תפוח בדבש 125
New member
אוטובוס סולאריס עירוני... באגד!
אוטובוס סולאריס עירוני... באגד!
הופתעתי היום מאוד לראות על קו 115 של השעה 13:00 שיוצא ממרכזית המפרץ, אוטובוס עירוני עם מספר דיגיטלי כתום... במקרה הייתי צריך לעלות עליו, וראיתי שמדובר באוטובוס סולאריס חדש חדש (הנהג אפילו לפני הנסיעה עבר באוטובוס ושאל אם לכולם נוח ומרגישים את המזגן!).
עיצוב מאוד מוזר ביחס לעיצוב העירוניות של אגד - מושבים שפונים אחורנית גם כשלא מדובר ברביעיה, מעקה בכניסה לאוטובוס (באמצע, כמו מעקה תור כזה, שלא יוכלו לעלות ביחד), מנוע מצד שמאל שתופס מלא מקום (לפחות של 6 כיסאות מאחורה, על אף שלפי מספר המושבים, 33, זה לא מורגש).
בנוסף, העצור המואר רשום כSTOP, דבר שנדיר לראות באגד. בנוסף, לא היה שם את הצג הירוק בפנים שמציג מידע, אלא צג אדום, כמו בנתיב אקספקס, שמציג שורה אחת בלבד. בגלל זה הוא גם לא עבד. כריזה לעומת זאת הייתה...
וזהו בערך. יש למישהו פה מושג אם מדובר בדגם בניסוי? האם אנחנו הולכים לראות אותו הרבה? יש בכלל עוד כאלה?
המשך יום טוב, עד כמה שבתקופה כזו אפשר לאחל את זה, לצערי...
אוטובוס סולאריס עירוני... באגד!
הופתעתי היום מאוד לראות על קו 115 של השעה 13:00 שיוצא ממרכזית המפרץ, אוטובוס עירוני עם מספר דיגיטלי כתום... במקרה הייתי צריך לעלות עליו, וראיתי שמדובר באוטובוס סולאריס חדש חדש (הנהג אפילו לפני הנסיעה עבר באוטובוס ושאל אם לכולם נוח ומרגישים את המזגן!).
עיצוב מאוד מוזר ביחס לעיצוב העירוניות של אגד - מושבים שפונים אחורנית גם כשלא מדובר ברביעיה, מעקה בכניסה לאוטובוס (באמצע, כמו מעקה תור כזה, שלא יוכלו לעלות ביחד), מנוע מצד שמאל שתופס מלא מקום (לפחות של 6 כיסאות מאחורה, על אף שלפי מספר המושבים, 33, זה לא מורגש).
בנוסף, העצור המואר רשום כSTOP, דבר שנדיר לראות באגד. בנוסף, לא היה שם את הצג הירוק בפנים שמציג מידע, אלא צג אדום, כמו בנתיב אקספקס, שמציג שורה אחת בלבד. בגלל זה הוא גם לא עבד. כריזה לעומת זאת הייתה...
וזהו בערך. יש למישהו פה מושג אם מדובר בדגם בניסוי? האם אנחנו הולכים לראות אותו הרבה? יש בכלל עוד כאלה?
המשך יום טוב, עד כמה שבתקופה כזו אפשר לאחל את זה, לצערי...