אוטו חדש מומלץ

sharonei1

New member
אני מעוניין באוטו חדש כרגע יש לי פיג'ו 208 בן 8 שנים
רוצה נפח אוטו יותר גדול בערך בין מה שיש לבין משפחתי
ושיהיה עם מערכת מולטימידיה עדכנית
מעדיף היברידי אם כבר מחליף למרות שיחסית לא נוסע הרבה האם זה מאוד חשוב או שעדיף רגיל ?

יש דגם מומלץ ?
תודה
 

lemner40

Well-known member
אני מעוניין באוטו חדש כרגע יש לי פיג'ו 208 בן 8 שנים
רוצה נפח אוטו יותר גדול בערך בין מה שיש לבין משפחתי
ושיהיה עם מערכת מולטימידיה עדכנית
מעדיף היברידי אם כבר מחליף למרות שיחסית לא נוסע הרבה האם זה מאוד חשוב או שעדיף רגיל ?

יש דגם מומלץ ?
תודה
תקציב ?
היברידי רלוונטי רק לאנשים שנוסעים הרבה
היתרון העיקרי שלו זה חסכון בדלק
אבל החסרון שלו, זה מחיר יותר יקר בקניה
כך שאין יתרון למי שלא נוסע הרבה.
אבל התקציב יקבע הרבה דברים,
ותשקול ליסינג, יש היום הצעות טובות בישראל לליסינג
כך שבמקום להוציא המון כסף בבת אחת, אתה יכול להוציא סכום נמוך כל חודש.
 
נערך לאחרונה ב:

hrpbiiapnrpeltework

Well-known member

אוטו חדש מומלץ​

אני מעוניין באוטו חדש כרגע יש לי פיג'ו 208 בן 8 שנים
רוצה נפח אוטו יותר גדול בערך בין מה שיש לבין משפחתי
ושיהיה עם מערכת מולטימידיה עדכנית
מעדיף היברידי אם כבר מחליף למרות שיחסית לא נוסע הרבה האם זה מאוד חשוב או שעדיף רגיל ?

יש דגם מומלץ ?
תודה
לי תהיה למבורגיני אוונטאדור LP 700-4 אדומה מודל 2011 מצופה בזהב טהור ועם כל התוספות והשדרוגים :D

אני אקנה אותה מהכסף שאעשה בתור פסיכולוג קליני של מבוגרים :)

Gold-Lamborghini.jpg
 

sharonei1

New member
האוטו לא נוסע הרבה רב הזמן בחנייה נסיעות קצרות יומיות ופעם בשבוע ~ נסיעה ארוכה יותר מחוץ לעיר
תקציב 160000 ש"ח
חשבתי על ניסן ג'וק חדש
ההבדל בין הדגם הרגיל להיברידי 14000 ש"ח שזה כסף אבל 70% מהנסיעות בתוך העיר כך שזה כן יחסוך יחסית הרבה דלק
הקיו נירו היברידי יותר יקר והעיצוב החיצוני שלו מוזר לי
 

lemner40

Well-known member
האוטו לא נוסע הרבה רב הזמן בחנייה נסיעות קצרות יומיות ופעם בשבוע ~ נסיעה ארוכה יותר מחוץ לעיר
תקציב 160000 ש"ח
חשבתי על ניסן ג'וק חדש
ההבדל בין הדגם הרגיל להיברידי 14000 ש"ח שזה כסף אבל 70% מהנסיעות בתוך העיר כך שזה כן יחסוך יחסית הרבה דלק
הקיו נירו היברידי יותר יקר והעיצוב החיצוני שלו מוזר לי
תראה
אם אני מבין נכון, אתה מתרחב...
מרווק למשפחה
ולמשפחות יש תכונה כזאת שהם ממשיכות להתרחב
הילדים ממשיכים לגדול
גם בגודל
וגם בכמות
ואולי פתאום יהיה כלב, וחברים של הילדים
או עוד ציוד וגם כמות הנסיעות הולכת וגדלה, נוסעים לטייל , לבקר ...
הגוק הוא אוטו מאד קטן, צפוף ואני לא מוצא בו שום יתרון
אתה צריך לחשוב לא מה אתה צריך היום
אלא מה תצטרך עוד 3 שנים, כי כמו שזה נראה אתה אוהב להחזיק רכבים הרבה זמן
אני היתי מסתכל על גיפונים קצת יותר גדולים, יותר מרווחים,
ובמקום היברידי, שעבורך אין לו שום יתרון, רק חסרונות, זה יעלה לך יותר כסף,
(אתה תחסוך 100 שח בחודש דלק, אבל תוציא 14000 שח יותר על הקניה)
היתי מחפש קניה במחיר יותר זול.
לדוגמא : מוכרים עכשיו רכבים חדשים, אפס קילומטר,
שברולט טראקס, בגירסא המאובזרת שלו ב146 אלף שח
הוא יותר זול מהגוק ומהמחיר שלך ב14000 שח
אפשר לקנות בזה המון המון דלק, זה יהיה הרבה יותר חסכוני עבורך
וזה רכב יותר נח, יותר גדול, יותר מהיר, עם מערכת מולטימדיה 11 אינץ חדשה ומעודכנת
 

מ ש ה 53

Well-known member
אם אינך נוסע הרבה ולא ממש בא לך לחוות ירידת ערך בשל הבלאי של המצבר היקר... לך על בנזין. כעת השאלה כמה אתה מוכן להשקיע. לפולקסוואגן יש דגם חדש וגבוה יותר מהגולף. מנוע 1500 טורבו. נקרא T-ROC. אולי לסיאט או לסקודה יש דגמים דומים במחיר נוח יותר.
 

