אולי אני להשתגע

*pank

New member
אולי אני להשתגע

אבל אינטרנט מדבר אלי אומר לי פאנק : רוצה לדעת איך עושים אנשים יפים אני עונה לו: עזוב אותיב שקט ככה ברא אותי האלוהים.
 

*pank

New member
זה אני עוד לא לראות

איך אנשים בדיוק כמוני מתעשרים... לא מדברת בלי עורך דין.
 

kessem

New member
פאנקי,חומד...בעיני את יפהפיה,עזבי

את אלוהים,עזבי את אינטרנט....
 

kessem

New member
ואל תתפתי להאמין לשום טיזר פרסומי

מן מזמן החלטתי שיופי הוא מה שאנשים מקרינים מבפנוכו.
 
נכון!!! אני מסכימה עם קסם

מה יש אני לא מספיק יפה???
ומה שלא עושה הטבע עושה הצבע
רק טוב!!!
 

*pank

New member
גחלילית את מקסימה

נבהלתי לשתי שניות אבל התעשתתי, או... צילמתי אותך בסתר...
 

חן (*_*)

New member
פאנקי- את יפהפייה................

ולי מותר לגלות כי זכיתי אותך לראות יפה את מבחוץ ומבפנים מוארת ביופי טהור כשל ילדים
 
למעלה