אווווף B-(

ligill

New member
אווווף B-(

תפוז הזה.... גם זרק אותי, וגם לא נותן לי להכנס.... וכל זה למה? כי קיללתי? כי הצפתי? סתם כי הקלדתי מהר מדי.... כמו שאמרתי אווף B-(
 

ligill

New member
או אולי קבוצת תמיכה...

אנחנו אוהבים אותך חופשי!!!
 

חופשי

New member
תראי תשמעי

זה כואב שאתה תורם ותורם, ומעלל ומשבח את שמו של התפוז המכני והוא זורק אותך לכלבים לא?
 

מורני !

New member
חופשי

ומה בדיוק אומר פורום 20 פלוס??? הרי כל מי שכן כבר עף.... ומי שלא.. אני אשמח לטפל בזה... :)
 

חופשי

New member
ואת יודעת מה הכי בעסה?

שעכשיו נהיו מתוחכמים, אם נגיד ``הצפת`` ב-20 פלוס, לא נותנים לך להיכנס לחדר הזה. אבל מצאתי דרך עוקפת. רוצה לשמוע?
 

חופשי

New member
הנה התשובה

את מתנתקת שניה מהאינטרנט, וכשאת חוזרת הוא לא זוכר אותך.חחחחחחח
 

ligill

New member
הנה הבעייה...

לאינטרנט שלי לוקח שנה להתחבר, אז כבר עדיף לחכות כמה דקות ולכתוב בינתיים בפורום...
 

חופשי

New member
טוב, איך שתבחרי, בכל אופן

נעים מאוד, אני חופשי, או אמנון, איך שתרצי. פעם ראשונה שלנו נכון?
 

ligill

New member
אתה הרס``פ בבה``ד 11 נכון?

כי אם כן - אז לא, זאת לא פעם ראשונה
 
סליחה אבל אני פשוט חייב להגיב...

ממש גאון... גילוי המאה.. אולי תזכה בפרס פוליצר אוסקר או סתם גביע כדורגל.. עכשיו תן לי להסביר... באן (חסימה..) מקבלים ע``י חסימת האיי פי שלך.. האיי פי שלך זה מעיין כתובת של המחשב שלך שאתה מקבל מהשרת כל פעם שאתה מתחבר לאינטרנט הכתובת הזאת משתנה.. אז בוא נחשוב יחד.. קיבלת חסימה.. (לפי האיי פי שלך..) התנתקת והתחברת מחדש.. (החלפת איי פי) וואלה...קסם...גאון...הצלחת :) סתם שתדע איך כל העסק עובד.. להחכים להשכיל.. ועכשיו.. שים כסף בקופה בדרך החוצא..(והרבה!!) ליטון :)
 

קספר

New member
די אחי די לא לא לא חחחחחחחח

אני כבר לא יכול לשמוע את זה יותר ... ``מיושבת 43`` מסגול רות עבור חחחחחחחחחחחח אאאאאאאאאאא
 
למעלה