אהלן! מחפש המלצות להרכב grapes of wrath. תמליצו לי על הקטעים שאהבתם..
P psy bot New member 10/10/06 #1 אהלן! מחפש המלצות להרכב grapes of wrath. תמליצו לי על הקטעים שאהבתם..
א אל תמותי לי עכשיו New member 10/10/06 #3 ברור שכן אחלה מוזיקה, מה יש להמליץ, פשוט תשמע הכל יש גם את Snap, Crackl and Pop שזה גרייפס עם קינדזדזה
ברור שכן אחלה מוזיקה, מה יש להמליץ, פשוט תשמע הכל יש גם את Snap, Crackl and Pop שזה גרייפס עם קינדזדזה