אוהדי הפועל מברכים ב"הייל" ומועל יד

astrix4

New member
אוהדי הפועל מברכים ב"הייל" ומועל יד

לפי וואלה, אוהדי הפועל ת"א כעניין שבשיגרה מברכים אחד את השני ב"הייל" והצדעה במועל יד.... והאוהדים מודים בכך ומתגאים בזה. בשביל ידע כללי- המקור לזה הוא הצדעה לקיסר הרומי וקריאת "הייל סיזר (קיסר)" לכבודו. בגירסה המודרנית אימצו זאת הפאשיסטים באיטליה של שנות השלושים והארבעים. גם הנאצים אימצו את הדברים הללו. אוהדי הפועל אימצו זאת, אבל מתוך המסורת הנאצית ולא הפאשיסטית או הרומית- הם מודים מזה ומצרפים קריאות "שתהיה לכם שואה" וכו'. גועל נפש! והם עוד קוראים לנו אלימים, בבונים וכו'. חמאס? ג'יהאד? נטורי כרתא? אחמדיניג'אד? ניאו-נאצים? לא! אלו אוהדי הפועל ת"א!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://sports.walla.co.il/?w=/7/1026465
 
מתי תבין ?

הפועל ת``א זה 80% ערבים. ועשרים אחוז אשכנזים שמאלנים .עכשיו כידוע לך כמה ערבים הם אנשים לא אלימים ותרבותיים שרק כל הזמן עושים להם רע .והשמאלנים שונאים גם את עצמם ואת מי שהביא אותם .וכך אין להם בעיה לתמוך בכל מי ששונא יהודים .בקיצר אוהדי הבועל מזמן כבר סתם ברברים מיפו ומסכנין ומצפון ת``א .וכולם כבר יודעים מזה .איך אמרת לא חיזבלה.לא חמאס .לא ניאו נאצים .אוהדי הבועל תא יפו.
 

papal

New member
אל תדאגו- התקשורת כבר תדאג

התקשורת כבר תדאג להעלים את זה בדיוק כפי שהעלימה את הסיפור של הרימון! אם זה היה אוהד בית"ר, כל הכותרות היו מלאות וכל העיתונים היו זועקים! אין מה לעשות.... ככה זה ומדבר איתך אחד שעובד בתקשורת, ועוד בתוכנית של ערוץ עשר ויודע איך הדברים נראים , תכלס היו פעמים ששקלתי להתפטר בגלל האפלייה בערוץ. (ואף מילה על אילדיס, חיימוביץ', גיא זוהר, עמנואל רוזן , נחום ברנע וזה רק טעימה מהרשימה הזו) נ.ב גם איצ'ה הוא אדום, סמכו עליו שהפועל תצא בזול!
 
איך בא לי

שבמשחק מול כ``ס יזרקו בטדי מהיציע המזרחי רמון הלם שיתן קטנה לקוון(כי אין בכפר סבא איזה אבוקסיס שאפשר לזרוק עליו) ואז נראה את המשוואה .נ.ב. לא שחלילה אני מעודד אלימות .אבל רק מעניין אותי לראות מה יעשו התקשורת/התאחדות במקרה של ביתר,, אז רק במשחק מול כ``ס וזהו !!!(טוב שוטר?)
 

papal

New member
עזוב אל תאחל דברים כאלה

אנחנו, הקהל של בית"ר טובים מזה! שילכו לחפש אנחנו לא צריכים לגיטימציה כבר הוכחנו לא פעם לעצמנו כמה אנחנו טובים! רבאק, מאז תחילת הליגה כל אירוע אלים קשור רק לאוהדי קבוצות אחרות ולא לבית"ר. דרך אג- להזכירכם- מה שקרה סכנין שנה שעברה- הפילו את הכל ע לאוהדי בית"ר בתקשורת (למרות שסכנין נענשה ואנחנו לא- כי סכנין הייתה אשמה) ואמרו לנו כמה שאנחנו לא בסדר וכמה שאנחנו גזענים 3 ימים התקשורת רקדה עלינו שבועות אחרי זה המשיכו להתעסק בזה בכל מיני ראיונות. כשלמעשה מי שהתקף וססיכן חיי אדם ולבסוף גם נענש היו אוהדי סכנין. אז? אין מה לעשות! פשוט לא להתייחס!!!!
 

pembencipolisi

New member
חס- וחלילה, השתגעת ?

אם איזה שאויש יקרא כאן, אתה ואנחנו ובית"ר אבודים בלחץ !!!! תן לקומוניסטים ימח שמם לאכול את תוצאות פשע זריקת הרמון, ושלא ינסה אף אחד, לבחון האם המשטרע או ההתאחדות או התקשורת יגיבו אחרת ממה שהגיבו לזריקת הרמון על ידי הקומוניסט. מזלנו הגדול שראינו מה שקרה לאבו-קוף כתמרור אזהרנ לכל אוהדי הכדורגל, מבלי שחס וחלילה נשלם אנחנו אוהדי בית"ר וקבוצת בית"ר ירושלים עצמה, על פשעי הקומוניזם הבועלי של הבועל מברכי "הייל" ומצדיעי-במועל-יד...
 

pembencipolisi

New member
יש לך חתימה יפה כאן

ואשר לדף ההוא , אפשר שכתבות המקושרות לשם תגענה אל מול פני שופט. בכל מקרה יש בדף עדכון תמידי על מעללי ומחדלי המשטרע, וכל לעג למחדליה בענין הרמון נזכר שם.
 

jnus1

New member
למה זה לא מפתיע אותי?

אוהדי הבועל- הקהל יחד עם חיפה הכי מגעיל בארץ והכי מטומטם! עכשיו בגללם - ייקחו את המשחקים מהארץ ,זונות!
 
למעלה