אוווח איזה עצבים!

נקודתית

New member
אוווח איזה עצבים!

שאלה לי.. אני מורידה שירים בקאזה..לאחרונה.. כי פשוט נשבר לי מהסולסיק שכל יומיים צריך להוריד חדש.. אניוואי.. כמעט כל שיר שאני מורידה!! אני צריכה להוריד לו לפחות שלוש גירסאות! כי יש מלא שירים שהם דפוקים או שהם רבע שיר או דברים מסריחים כאלה.. ובכלל לאחרונה נתקלתי גם בשירים שמתנגנים אחורה!!!!! What the hell is that?!?! קיצר, השאלה שלי:יש איזו תוכנה שמגלה את כל השירים הסרוחים .. כלומר אלה עם הדפקטים .. משהו כמו Ad-Awar אבל לשירים? .. ועוד שאלה אבל בקטן.. מישהו יכול להמליץ לי על תוכנה לשיתוף אודיו קצת יותר איכותית.. אבל לא מירק כי אני פשוט לא מסתדרת עם מירק :/ תודה רבה
 

sagivkr

New member
תיכנסי לכאן:

תמצאי שם את כל התוכנות, כל הטיפים וכל המדריכים לשיתוף קבצים. באופן עקרוני, לא מקובל להתעסק יותר מדי עם זיופים של שירים. זה לוקח כמה שניות להורדה (מקסימום כמה דקות) ואם לא טוב- מנסים שוב. רוב הטיפים מתייחסים למציאת זיופים (או סרוחים- כלשונך) בסרטים, שזמן ההורדה שלהם מגיע לשעות ולפעמים ימים. בכל אופן, חלק מהטיפים זהים. למשל: בגירסה של "סבבה לייט" ניתן לסמן בתוכנה "auto search more" ואחרי דקה או שתיים את רואה לאיזו גירסה יש יותר מקורות הורדה. סביר להניח שאם גירסה אחת מצוייה אצל 200 משתמשים ואחרת אצל 5 אז השנייה היא זיוף. טיפים נוספים תמצאי באתר. בהצלחה.
 

נקודתית

New member
אחי, האתר הזה מת, או שזו רק אני?

בכל אופן תודה רבה על התשובה ומה תגיד כשהורדתי גירסא של ביג יילו טאקסי, 180 משתמשים, והשיר שהורדתי היה דפוק? קיצר, זו לא היתה הכוונה שלי.. לאתר מה להוריד-אני אוריד כבר ממקום אחר. הכוונה היתה..מה אני עושה עם מה שכבר הורדתי..כי הורדתי קצת הרבה מאוד ..
ואני רוצה למחוק את כל מה שלא שמיש או מנגן אחורה או כל מיני חרא מעצבן שכזה.. תודה בכל אופן מקווה שתעזור לי
 

RN2

New member
Dc++ , Emule

אבל הכי בטוח זה לקנות דיסק בחנות
 

נקודתית

New member
נסיתי ת'דיסי פלוס הזה..

על הפנים לוקח לזה שנה לעלות... בעעע.. ננסה אימיול
.. אם גם זה לא עובד, אני קופצת מהחלון..בוהוהו..
 

RN2

New member
תגובה

לוקח לתוכנה שנה לעלות או מה? פשוט את צריכה למצוא את הערוצים המתאימים לשירים שאת מחפשת וקצת לשתף משלך וזהו התוכנה מצויינת אצלי
 

sagivkr

New member
ואללה, צודקת

הייתי חייב לנסות בעצמי, ובאמת הגירסה הפופולרית ביותר דפוקה. אבל ניסיתי להוריד דוקא גירסה פחות פופולרית, והיא עובדת סבבה. תראי, אין פה הסבר מדעי. יש אנשים שלא ממש אוהבים את הרעיון של שיתוף קבצים, והם מנסים לחבל בכל דרך אפשרית (האמת, אפשר גם להבין אותם). אין לי מושג איך קרה שדוקא הגירסה הדפוקה הצליחה להתגלגל ולהיות לפופולרית ביותר, אבל אם זה קורה (ולי זה בדרך כלל לא קורה הרבה), אז צריך קצת סבלנות, ובסוף מוצאים. אם את לא רוצה ללכת ולקנות את הדיסק בחנות, אז לפחות תקבלי בהבנה את התלאות שיש לעבור לפעמים בדרך להשגת השיר המיוחל. לגבי האתר, נכנסתי עכשיו, והוא ממש לא מת... אולי תנסי שוב. בהצלחה.
 
למעלה