אוי ואבוי בעצמך!
כמה נחמד לבוא לפורום, לדלג על ה"שלום" ולהפיל עלינו "תתחילו להחיות אותו"... אני מניחה שהכוונות שלך טובות, לכן אני מזמינה אותך לעזור לנו להחיות אותו, כדבריך. אני אנצל את ההזדמנות הזאת להגיד שאני באמת מצטערת על ההשתתפות הבלתי מורגשת שלי בפורום בזמן האחרון, אבל כמו שכבר אמרתי פעם, מסתבר שלפעמים יש עוד דברים לעשות... אני מניחה שזה גם התירוץ לחוסר השתתפות שלכם... אתם יודעים שהפורום הזה זז בעיקר בזכותכם, אז למי שיש קצת זמן וחשק- אנחנו נשמח לראות משחקים חדשים נפתחים... לפורום הזה היו הרבה תקופות של עליות ומורדות ואני לא חושבת שהתרדמה שנפלה עלינו עכשיו תמשך הרבה זמן (אני מקווה). רק בשביל לראות שאתם כאן, אתם מוזמנים לשרשר נוכחות...
לילה טוב ושקט שיהיה לנו!