מ ש ה 53

Well-known member
אם אינך נוסע הרבה ולא ממש בא לך לחוות ירידת ערך בשל הבלאי של המצבר היקר... לך על בנזין. כעת השאלה כמה אתה מוכן להשקיע. לפולקסוואגן יש דגם חדש וגבוה יותר מהגולף. מנוע 1500 טורבו. נקרא T-ROC. אולי לסיאט או לסקודה יש דגמים דומים במחיר נוח יותר.
 

lemner40

Well-known member

מ ש ה 53

Well-known member
זה רק נחמד
רק מאד יקר
הדגם הפחות מאובזר
הוא מעל 15 אלף שח מהתקציב שלו (מחיר קניה + רישוי)
אתה צריך להמליץ לאנשים לפי מה שהם שואלים ומבקשים
די נכון, אבל הזכרתי שלמפעל פולקסוואגן יש 2 מפעלים נוספים שהם סקודה וסיאט. די סביר שיש להם דגמים די מקבילים במחיר נוח יותר, שמן הסתם משתמשים באותו מנוע ואף באותה שילדה. אז נכון. לא התאמצתי כדי לברר עד הסוף לגבי הדגמים שלהם, אבל אם זה מעניין אותו? שיחפש. ממש בזמן האחרון, גיסתי רכשה T-ROC וככל שזכור לי, זה עלה לה 173K. ראוי לציין שהיא רכשה את הרכב בסניף נצרת, שמסוגל לשחק מעט יותר עם ה"הנחות" והאנחות. אבל באמת שהם בסדר גמור, ויש שם גם אפשרות לרכוש את הסיאטים ואת הסקודות.
 

lemner40

Well-known member
די נכון, אבל הזכרתי שלמפעל פולקסוואגן יש 2 מפעלים נוספים שהם סקודה וסיאט. די סביר שיש להם דגמים די מקבילים במחיר נוח יותר, שמן הסתם משתמשים באותו מנוע ואף באותה שילדה.
הסקודה גם הוא מאד יקר בישראל
הסיאט יותר זול, אבל כל דגמי סיאט נועדו למות לפני שנים
פולסווגן מחסלת את המותג, והרכב שלהם לא עבר שדרוג כבר הרבה שנים
וחסרים בו הרבה מערכות מתקדמות ולכן הוא לא מומלץ
 

sharonei1

New member
קניתי ניסאן ג'וק היברידי בסוף הוא יותר גדול מה 208 בדיוק הגדול שמתאים לי בין ה 208 לבין משפחתית באמצע

אני לא מתרחב כרגע תודה lemner40 הלוואי שכן אולי זה למזל כתבת לי לגביי הגודל שכתבת קטן נכון הוא יחסית קטן אבל יותר גודל מה 208 מבחינתי זה יותר גדול ממה שהיה לי
הג'וק נראה לי הכי מתקדם מבחינת מולטימידה ועיצוב
ואם אתרחב תמיד אפשר להחליף אוטו
נכון ההיברדי יותר יקר מבנזין רגיל אבל יש לו עוד יתרונות חוץ מחיסכון בדלק וזה היה בתקציב וגם הדלק כל הזמן עולה המחיר לגביי ירידת ערך גם למכוניות בנזין יש ירידת ערך ובהיברידי המנוע בנזין יותר נשמר כי עובד פחות משער שזה מתקזז אחד עם השני בכל מקרה הערך במשומשות של היברידי משומש נשמר ממה שאני רואה
מרגיש יותר בטוח מבחינת תקלות לקנות אוטו של מותג יפני מאירופאי או אמריקאי לא יודע אם זה נכון או לא בכל מקרה זה האוטו שהכי נראה לי
תודה לכולם
 
נערך לאחרונה ב:

