תלתן אירי ירוק
New member
אוי וייז מיר!
שרון ואריה כבר עברו את האלפייה? צו צו צו. אני חושב שהגיעה השעה להתפשט, ולהתחיל לעבוד. תא``י (אז קצת נרדם לי. זה קורה לכולם, לא?)
שרון ואריה כבר עברו את האלפייה? צו צו צו. אני חושב שהגיעה השעה להתפשט, ולהתחיל לעבוד. תא``י (אז קצת נרדם לי. זה קורה לכולם, לא?)