אוי, איזה טעות.

JackDanyells

New member
אוי, איזה טעות.

פאק. קודם כל, פאק.
אוקיי, אז אני מנהל את פורום אקטואליה לנוער. אני מנהל לבד אז חשבתי שיהיה טוב אם היה לי שותף לניהול כי יש יותר מידיי הודעות ביום וזה קשה. יש שם איזה מישהו שממש ממש רוצה לנהל פורום בתפוז.. דיברתי איתו במסנג'ר... ידעתי תמיד שהוא לא להיט באיך שהוא כותב הודעות, אבל אני חושב כרגע שהוא בעם לא כזה בנאדם נוראי. (נקרא לו א.) ואז יש את ב., שהיא ילדה שההודעות שלה הן אכן להיט, יודעת להתבטא ילדה ממש חמודה וזה. והיא לא אמרה שהיא רוצה לנהל אבל שלחתי לה מסר עם הקישור לטופס לניהול וכו'.... כי חשבתי שזה יהיה ממש טוב שהיא תנהל. אתמול בלילה שלושתנו דיברנו אחד עם השני במסנ'. פתאום א. ממש כעס שהיא שלחה טופס כי הוא חשב (ולדעתי צדק) שיש יותר מצב שיקבלו אותה מאשר אותו. הוא רצה שקודם כל הוא יתקבל ורק אח"כ שהיא תשלח טופס.
היום בבוקר אני מקבל מהמנאש שלי (שנקרא לו ג.) מסר: "אני חושב שאנחנו נוותר על שירותיו של א." אז קודם כל, מסנ' זה המצאה של השטן. וגם אייסיקיו... כבר קרה לי פעם אחת עם האייסי איזשהו משהו מהסגנון הזה של "עכשיו הוא ממש כועס כי אמרתי לו שעשית כך וכך", וחוץ מזה שאני מפחד שא. הזה יתחיל להיות טרול (מקווה שלא) אין לי מושג מה יהיה... הוא מאוד פעיל בפורום ומאוד רוצה לנהל (מזכיר לי את עצמי פעם, ולכן אני מבין אותו).
 

trigotrigo

New member
אם הוא פעיל בפורום והוא בנאדם, הוא יבין.

אולי יהיה לו קצת קשה, אבל הוא ייצטרך להפנים שניהול פורום בתפוז זה לא עניין של חיים או מוות. אם הוא לא מסוגל להבין את זה, אז צר לי, אבל זו הבעיה שלו. כמובן שמצידך תשתדל לא להעלות את הנושא יותר מדי, ולתת לזמן לעשות את שלו.
 

דללה

New member
איפשהו זאת לא ממש בחירה שלך.

גם אני הרבה פעמים הצעתי למנא"שית שלי אנשים שאני חושבת שיתאימו להיות מנהלים שותפים והיא "פסלה" אותם מסיבות כאלה ואחרות שגרמו לי להבין שהיא/הוא לא באמת הבן אדם המתאים. אתה יכול להגיד שהנהלתה בחנה את שניהם ובסופו של דבר מצאה אותה מתאימה יותר. זה לא בא להמעיט ביכולות שלו או משהו כזה...
 

MsUnderstood

New member
לא כל אחד מתאים לניהול..

לי בפורום הראשון שניהלתי הייתה גולשת שלא רצו שהיא תיכנס לניהול ובמקומה אני נכסתי... ואחרי הרבה הצקות שלה היא הבינה שאין מה לעשות,אני מנהלת ולא היא...מתגברים על דברים כאלו...
 
למעלה