אוכל לגור בן חודשיים

racheldel

New member
אוכל לגור בן חודשיים

שלום, שילשום מצאתי גור חתול כבן חודשיים. נתתי לו חלב, ניסיתי ביצה קשה עם קצת שמן וניסיתי חביתה. הוא בקושי אוכל. מה אני צריכה לתת לו? בנוסף, יש לי כלב בן שנה גם, שכבר יומיים בחצר בגלל החתול. איך עושים כדי ששתיהם התרגלו אחד לשני? תודה, רחל.
 

moggycat

New member
חתיכות עוף, טונה ולשתות- רק מים

מחר תקני אוכל לגורים, מומלץ- רויאל קאנין קיטן. את ההכירות בין הכלב לחתול צרריך לעשות בהדרגה, בהתחלה לחצוץ בניהם (כל אחד בחדר אחר) לפתוח טיפה לתת להם לרחרח, ולהמשיך ככה עד שיפסיקו לנהום אחד על השני
 

enat06

New member
רחל, אם הוא בקושי אוכל כדאי שתגשי לוטרינר

כמה שיותר מהר, יכול להיות שהוא זקוק לטיפול כלשהו, או.. לא ציינת מה הגיל שלו יכול להיות שהוא עדיין צריך לינוק ותצטרכי להאכיל אותו עם בקבוק ומטרנה מיוחדת לחתולים, אם יש לך אפשרות לצלם אותו ולהעלות תמונה יוכלו אולי להעריך את הגיל שלו כאן, בכל מקרה כדאי מאוד שוטרינר יראה אותו כדי לתת לך הערכת גיל ולהגיד מה המזון הטוב ביותר כרגע, אם העיניים פתוחות והאזניים זקופות הוא יכול לאכול מוצק, חתיכות עוף או טונה במים יכולים להיות טובים עבורו עד שתשיגי מזון יבש עבורו, אם הוא קטן יותר הוא זקוק להאכלה מבקבוק.. אם תכתבי כאן לגבי גילו יוכלו לכוון אותך יותר..
 

TatuliS

New member
היא כתבה שהוא בן חודשיים

לא עדיף לבדוק קודם אם הוא אוכל משהו שהוא אמור לאכול, אוכל חתולים או טונה, ולא חביתה? גם חתול רעב לא בטוח ירצה לאכול ביצה קשה או חביתה
 

leeloo2007

New member
כמה דברים:

1. האוכל שאת נותנת לו בכלל לא מתאים לו. הוא צריך לאכול אוכל לגורים. המליצו לך על רויאל קנין ואני מצטרפת להמלצה. זה אוכל מצוין. שימי לב שיש להם 2 סוגים לגורים: עד 3 חודשים ומעל 3 חודשים. תתחילי בזה של עד 3 חודשים. את יכולה גם לתת לו קצת טונה או פסטרמה. (כתוספת לאוכל שלו. באוכל שלהם יש דברים שהם צריכים להתפתחותם התקנית. מאוכל של בני אדם הוא לא יקח את הדברים האלה. ביצה - זה לא מומלץ בכלל! 2. סביר להניח שיש לו תולעים. את חייבת להתייעץ עם וט' ויותר טוב אם תקחי אותו לוט' שיבדוק אותו. אני גם מצאתי גור לא מזמן שלא אכל טוב. כמה ימים אחרי תילוע ראשון עדין לא אכל טוב. העברתי אותו לאוכל של קנין ותוך יומיים שלושה השתפר לו התיאבון והיום הוא מטחנת אוכל :) אהה ומים טריים - חובה כל הזמן. בהצלחה!
 
למעלה