לא יודע, יתכן
מה שמתקשר לי בקטע הזה עם אוטיזם זה שאדם יכול להיות הכי מבולבל ונסער וכאוטי וחסר צורה ופשר ומפוצץ ומוצף ולא מובן ולא מווסת ומבולגן דווקא בגלל שהוא נהיר ומואר להפליא מזווית ראיה אחת ויחודית,
בקיצור
אהבה
שמטבעה היא מאוד יחודית
עובדה שגם יכולה להסביר את הנטייה האוטיסטית ליחסים של אחד על אחד
ולחבר לזה את רגישותם לזווית המבט
ואת המידה שבה כל תזוזה יכולה להסעיר אותם לאבדן חושים מוחלט
לדעתי אוטיסטים הם פשוט מונוגומים
באמת
לא כברירת מחדל
ולכן כישורי החברה שלהם כל כך שונים מהמקובל
אז פשוט אל תעצבנו אותנו וזהו
http://en.wikipedia.org/wiki/Ferdinand_Cheval