מערכת ה4*4 זהה, השילדה זהה (למרות כיול שונה במקצת), ומכלולים רבים נוספים משותפים. האוקטביה 1.8 היא בסדר, אבל אם כבר ליאון-אוקטביה-גולף, לך על האוקטביה RS (לא משווקת כרגע בארץ).
לליאון קופרה 4 יש 204 כ"ס (כמו לV6) יש לה 4X4 כמו לגולף והיא עושה מ100-0 ב7.3 שניות לעומת הגולף שעושה ב7.1 שביננו זה הפרש זניח, ההבדל היחידי הוא שבליאון יש יתר מקום ותישאר עם עוד כמה גרושים בכיס. מצמץ, הולך אחרי ה
הוא טוען שהוא מורשה , אך היבואן בארץ לא מכיר בו ! מה אפשר לשפר ? האמת שב V 6 אין מה לשפר הרבה היא באה ברמת גימור גבוהה מאוד . ראיתי אחת אתמול בתל אביב מושבי עור ,חצאיות . שחורה מדהימה . צרפתי אתרים לשיפורים באחת ההודעות למטה (ההודעה בקשר לגולף RS )
הבעלים הקודם של הרכב הנוכחי שלי הלך לראות את הלאון קופרה . הוא טוען שהוא יצא מאוכזב וההרגשה הרבה יותר פשוטה (בהשוואה לפאסאט) בסוף הוא קנה איפרזה טורבו מהדגם האחרון... נסעתי איתו ברכב סיבוב קצר..עכשיו הכל תלוי במה שאתם מחפשים אז נכון שהסוברו הכי מהירה ויושבת נפלא על הכביש... אבל הידית של הדלת עשויה מאותו חומר וגם נראה בדיוק כמו החלק הפנימי של המאפרה בפאסאט . אם אתם שואלים אותי..רכב ב- 160K ברמת גימור כזו , משהו פה לא בסדר. הכל פלאסטיק בפנים חוץ מהמושבים (ריקרו). ובקשר לפלקסווגן והמחירים הגבוהים שלהם...מעניין אותי איך הם עקפו את מאזדה במחירות בתקופה האחרונה... זה יכול להיות בגלל שפאסאט טורבו עולה בערך כמו המיצובישי גאלאנט? ואין בכלל מה להשוות בניהם ?
1. אני מסכים אתך ש"הבעיה" בסובארו מאכזבת...אבל אין לה על "הגב" את עניין התדמית "האיכותית" כמו שיש לפולקסוואגן כך שאתה יודע בדיוק מה אתה קונה ואתה לא יכול לתרץ לא ידעתי/לא שמעתי. ולדעתי האישית אין אף רכב בעולם שנותן את התמורה למה שהאימפרזה טורבו נותנת במחירים אלו (אילו הEVO של מיצובישי הייתה נמכרת בארץ היא בטח כבר הייתה עוברת את ה240K, אולי בצדק ,אבל אז כבר הייתי שוקל לעשות ייבוא אישי לגולף/A3 עם 300 כ"ס ועם עוד כמה צעצועים). 2. הפאסאט נמכרת מצויין בגלל מחירה שנמצא בקובצה 3 (נראה לי שהטורבו נמצאת כבר בקבוצה 4), ואילו הגולף מתחילה מ93K לעומת הלאנטיס שמתחילה מ99K (אם אינני טועה במחירים), תעשה את החשבון לבד. מצמץ, חושב שהגולף זולה מהלאנטיס "הזולה" LOL
טוב, צריך להצדיק את מוניטין האכות- ע"י מחיר גבוה... ככה פונים ל"צפונבונים"... ללנטיס מוניטין אחר (עממיות ואמינות)... דבר אחד- ללנטיס גירסת ציי רכב (או מוזלת, תלוי איך מסתכלים..) שעולה 99 אלף ולא מופיעה משום מה בלוי יצחק.... לגולף למיטב ידיעתי אין נגיסה באגרת רישוי 2.
(מבחינת הגולף והלנטיס) על המחירים של 2001, אין לי מושג מה המחיר לדגמי 2002. אבל אני עדיין דבק בעמדתי שהלנטיס "זולה" יותר מהגולף
אני לא מבין למה אדם יעדיף לקנות לנטיס (מתפשרת על נוחות בטיחות ואיכות) על גולף, פוקוס או 307, אבל זה כבר הפסד שלהם (אפשר לחשוב כמה הפרש בהפסד הערך השנתי יש בין המתחרות בקבוצה זו 2K+/-).
באגרת רישוי 2 (הורידו 2 כריות אוויר ואת הקרת אקלים אם אני לא טועה) בקשר למחיריםזה משתנה כל הזמן ! חבר שלי הזמין לפני חודשיים( אולי קצת יותר) את הגולף 1.6 ב-פחות מ-100K והיום כבר רוצים 105K זה כבר תלוי במארק ולא ביצרן. בשיחות עם אנשים שיש להם גולף (אחד מהם אפילו רביעית ברצף) אין סיכוי שהם יחליפו את הרכב גם לא לסיאט. כמעט שילמתי בחיי על ההצעה ךבדוק את הסיאט טלדו במקום את הגולף...
אני גם דבקתי בעמדה של "לא יורק על הסיאט" אבל מאז האיביזה החדשה קשה לומר עליה שהיא מכונית גרועה. לסיאט (לפחות בארץ) תמיד היתה מחיר טוב אבל הייתה צריך להתפשר על הרבה דברים (לפעמים גם על דברים בסיסים שיש בכל מכונית יפנית בסיסית, כמו אמינות לדוגמא). אלא שבדגם הנוכחי אני פשוט לא יכול למצוא משהוא רע באמת שאפשר לשים עליו את האצבע (אם נדבר ביחס למחיר שהיא מוצעת, במכוניות הכל יחסי למשהו). אני חושב שצריך להיות עם "ראש פתוח" לגבי מכוניות. אחרת בסופו של דבר (במידה ואתה לקוח) אתה פשוט תידפק על ימין ועל שמאל. קח לדוגמא את ה190E הישנה (מהשנתון שלפני הC הקודמת) שהיתה פשוט כאב ראש מבחינת תקלות ואתה תראה שהיא פשוט לא מצדיקה את המוניטין של מרצדס. אני לא אומר שהאנשים שרכשו אותה שגו ושמעתי שיש הרבה אנשים שפשוט היו חולים על האוטו, אבל תמיד יש הפתעות לא נעימות וצריך לשים לב. מי היה מאמין לפני 10 שנים שסקודה תהיה אמפריה כמו שהיא היום? (לפני 60 שנה סקודה באמת היתה אימפריה) ושאפילו אולי תשקול לקנות מכונית שלה (לא אתה אישית אבל אני מדבר באופן היפוטתי).
אני מסכים איתך אבל לא חושב שזה אחד מהשיקולים של מי שמתלבט בין קופרה לV6, ברוב המקרים השיקול העיקרי הוא התדמית (דבר שפוגע בלאון שלא בצדק). דווקא בחו"ל לסיאט יש תדמית רעה יותר מאשר בארץ (משום מה בארץ טוענים שלהפך), ולכן קונצרן פולקסוואגן עושה לסיאט שיקום תדמית, עם דגמים אטרקטיביים כמו הקופרה. (זה בטח בגלל שהם לא רצו למכור רק סיאט ארוסה, אלא גם כן דגמים אחרים
) בנתיים נראה שזה עובד. מצמץ, היה קונה ליאון על גולף אבל לא קופרה על V6.