אובדת...

כלנית777

New member
אובדת...

הכרנו לפני שנים. החלפנו מבטים וגם שיחות. הוא היה בזוגיות וגם אני. לא העמקנו המצב הזוגי לא איפשר. נפגשנו שוב לפני מספר חודשים. אני כבר פנויה. הוא..במשבר זוגיות ולדבריו ,כבר שנה על סף עזיבה. כנפגשנו הבנו שתמיד היתה שם אהבה וגם היום. הוא עזב את הבית. עבר לסירוגין לגור איתי ואצל הוריו. אמר שהוא פותח בהליך גירושין ודיבר על כך עם אשתו. הוא שכר דירה וקבענו שנגור יחד. אני תפסתי רגליים קרות. כל עוד לא התגרש ומה עוד שהדירה באותה שכונה שבה אישתו גרה לא חשתי ביטחון בהחלטה. הוא הסכים איתי. החלטתי שניפרד עד שיתגרש סופית. נפרדנו בדיוק למספר ימים. היה קשה לשנינו. נשמע רומנטי אבל..לא חשה בטוחה איתו. את הגירושין הפורמליים הוא לוקח באיזי. חש שהוא צריך לתמוך באשתו בתהליך. אין ספור שיחות בינהם. מאוד אנושי אומנם מצידו אבל.....אולי אני משלה את עצמי. וכן שאלתי אותו ...והוא צובע את העתיד המשותף בורוד ובבלונים צבעוניים והבטחות על חיים משותפים. אהבת חיי- קרא לי . אבל אולי זה רק משחק. הוא מצדיק אותי שאני חשה אי ביטחון בשל אי הוודאות שאני חשה (!!!) הוא מבין שבכל פעם כשהוא הולך אליה אני חשה רע. כי אני חשה שאני תקועה באמצע..... מאוד אשמח לעצות מתוך ניסיון איך להמשיך ולהתקדם...
 

Megie

New member
מה לעשות?

כל התהיות שלך הגיוניות ואני בטוחה שכל אדם במקומך היה מרגיש כמוך.
אני הייתי מציבה עובדה-עד שהוא לא גרוש באופן רשמי, הקשר נשאר על אש קטנה..או מסיימים לגמרי, מקרים כאלו לא חדשים, הרבה גברים עושים את זה בו זמנית, מותחים את הגומי עם האישה ובמקביל בונים קרקע עם מישהי אחרת..עד שאין גירושים באופן רשמי-הוא עדיין נשוי ואת לא באמת בסיפור הזה.
 

Megie

New member
להתרחק אבל לא לסיים את הקשר

לא להפגש, לא לנהל מערכת יחסים קרובה, לשמור על קשר כל עוד שניכם רוצים להיות יחד אח"כ...אבל זה צריך להיות שונה ממה שיש בינכם היום-כדי שהוא יתחיל לזרז עיניינים בידיעה שאחרת פשוט לא תיהיו יחד.
 

Megie

New member


 
דווקא לא נשמע רומנטי.

הדבר הכי טוב שעשית, זה לקחת את פרק הזמן רחוק ממנו כל עוד הוא אינו גרוש רשמית, ולא התפתת להכנס למיטה מאד חולה בטרם עת.

לגור איתו באותה שכונה שבה גרה אשתו ?? באמת?!

אין לך מה לעשות הרבה, מלבד להמתין שהוא ישלים את כל מה שהוא צריך, ויתפנה להגשים לשניכם את אותו חלום ורוד.

אם הוא יעשה את זה כמו שצריך - יכול להיות שאכן מדובר בבחור מאוהב שהתגרש, ועכשיו יהיה פנוי עבורך.

אם ימתח את זה כמו מסטיק, ויישאר איתה בקשר כל הזמן - את תשארי אשליה שמחכה, והבחירה תהיה שלך.
 

seelinewoman

New member
הבלבול שלך נובע מאי הוודאות שלו

מה שהוא משדר זה מה שאת קולטת,
ואת התקשורת הלא-מילולית הזאת את מנסה לנסח במסקנות מעשיות.
זה טבעי שזה יקרה במצב כזה.
מוצא חן בעיניי שאת לא שופטת אותו ומבינה שגם אם הוא בתהליך,
את לא מוכנה להזניח את מעמדך ואת הצרכים שלך בקשר.

העניין מורכב לא רק בגללך.
יש כאן אישה נוספת ויש קשר שחייב להסתיים שם יפה, במיוחד אם יש להם ילדים משותפים.
הם הרי ימשיכו להיות הוריהם לכל החיים ורצוי שיפעלו יחד בהרמוניה.
נוסף על כך, הקצב שלו שונה משלך.
הוא מתנדנד כבר זמן רב, לעומתך, הוא בשלב אחר.
את נמצאת כבר בשלב שבו חתמת את הקשר הקודם שלך.
הוא עדיין בעיצומה של סגירת מעגל וזה לוקח לו יותר זמן ממה שלקח לך.

אם אין לך כרגע אהבה אחרת או קשר משמעותי כדאי
לא ליפול למלכודת ולראות בו הדבר האמיתי.
גם אם ישנם רגשות, כל עוד המציאות לא ברורה והעובדות
עדיין אינן ברורות ומוגדרות אין לך בעצם מערכת יחסים כמו שרצית שתהיה.

עצתי לך להיפרד ממנו.
גם לא להשאיר תקווה סמויה בלב או לבנות ציפיות לזמן עתיד.
לשחרר לגמרי הכל ולהניח לו ללכת לדרכו, תהא אשר תהא.
למה?
כי אז הוא יוכל להחליט נקי וברור לבד בלי השפעות,
וההחלטה תהיה מוצקה ונכונה יותר ללא השפעות צדדיות.
כי אז תהיי בטוחה שאם יישאר איתה זה יהיה משום שהחליט לחיות איתה בכל זאת,
ואם הוא יחליט לחיות אתך זה יהיה רק משום שהוא אוהב אותך ובוחר בך.
לכעל אדם מגיעה הזכות שיבחרו בו בזכות עצמו.

אני יודעת שזה קשה, אבל כרגע את לא יכולה לעשות למענו ובמקומו
את המסע הזה שהוא חייב לעשות לבד.
בדרך שבה הוא הולך כרגע הוא חייב ללמוד קודם כל להיות לבד עם עצמו,
להניח לכל ההורמונים והכימיקלים במוח להירגע ולהתפוגג
משנות הנישואים שלו, ללמוד הרגלים חדשים ואת עצמו בגיל כזה,
כדי שיהיה צלול לראות איך הוא רוצה להמשיך לחיות את חייו.
הוא הרי לא אותו איש שנכנס לנישואים.
הוא יוצא אחר ואני מניחה שהוא מכיר את עצמו פחות כעת.

בהצלחה
 
למעלה