אני אגיד לך מאיזה חלק הייתי מרוצה
מזה שבאו מספיק אוהדים לראות את המשחק למרות שהקבוצה משחקת ממש לא משהו. תוסיף לכך את העובדה שרוב האוהדים האלה לא חושבים כמוני על אלי כהן ועל הקבוצה, וזה ייאמר לזכותם. עם כל הכבוד, אני לא זוכר 5000 אדומים מגיעים לאשקלון כשאתם הייתם במקום 12 בליגה, אני זוכר 5000 ויותר אוהדים צהובים שחורים מגיעים. על זה אני מרוצה, כי הדבר הזה קיים כמעט בכל משחק. אני מרוצה מזה שהשחקנים ששיחקו בלי חשק לזוז בכלל מול הפועל בסיבוב הראשון, שיחקו קצת יותר טוב, ולפחות ניסו, הגם שלא הצליחו, בסיבוב השני. אני מרוצה מזה שאף טמבל לא ניצל את הדקת דומיה להכרזת משנתו הפוליטית. זה גם הישג. אני מרוצה מזה שמליקסון היה חצוף כמו ששחקן ביתר"י צעיר צריך להיות (גם כשהוא בא מיבנה). אני מרוצה מזה למרות שהפועל קבוצה מצוינת השנה, נגד בית"ר היא נתנה את אחד המשחקים הפחות טובים שלה העונה. אני מרוצה מזה שלמרות שבית"ר משחקת חרבנא, ולמרות שהפועל כאמור, נותנת משחקים די טובים ואפילו משובחים, היתרון העצום הזה לא התבטא על המגרש ולמרות הכל- אנחנו מאוכזבים. כן כן. אנחנו מאוכזבים שלמרות שאנחנו חלשים יותר, לא נצחנו. יש כמובן עוד נקודות אבל ממש אין לי כח להתחיל לנבור, זה היה מקבץ, ככה על הדרך... אני מקווה מאד שאתה לא רומז שפרט למכות, עצורים ושוטרים פצועים לא היה שם כלום. אגב, כש600 איש הם הגרעין האלים של קהל אוהדי בית"ר, זה אמנם הרבה כמותית, אבל מבחינת אחוזים, אני מרוצה מאד שזה בסך הכל פחות מעשירית האחוז מהאוהדים שלנו בארץ.