אוטיזם

אורלי791

New member
מדהים! האם האיש היה אוטיסט?

לפי המעט שמצאתי עליו ברשת, נשמע שהוא היה איש מוזר מאוד, ויחד עם זאת, גאון
 

arana1

New member
לא יודע, יתכן

מה שמתקשר לי בקטע הזה עם אוטיזם זה שאדם יכול להיות הכי מבולבל ונסער וכאוטי וחסר צורה ופשר ומפוצץ ומוצף ולא מובן ולא מווסת ומבולגן דווקא בגלל שהוא נהיר ומואר להפליא מזווית ראיה אחת ויחודית,
בקיצור
אהבה
שמטבעה היא מאוד יחודית

עובדה שגם יכולה להסביר את הנטייה האוטיסטית ליחסים של אחד על אחד
ולחבר לזה את רגישותם לזווית המבט
ואת המידה שבה כל תזוזה יכולה להסעיר אותם לאבדן חושים מוחלט

לדעתי אוטיסטים הם פשוט מונוגומים
באמת
לא כברירת מחדל
ולכן כישורי החברה שלהם כל כך שונים מהמקובל
אז פשוט אל תעצבנו אותנו וזהו

http://en.wikipedia.org/wiki/Ferdinand_Cheval
 
למעלה