אה, עוד משהו...

freak2100

New member
אה, עוד משהו...

אחרי שכל אחד אמר מה המשחק האחרון שהוא עשה... בואו נעשה שירוש אחר - מה המשחק הראשון שבניתם?
 

freak2100

New member
(כמובן, עוד לא כולם אמרו

מה המשחק האחרון שהם עשו... אבל זה בהנחה שבסופו של דבר כולם יגידו מה המשחק האחרון שהם בנו
ואז גם כולם יגידו מה המשחק הראשון שהם בנו... וגם איך הם בונים משחקים... וכו')
 

freak2100

New member
טוב, אז המשחק הראשון

שאני זוכר, שגם אף פעם לא סיימתי, נבנה לפני שנים בVisual C++. זה נשמע מאוד מוזר בטח, אבל מיד זה לא ישמע לכם מוזר - אחותי ניסתה ללמד אותי VC++. למדתי המון מזה, לפני זה היא גם לימדה אותי C רגיל (בכיתה ב') וזה מה שנתן לי את כל היסודות שיש לי היום לתכנות (כמובן שמאז צברתי עוד *טיפה* ניסיון, אבל עדיין... זאת הייתה ההתחלה) המשחק היה מבוסס על משהו שמורה עשתה לנו בשיעור חופשי (באיזה כיתה ד' או משהו), משחק שנקרא "כאב ראש". בעקרון מה שקורה זה שיש לוח כזה כמו באיקס-עיגול (רק יותר גדול אם אני לא טועה), ובוחרים מקום לשים בו את הסמיילי. אז כל שחקן בתורו בוחר משבצת אחת או שתיים צמודות וצובע אותן. מי שלא נשאר לו איפה לצבוע (זאת אומרת הוא חייב לצבוע את הסמיילי) - מפסיד. אז בניתי את זה עם אחותי. בעצם, יותר נכון להגיד שהיא בנתה את המשחק תוך כדי שהיא מסבירה לי - אני בקושי זוכר מזה משהו, אבל יכול להיות שלמדתי מזה קצת... המשחק אף פעם לא הושלם בעצם. בנינו רק את ההתחלה. אפשר להוריד את זה מכאן. המשחק שאני חשוב שאפשר להגיד שבאמת אני בניתי נבנה בפלאש. זה היה משחק שהיה מיועד לשיעור מתמטיקה בכיתה ז' (מאז בניתי עוד הרבה משחקים, ברמה הרבה יותר גבוהה כמובן). בעצם קיבלנו עונש להכין משחק שמשלב בתוכו משוואות (זה היה הנושא אז) (כמובן - אני היחיד שהכין משחק מחשב...). זה היה עונש לכל מי שלא הכין שיעורי בית, או יותר נכון להגיד - לכל הכיתה חוץ מלשלושה שהכינו שיעורים
. המשחק היה אמור להיות מוגש בתוך יומיים או משהו כזה, מכיוון שלא ידעתי מספיק בשביל להכין אותו בזמן הזה הגשתי למורה דיסקט דפוק (שגם דאגתי שיהיה דפוק עד הסוף - קרעתי את הסרט שלו עם מספריים) - כי ידעתי שדיסקטים הרבה פעמים לא עובדים אז היא לא יכולה להאשים אותי (אולי היה טיפשי לקרוע את הסרט... הרי ככה היא בהחלט יכולה להאשים אותי... אולי היא אפילו ידעה, אבל מכיוון שהידע שלה במחשבים לא נראה לי טוב במיוחד אני חושב שלא) בקיצור... זה בעקרון מונופול עלוב-משהו שמשלב בתוכו משוואות. מכיוון שלא ידעתי כל כך פלאש אז, נעזרתי הרבה באחותי (שגם לא ידעה אבל היא הייתה על תקן מי שיש לו ניסיון בתיכנות), ובחבר שלי שידע קצת יותר ממני (שהיום משמש כגרפיקאי בanykeysoft...) אבל בעקרון זה כבר משחק שאני זוכר שממש התאמצתי בשביל להכין. את המונופול אתם יכולים להוריד, בעצם, מאותו מקום.
 

De-Panther

New member
שוקו-אורן../images/Emo3.gif כבר...|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

בכיתה א' הייתי מקורי בשמות זה היה בעורך טקסט כלשהו... לא זוכר איזה... אבל משהו פשוט כזה... היה איזשהו שעון בצד והיית צריך להכניס לשם דברים לא זוכר בידיוק מה זה היה... אבל זה הדבר הראשון שאני יכול לקרוא לו משחק
בכל מקרה... רק משחק אחד אפשר להגיד שגמרתי להכין... וזה הקווידיץ' הזה שאני כל הזמן מדבר עליו
 
זיכרון

המשחק הראשון שלי היה ב visual basic. פשוט היה לי ספר שלימד ויזואל ביסיק דרך לעשות משחקי מחשב .
 
למעלה