אוטומציה לפלאג

ODANOS

New member
אוטומציה לפלאג

חברים אני חייב עזרה! ! ! אני משתמש בפלאגים של WAVES אבל לא מצליח לעשות אוטומציה עליהם..... אני ממש משתגע%$^&*^&% שאני פותח את הפרמטרים של האוטומציה מופיעים לי רק - BAYPASS ו PROG LIST , איפה כל השאר.. (לדוגמא השתמשתי בEQ6) האם יכול להיות שב DX אי אפשר לעשות אוט' ??? אם אי אפשר אולי משהו מכיר איזה תרגיל עוקף...... ואם אפשר אני אוריד את הכובע למי שיסביר לי איך!
 

HeavenlyB

New member
אכן זו בעיה של DX

ש פלאגינים של WAVES באים גם כ-VST ומופיעים אם זכור לי נכון בתפריט Waves, שם האוטומצינ עובדת במלואה.
 

ODANOS

New member
לא בדיוק הבנתי...

HeavenlyB, אני אמור לשנות איזה שהם הגדרות??? על איזה תפריט של WAVES דיברת, איפה בדיוק? הדרך שלי היא כך(תקנן אותי אם אני טועה): 1)בצ'נל קובץ WAVE אני פותח מיקסר 2)בINSERT הולך לDX ומוצא את הפלאג הרצוי , וזהו נראה לי.... האם אני צריך להגדיר VST כלשהו??? לא מצליח...
 

HeavenlyB

New member
אל תלך ל-DX. גש ל-Waves. הם מופיעים פעמיים

פעם ב-DX ופעם ב-Waves.
 

ODANOS

New member
בתפריט הINSERT

אמור להופיע לי תקייה של WAVES? הבנתי נכון?
 

HeavenlyB

New member
כן. כמו תיקיית ה-DX. תסתכל למטה ברשימה

אם זו רשימה לפי האלפבית, זה אמור להופיע לקראת הסוף.
 

ODANOS

New member
סוף סוף......

הצלחתי! הבעיה שהייתה היא שלא היה לי בכלל תקייה של WAVES תחת INSERT.... הפתרון הוא הוספה של 3 קבצי DLL לתקיית VST של CUBASE. אם למישהו יש את אותה הבעיה שידבר איתי, אתן לו את הקבצים. אריאל, תודה על העזרה וההדרכה - אתה עושה עבודת קודש!
 
למעלה