אוטומציה לפלאג
חברים אני חייב עזרה! ! ! אני משתמש בפלאגים של WAVES אבל לא מצליח לעשות אוטומציה עליהם..... אני ממש משתגע%$^&*^&% שאני פותח את הפרמטרים של האוטומציה מופיעים לי רק - BAYPASS ו PROG LIST , איפה כל השאר.. (לדוגמא השתמשתי בEQ6) האם יכול להיות שב DX אי אפשר לעשות אוט' ??? אם אי אפשר אולי משהו מכיר איזה תרגיל עוקף...... ואם אפשר אני אוריד את הכובע למי שיסביר לי איך!
חברים אני חייב עזרה! ! ! אני משתמש בפלאגים של WAVES אבל לא מצליח לעשות אוטומציה עליהם..... אני ממש משתגע%$^&*^&% שאני פותח את הפרמטרים של האוטומציה מופיעים לי רק - BAYPASS ו PROG LIST , איפה כל השאר.. (לדוגמא השתמשתי בEQ6) האם יכול להיות שב DX אי אפשר לעשות אוט' ??? אם אי אפשר אולי משהו מכיר איזה תרגיל עוקף...... ואם אפשר אני אוריד את הכובע למי שיסביר לי איך!