אוונס מיחוץ לטור?!

Yarnin

אוונס מיחוץ לטור?!

אתמול נודע לקאדל אוונס שהוא כנראה לא יהיה חלק מהסגל של טי-מובייל לטור. הוא כמובן מאוד מאוכזב. ואיך שזה נראה לי בספק רב אם הוא ימשיך שנה הבאה בקבוצה הגרמנית... 21/7 - סוף הקטע ה 16 יאן בצהוב - אם הוא לא יהיה עדיין ירנין

נראה לי מוזר

ההצגה של הקבוצה לטור מתוכננת ליום שישי. אני מתאר לעצמי שרק אז תהיה תשובה סופית. בכל מקרה, אם טי מובייל מתכננת על תחליף וינוקורוב אז אוואנס וקלודן הם הרוכבים היחידים שאפשר לשלוח קדימה וגם לקוות שמישהו יעשה טובה וירדוף אחריהם. מצד שני, אולי הם החליטו שיש להם יותר מדי מטפסים ופחות מדי רוכבים חזקים שפשוט ירכבו כל היום מול הרוח בקטעים המישוריים.

רשמית אוונס לא מגיע לטור...

(כרגע הוא ברזרבה). מתוך cyclingnews: Evans reacts to Tour exclusion In his latest diary comments, Australian cyclist Cadel Evans has reacted to his exclusion from T-Mobile's team for the Tour de France. "I'm surprised and disappointed in the decision," writes Evans. "But I'm also frustrated that I've let down everyone who thought that I would be part of this year's Tour. At this stage, I'm not going to be there but of course I'll keep on training knowing that anything can happen in the next 10 days. It wouldn't surprise me too much if I do get the call-up so there's still a hint of hope." Evans writes that he will now refocus his objectives for the season and concentrate on the world championships. But when he returns to the subject of the Tour his frustration is obvious. "I did join this team two years ago because I had ambitions for the Tour," he writes, "and now, even though I'm obviously riding well, I won't be there. "Ah, not to worry… there'll be other challenges ahead," he concludes. T-Mobile's Tour team now looks likely to be Jan Ullrich, Erik Zabel, Andreas Klöden, Matthias Kessler, Rolf Aldag, Santiago Botero, Daniele Nardello, Giuseppe Guerini, and Tomas Konecny. The team will be officially announced on Friday.

איבנוב - הרוכב התשיעי של טי מובייל

רוכב חזק מאוד. נראה שחוסר הנסיון של אוונס בטור שיחק לרעתו. באליפות דנמרק נגד השעון ניצח היום סנסטוד (אם ככה מבטאים את שמו). מעניין אם ריס ישנה את הסגל של CSC ויכניס אותו. הוא יכול להיות כח חזק בקבוצה.

למעלה