אולי אתם יודעים את התשובה?
להלן שאלה שנשאלה בפורום של "המומחה" ותשובותיו האופיניות. למותר לציין שהודעתי האחרונה למטה נמחקה מפורומו מיידית - תגובה אופינית גם כן. אתם יודעים את התשובה? שם השולח: יאיר בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: האם מדידת תאוצה ברכב אוטומטי בעל מצב גיר 'ספורט' נעשית במצב זה או במצב רגיל? שם השולח: רוני אהרנוביץ בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: לא, במצב שלג שם השולח: יאיר בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: משום מה נראה לי שעובדתית התשובה הנכונה שונה... ועדיין איני יודע מהי שם השולח: רוני אהרנוביץ בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: הבל-הבלים התשובה הולמת את השאלה; התעסקות אינפנטילית בעשיריות שניה בזינוק מהרמזור של מכונית א-ו-ט-ו-מ-ט-י-ת. שם השולח: יאיר בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: זו אינה התעסקות אינפנטילית בעשיריות שניה... זו שאלה לגבי הכללים הרשמיים או המקובלים אצל היצרנים למדידה כזו (בהנחה שיש כאלה). גם תשובה האומרת שאף יצרן לא מקפיד על כך כי זה רק עשיריות שניה יכולה להיות תשובה מתאימה.
להלן שאלה שנשאלה בפורום של "המומחה" ותשובותיו האופיניות. למותר לציין שהודעתי האחרונה למטה נמחקה מפורומו מיידית - תגובה אופינית גם כן. אתם יודעים את התשובה? שם השולח: יאיר בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: האם מדידת תאוצה ברכב אוטומטי בעל מצב גיר 'ספורט' נעשית במצב זה או במצב רגיל? שם השולח: רוני אהרנוביץ בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: לא, במצב שלג שם השולח: יאיר בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: משום מה נראה לי שעובדתית התשובה הנכונה שונה... ועדיין איני יודע מהי שם השולח: רוני אהרנוביץ בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: הבל-הבלים התשובה הולמת את השאלה; התעסקות אינפנטילית בעשיריות שניה בזינוק מהרמזור של מכונית א-ו-ט-ו-מ-ט-י-ת. שם השולח: יאיר בתאריך: 04-Apr-04 הודעה: זו אינה התעסקות אינפנטילית בעשיריות שניה... זו שאלה לגבי הכללים הרשמיים או המקובלים אצל היצרנים למדידה כזו (בהנחה שיש כאלה). גם תשובה האומרת שאף יצרן לא מקפיד על כך כי זה רק עשיריות שניה יכולה להיות תשובה מתאימה.