lemner40

Well-known member
קניתי ניסאן ג'וק היברידי בסוף הוא יותר גדול מה 208 בדיוק הגדול שמתאים לי בין ה 208 לבין משפחתית באמצע
אני לא מתרחב כרגע תודה lemner40 הלוואי שכן אולי זה למזל כתבת לי
הג'וק נראה לי הכי מתקדם מבחינת מולטימידה ועיצוב
ואם אתרחב תמיד אפשר להחליף אוטו
נכון ההיברדי יותר יקר מבנזין רגיל אבל יש לו עוד יתרונות חוץ מחיסכון בדלק וזה היה בתקציב
מרגיש יותר בטוח מבחינת תקלות לקנות אוטו של מותג יפני מאירופאי או אמריקאי לא יודע אם זה נכון או לא בכל מקרה זה האוטו שהכי נראה לי
תודה לכולם
בהצלחה
1. ניסאן גוק הוא רכב צרפתי - אנגלי
לא יפני, כל החלקים שלו מגיעים מרנו ומהאח התאום שלו רנו קפצור,והוא מיוצר באנגליה
שתי מדינות שלא ידועות באמינות
2. הגוק ההיברידי הוא רכב מאד מסובך עם סיכוי ענק למלא תקלות.
ליתר דיוק, הניסאן גוק ההיברידי הוא הרכב הכי פחות אמין באירופה, מכל הרכבים האירופאים
הגוק נמצא אחרון, הוא הרכב הכי פחות אמין כיום
שאלו 30 אלף אנשים שקנו רכב חדש ב2024 לגבי תקלות שהיו להם בשנה הראשונה
הרכב עם הכי הרבה תקלות היה הניסאן גוק
3. ניסאן הוא מותג גוסס, כרגע נראה שבסבירות גדולה הוא לא יהיה קיים עוד שנה.
4. היבואן שלו, הוא היבואן הגרוע ביותר בישראל, כל כך גרוע שהוא היה צריך להחליף את השם
כי הישראלים לא רוצים לקנות רכב עם שירות מזעזע של קרסו
אז קוראים לו היום בשם אחר פריסבי ולא קרסו, אבל זה היבואן הגרוע בישראל, תקווה שלא יהיו לך הרבה תקלות.
4. אני אף פעם לא מבין אנשים שמחליטים משהו, ואז שואלים אחרים בשביל שיסכימו איתם.
5. שיהיה בהצלחה עם האוטו והזוגיות.
 

sharonei1

New member
ניסאן ג'וק 2025 אכן מיוצר במפעל של ניסאן בסנדרלנד, אנגליה
אבל חלק מהחלקים והטכנולוגיה מגיעים מיפן שם נמצאים מרכזי הפיתוח והמחקר של החברה
נכון רנו גם קשורה יש ברית רנו-ניסאן-מיצובישי שזה 2 חברות יפניות ורנו כך שזה לא אוטו אירופאי בדיוק
בכל מקרה זה אוטו בסטנדרט יפני השוויתי בינו לרנו נראה שונה לגמרי
 

lemner40

Well-known member
ניסאן ג'וק 2025 אכן מיוצר במפעל של ניסאן בסנדרלנד, אנגליה
אבל חלק מהחלקים והטכנולוגיה מגיעים מיפן שם נמצאים מרכזי הפיתוח והמחקר של החברה
נכון רנו גם קשורה יש ברית רנו-ניסאן-מיצובישי שזה 2 חברות יפניות ורנו כך שזה לא אוטו אירופאי בדיוק
בכל מקרה זה אוטו בסטנדרט יפני השוויתי בינו לרנו נראה שונה לגמרי
אין לי עניין להתווכח איתך
המנוע , הגיר , השלדה ורוב החלקים פותחו על ידי רנו ורובם מיוצרים בצרפת ונשלחים למפעל באנגליה.
מיצובישי כבר לא מפתחת כמעט כלום, היא בעצם מפעל ייצור של דגמים שאחרים פיתחו, גם המיצובישי ASX החדש, זה רנו קפצור עם סמל של מיצובישי
ניסאן חברה מתה

בהצלחה
 

Haim_Gds

Member
ניסאן ג'וק 2025 אכן מיוצר במפעל של ניסאן בסנדרלנד, אנגליה
אבל חלק מהחלקים והטכנולוגיה מגיעים מיפן שם נמצאים מרכזי הפיתוח והמחקר של החברה
נכון רנו גם קשורה יש ברית רנו-ניסאן-מיצובישי שזה 2 חברות יפניות ורנו כך שזה לא אוטו אירופאי בדיוק
בכל מקרה זה אוטו בסטנדרט יפני השוויתי בינו לרנו נראה שונה לגמרי
ברה"מ נהגה לקנות פסי יצור של דגמים משפחתיים שיצורם הופסק ליצור רכב הממותג כמקומי.
מדובר היה בפסי יצור מלאים של מכוניות לא רעות כגון ההרנו 12 האגדית ועובדי רנו סייעו בהתחלה בהדרכה/יצור. אע"פ כל זה הרכבים שיוצרו בשנים שאחר כך היו פשוט זבל.

שאל כל מישהו בן 50+ על דלתא, יהיה לך קשה להאמין לעלילות הרכב הזה בארץ...
 

sharonei1

New member
אני לא יודע אם נכון אבל ה AI כותב לי ככה:
המנועים של ניסאן מפותחים בעיקר ביפן, במטה החברה ביוקוהמה
למרות שיתוף הפעולה עם רנו במסגרת הברית פיתוח המנועים מתבצע בעיקר על ידי ניסאן עצמה.
רנו מתמקדת בפיתוח מנועים עבור דגמיה שלה
המנוע של ניסאן ג'וק 2025 מיוצר בעיקר במפעלים של ניסאן ביפן
ניסאן מפעילה מספר מפעלים ברחבי העולם, אך פיתוח וייצור המנועים מתבצע בעיקר במטה החברה ביוקוהמה, מחוז קנאגאווה

 
למעלה