אוזניות וגיטרה
אהלן ... אני מתכוון לקנות גיטרה חשמלית אבל לפני כן... אוקי , אז ככה , אני חושב שגם אם יהיה לי מגבר אני לא כ"כ אוכל להשתמש בו (הדירה מלאה באנשים שלא אוהבים רעש כמובן...). אז חשבתי על פתרון פונטציאלי חלופי - אוזניות. אז מס' שאלות : האם זה אפשרי (אל תצחקו עליי - אני רוצה להיות בטוח
) לחבר את האוזניות לחשמלית בדרך ישירה ללא מגבר או קופסת אפקטים ? לא משנה מה התשובה לכך , האם אפשר לחבר את האוזניות לקופסת אפקטים וככה להיפטר מהצורך במגבר ? האם אני זקוק לאוזניות מיוחדות כלשהן כדי לחבר אותן למגבר או (אם אפשרי) לקופסת האפקטים ?(או שאוזניות איכותיות רגילות יתאימו?) ודבר אחרון - האם השימוש באוזניות יפגע בצליל בצורה כלשהי או ישנה אותו או ... קיצור , ספרו לי בבקשה כל מה שאתם יודעים בנושא . תודה מראש.
אהלן ... אני מתכוון לקנות גיטרה חשמלית אבל לפני כן... אוקי , אז ככה , אני חושב שגם אם יהיה לי מגבר אני לא כ"כ אוכל להשתמש בו (הדירה מלאה באנשים שלא אוהבים רעש כמובן...). אז חשבתי על פתרון פונטציאלי חלופי - אוזניות. אז מס' שאלות : האם זה אפשרי (אל תצחקו עליי - אני רוצה להיות בטוח