בעצם וודקה עם הכל
וודקה תפוזים - סקורדרייבר וודקה אשכולויות - סולטי דוג וודקה קרנבריז - סי בריז וכו'. כמו שאמרו, אפשר גם רום עם קולה וקצת לימון, מה שהופך אותו לקובה ליברה. אני ממליץ גם על קייפיריניה. בסה"כ צריך לקנות משקה אחד, קשאסה. ואז חוצים לימון, חותכים אותו לרבעים או לפרוסות, מועכים היטב בתוספת כפית סוכר חום (אפשר למעוך עם כף גדולה או כל דבר אחר), מוזגים מנה וחצי קשאסה, שלושת ריבעי מנה מי סוכר (שעושים בבית מיחס שווה בין סוכר למים), שופכים את הכל לשייקר, מערבבים היטב (עם הלימונים) מחזירים לכוס האולד פאשן ושותים בכיף.