אוהב אותכם.
את השנינות.את הרגש.את השקר.את האמת.את האמת שמתגלה ע"י השקר שעולה על הכתב.את הלב שעומד מאחורי המילים.את העקיצות שנובעות מהלב הטבעי והלגטימי שלכם.בקיצור אתם הטבע החברתי המושלם.וזה יפה אם לא מסתכלים על זה במבט אישי.כמוני.זה מרגש זה נחמד.המשיכו כך אני מחייך יותר.לילה טוב.אני חוזר רק עכשיו מהישיבה.ואמא שלי חופרת והרבה.אשא תפילה לאדון כל שאזכה להיות מאופק ולכבד את הנפש היקרה הטמונה באימי היקרה.בכל מצב ובכל מחיר.ואתם?תענו אמן זה עוזר...
את השנינות.את הרגש.את השקר.את האמת.את האמת שמתגלה ע"י השקר שעולה על הכתב.את הלב שעומד מאחורי המילים.את העקיצות שנובעות מהלב הטבעי והלגטימי שלכם.בקיצור אתם הטבע החברתי המושלם.וזה יפה אם לא מסתכלים על זה במבט אישי.כמוני.זה מרגש זה נחמד.המשיכו כך אני מחייך יותר.לילה טוב.אני חוזר רק עכשיו מהישיבה.ואמא שלי חופרת והרבה.אשא תפילה לאדון כל שאזכה להיות מאופק ולכבד את הנפש היקרה הטמונה באימי היקרה.בכל מצב ובכל מחיר.ואתם?תענו אמן זה עוזר...