אוזניות לטלויזיה לבעלי מכשיר שמיעה

smalul2

New member
אוזניות לטלויזיה לבעלי מכשיר שמיעה

שלום, אני מחפש המלצה לאוזניות אלחוטיות bluetooth לטלויזיה לאשתי המרכיבה מכשירי שמיעה ב-2 האוזניים.
איזה סוג עדיף? over ear (כאלו שמכסים את כל האוזן) או in ear (כאלו שנכנסים לתוך האוזן)?
 
אוזניות לטלוויזיה לבעלי מכשיר שמיעה

שלום לך,
ישנם מגוון של פתרונות עבור צפייה בטלוויזיה לאנשים עם ליקוי שמיעה. אנסה לפרט את האופציות הקיימות ולסדר מעט את הדברים.
יש אנשים שהרכבת מכשירי שמיעה מספיקה עבורם והם אינם זקוקים לאביזר נוסף לטלוויזיה. למרות זאת, הרבה אנשים זקוקים למענה בנוסף להרכבת מכשירים. במקרה כזה ישנן מספר אפשרויות לאביזרי עזר לטלוויזיה:
1. אביזר עזר לטלוויזיה אשר אינו מתחבר למכשירי השמיעה – במקרה הזה קיימות מערכות שונות של אוזניות אשר בהן, בדרך כלל, בסיס המתחבר לטלוויזיה חוטית ואוזניות אשר ניתן להרכיב אלחוטית. גם פה יש שתי אפשרויות: א. הרכבת אוזניות אלה ללא מכשירי השמיעה – במקרה זה צורת האוזניות היא בעיקר עניין של נוחות המשתמש, עמידות האוזניות ועוד. חשוב לציין שבמקרה כזה סביר להניח שהאדם המרכיב את האוזניות ישמע את הטלוויזיה אך לא ישמע את הסביבה. ב. הרכבת אוזניות אלה בנוסף למכשירי השמיעה – במקרה זה חשובה תצורת המכשיר, האם מדובר במכשיר תוך אוזני, או מכשיר הנמצא מחוץ לאוזן. בכל אחד מהמקרים עדיפות אוזניות המכסות את האוזן על מנת שהצליל יגיע מהאוזניות אל המיקרופונים של מכשיר השמיעה. אוזניות הנכנסות לתוך האוזן יבואו בהכרח במקום מכשירים תוך אוזניים, ובמכשירים מאחורי האוזן עלול להיות קשה לסדר את האוזנייה כך שהצליל יגיע אל המיקרופונים שנמצאים מעל האוזן במכשיר השמיעה.
2. ישנם גם אבירי עזר לטלוויזיה אשר מתחברים למכשירי השמיעה ומשדרים אלחוטית את צלילי הטלוויזיה אל המכשירים. אופציה זו תלויה בסוג מכשירי השמיעה שאשתך מרכיבה. האם יש באפשרותם להתחבר אלחוטית לאביזרי עזר והאם לחברת מכשירי השמיעה יש אופציה כזו. ישנן גם אופציות גנריות של אביזרים המתחברים למכשירי השמיעה ואינם חייבים להיות תוצרת של אותה חברה, למשל באמצעות חיבור של TCOIL (ובמידה ואופציה זו קיימת במכשירים).
איני יודעת אילו מכשירים יש לאשתך ומה המאפיינים שלהם. לצורך המשך בירור תוכל ליצור קשר או להשאיר פרטים ונחזור אליך בהקדם.
כל טוב,
דורין
 
למעלה