אוי וייז מיר!

אוי וייז מיר!

שרון ואריה כבר עברו את האלפייה? צו צו צו. אני חושב שהגיעה השעה להתפשט, ולהתחיל לעבוד. תא``י (אז קצת נרדם לי. זה קורה לכולם, לא?)
 

softy

New member
אני מבין תלתן...

שהרבה זמן לא ראית את שימך מתנוסס כאן למעלה כמנהל, אז החלטת לפתוח פורום!? גם זו שיטה טובה. סופטי בנתיים דופק לך קופה בפורום שלך.
 
סופטי.

לפעמים נדרשים מעשים קיצוניים. אבל, זה לפורום אחר לגמרי... תא``י (שהמשפט: ``זה לא לפורום הזה``, מזכיר לו את המחששה בתיכון)
 

שרון-ב-

New member
שלום אורח מכובד

כבר חששתי שתהיה עסוק כל כך במעונך החדש שלא תמצא זמן עבורינו עכשיו אני יכולה לישון בשקט :) ולא, זה לא קורה אצל כולם , לא להרדם בשמירה !!!! שרון לילה טוב
 

softy

New member
כבר שעה שלמה

את מודיעה לנו שאת הולכת לישון! את ישנה עם זאבים? מי מטריד את מנוחתך? סופטי מחפש נוקיה להתחבר
 

softy

New member
למה לרוץ ???

שרון היא פרגית ידועה... תלוש לה פלומה ! סופטי מכין את השיפוד
 
למעלה