיקו תרם שוב את תרומתו

למרות העורך ולא בזכות העורך: שם השולח: מושיקו הנהג בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: תשובה ההבדל בין מצב ''ספורט'' למצב ''רגיל'' הוא שבמצב הראשון המנוע ימשוך לסיבובים גבוהים יותר בטרם החלפת הילוך. היות וכך - הבדיקה מתקיימת במצב זה. מעשית, הבוחן יביא את המנוע לסיבובים גבוהים תוך כדי לחיצה על הבלמים ויזנק לאחר הרפיית דוושת הבלמים, מצב שבהחלט לא כדאי לך אף לנסותו, לכל הדעות. רק לידיעה - מצב ''שלג'' הוא בסך הכל ויתור על ההילוך הראשון ותחילת נסיעה בהילוך שני לצורך הפחתת המומנט למניעת החלקה.
 
למעלה