אהמ... "תכנסו לצ'אט"? - דיון

or19951

New member
אהמ... "תכנסו לצ'אט"? - דיון../images/Emo163.gif

בזמן האחרון יש המון הצפות של "תכנסו לצ'אט". כל פעם שאתם מבקשים להיכנס לצ'אט התגובה מקפיצה את ההודעה למעלה ומורידה הודעות אחרות. תבינו: לא בכל דקה יש מישהו שמחובר לפורום! יש גם המון ילדים שיש להם חוגים/ד"ב/עבודות ועוד אז הם לא כל הזמן בפורום. לפי דעתי צריך בכל יום ראשון/שבת לקבוע 7 מפגשי צ'אט למשך השבוע, אחד לכל יום ובשעות שונות. למשל: יום ראשון: 16:00 יום שני: 16:30 יום שלישי: 17:00 וכו'... מה דעתכם
מי שמסכים שיסמן:
/
מי שלא מסכים שיסמן:
/
הדיון הזה נועד כדי לקבוע חוק חדש בפורום! זה לא אומר שאתם לא יכולים לקבוע מפגשי צ'אט שונים. אבל לא כדי להציף ב"תיכנסו לצ'אט". מה דעתכם
שתפו אותנו.
 

Lord VoIdemort

New member
מפגשי צ'אט?

המ א. זה פורום, יש כאן צמ'אט, שייכנסו מתי שרוצים O: ב. שיחת וועידה במסנג'ר? (צ'אט תפוז זה חרא והכל).
 
../images/Emo127.gif../images/Emo45.gif

לדעתי כן, הרבה פעמים אני מתעצבנת שההודעות שלי יורדות בגלל מפגשי צ'אט!
 

simsimit

New member
../images/Emo31.gif כנס ../images/Emo192.gif

הרבה רושמים את זה בשרשורי אוף אז זה לא תופס מקום וזה לא מוריד שום הודעות למטה כי זה בשרשור אוף ומותר להם. זאת לא הצפה וגם עכשיו בקושי כותבים את זה. אם זה מוריד שרשורים למטה אז שיקפיצו אותם.. אני נגד הרעיון.
 

Arise

New member
../images/Emo31.gif../images/Emo54.gif

הבעיה היא לא שזה מוריד הורדות אחרות למטה, אלא שלא כולם נמצאים בפורום כשאומרים את זה ואז יש כאלה שאף פעם לא יוצא להם להיות במפגשי צ'אט.
 

simi kaTan

New member
תראה...

1.אני לא רוצה להעליב או משהו, אבל הנושא שפתחת פשוט לא רלוונטי... אז מה אם כותבים בשרשור אוף "תכנסו לצ'אט"? זה שזה מקפיץ את השרשור למעלה זה כמו שמישהו יגיב בשרשור אחר ואז גם הוא יקפוץ למעלה. ואתה ממש טועה. זה לא כל דקה, זה פעם ב... 2.לגבי החוק - אני לא חשוב שצריך בכלל חוק בעניין הזה. מי שרוצה להכנס לצ'אט, שיכנס מתי שנוח לו. אם משעמם לו הוא בלי בעיה יכול לכתוב באוף "תכנסו לצ'אט" - אחרי הכל זה אוף, וטענות על זה שזה עולה על שרשורים אחרים לתפוז בבקשה. 3.אתה לא משתמש במילים הנכונות: "הצפה"? נו באמת. הצפה זה בכלל להציף את הפורום בשרשורי ספאם חסרי פשר. להגיב על שרשור מסויים לא נקרא הצפה, נקרא "תגובה". אם תשאלו אותי, שרשור מיותר לחלוטין.
 

asias1

New member
אני לא בעד חוק

לאסור כזה דבר. אני כן אומר שצריך לשרשר הודעות של כנסו לצ'אט למקומות המתאימים להם, כמו OFF ולא שרשורי עזרה פעילים. הסיבה שנעצתי כי אני בעד שיהיה מפגש פעם בשבוע קבוע, אבל אני לא אומר שמפגשים אחרים חוץ מזה הם לא בסדר. הם בסדר גמור ואני אוהב לראות שאתם קובעים פגישות בצ'אט, רק שזה יהיה בשרשורים שמתאימים לזה :)
 

jjnka

New member
יש לי גם הצעה../images/Emo100.gif

אפשר לעשות חוק כזה, שאפשר לעשות מפגש פורום כל 24 שעות (לדוגמא). ככה זה יציף פעם ביום, ועדיין יתן חופש XP
 
למעלה