אוי לנו לגמר גביע כזה!!

יוֹאב

New member
בולשיט!

כולכם חכמים גדולים שמתיימרים לדעת הכל. רק בישראל כל נהג מונית וכל מוכר בשוק חושב שהוא יודע הכל ושכל הערבים מחבלים. אלה דעות שהן הרבה מעבר לגזעניות. זה כבר הרבה מעבר לרוע. זה פשוט טמטום ! מחדירים לכם רעל למוח או משהו? רק אדם פרימיטיבי יכול להיות בעל דעות קדומות על אדם אחר אך ורק בגלל מוצאו.
 

GaL aDoRNo

New member
אני אמרתי כל?

כי למיטב ידיעתי אמרתי רוב הערבים ובאמת התכוונתי לזה! או שאתה לא רואה איך אחרי כל פיגוע הם יוצאים לרחובות וחוגגים??? ואחרי שחיילים נרצחים הם גונבים את הגופות וכל הפלסטינים הולכים לצעוק ברחוב??? אני אמרתי שאני יודעת הכל? אמרתי שאני חושבת = שזו דעתי!!! ככה אני חושבת ככה אני רואה את הדברים. עובדה שכל תוכנית שמציעים להם הם לא רוצים!! כי הם רוצים את כלל א"י!!! מה בדיוק גזענות בזה? אני רואה שהפלסטינים מריעים אחרי כל פיגוע ואבות מתגאים בבנים השהידים שלהם וילדים מעריצים מחבלים ותולים פוסטרים שלהם, ואתה משום מה חושב שהם מינימום קדושים!!! צא מזה- הם שונאים אותנו!!! ככה זה תמיד היה וזה גם יהיה ככה כל עוד לא נעוף מהארץ!!! אז בואו כולנו נלך מכאן כדי שיפסיקו הפיגועים איזה פתרון מעולה!
 

יוֹאב

New member
אוהדת בית"ר שחטפה מכות?

ואוהדי הפועל לא חוטפים מכות ממכבי? ואוהדי מכבי לא חוטפים מכות מחיפה? ואוהדי נצרת לא חוטפים מכות מבית"ר?
 
בדרך כלל...

אני שונא את כמעט את כל ערביי א"י, הפלסטינים והמוסלמים אבל דווקא עכשיו אני שמח בשביל סכנין. היא הייתה קבוצה פחות או יותר טובה השנה עם שחקנים טובים. להזכירכם יש שם גם שחקנים ישראלים שלא אכפת להם שהם משחקים עם ערבים ומייצגים קבוצה ערבית. הדבר היחיד שרע בזה הוא שבעונה הבאה כל השחקנים הטובים (או רובם) של סכנין יעזבו ואז תיהיה לנו קבוצה באירופה כמו הפועל ר"ג השנה. וזה חבל... בשנה הבאה יש שני קבוצות בליגת האלופות וכמה יש באופ"א?
 
מזל טוב לבני סכנין!

כל הכבוד על ההישג המרשים ועל היותם הקבוצה הערבית הראשונה שזוכה בגביע המדינה. ואנחנו יכולים לפחות להתנחם בעובדה שהודחנו ע"י מחזיקה הגביע.
 

Thierry Henry

New member
לא

אני לא מתנחם בגלל זה. הפסדנו ברבע גמר גביע ופספסנו את התואר. אני לא מוצא שום נחמה בזה שהם לקחו את הגביע
 

Thierry Henry

New member
מצבך ממש קשה

א- בית"ר כורדים ב- זה בשביל הצחוקים אבל כנראה שאפילו טיפת הומור לא נשארה בך. הציניות הרגה אותך
 
אם אני לא טועה....

גם הפועל ת"א זכתה בכמה גביעים.... סכנין היא לא הקבוצה הראשונה שזוכה מהמגזר....
 

יוֹאב

New member
../images/Emo65.gif ברכותיי לבני סכנין ../images/Emo65.gif

אמנם קיויתי שהפועל חיפה תזכה, אבל ללא כל ספק, קבוצה ערבית שתייצג את ישראל באירופה תהווה תעודת כבוד לישראל כולה.
 
תעודת כבוד?

קבוצה ערבית שמיצגת את מדינת ישראל, מדינה של יהודים?!?!?!?! אני חושבת שזה ביזיון... שיהנו להם כמה שהם רוצים בארץ, אבל בשבילי, בני סכנין לא תהיה נציגה של מדינת ישראל באירופה, אלא נציגה של הערבים שגרים בה... דרך אגב, אני חדשה פה בפורום, זאת הפעם הראשונה שאני כותבת פה...
 

redron

New member
יואב-אוהד הפועל שנשבה!!

חחח..מתי תקלוט כבר שאתה אוהד קבוצה ימנית?? אני יודעב שספורט לא חייב להיות קשור לפוליטיקה דוקא, אבל אין מה לעשות, אתה באופי שלך יותר אדום מאדום!!
 

צהוּבה

New member
רק אני לא שמעתי

שמכבי הצביעה לברוך מרזל? כי לדעתי היא לא טרחה ללכת לקלפי.
 

יוֹאב

New member
למען האמת

אני יודע... כל טיעון הגיוני היה מביא אותי לאהוד את הפועל תל אביב, אבל מה לעשות? אני מכביסט בדם ואת זה אי אפשר לשנות. אני מסתפק פשוט בלא לשנוא את האדומים יותר מדי
חוץ מזה, זה הרבה מעבר לפוליטיקה
ודבר אחרון - על פי התנהגות האוהדים של הפועל, בחיים לא הייתי יכול להשתייך אליהם. הפנאטיות המטורפת שלהם בנוגע לכל דבר, לא מתאימה לי.
 
למעלה