אהלן :)

אהלן :)

נעים מאד חברים, אני מירב, ואני חדשה פה =) אני מאפרת למעשה אז......... לשיפוטכם, ניסיתחי לרטש קצת תמונה מיום צילום לבוק שלי..... זו בסך הכל הפעם השניה שאני מנסה לעשות דבר כזה, ועבדתי בצמוד למדריך ריטוש מאד מאד מצומצם (אם אפשר לקרוא לו כך.....)
אני מעלה תמונה של לפני ואחרי לשיפוטכם.... בעיקרון שמתי דגש בעבודה על העלמת פצעונים וקמטוטים (שבקושי היו גם ככה....) הצרת האף, הדגשת הגבות, הארת הפנים ו.... הדגשת האודם........ בתכל'ס הכי הסתבכתי עם השפתיים כי לא הצלחתי לסמן אותן במדויק גם עם הלאסו מגנט הזה חחחח אשמח לדעה כנה ומפורטת :) מקווה שהתמונה לא זועקת פוטושופ, כי הדוגמנית שלי היתה מהממת בטבעי ולא רציתי להרוס את זה........ אז הנה תמונת הלפני....
 
בעעע טעות!!!!!!!! התבלבלתי בתמונה....

זו תמונה של אחרי ריטוש מוגזם שניסיתי לראות איך זה היה יוצא עם אודם אדום... אני יודעת שפה רואים שזה פוטושופ.... נכון?!?!?
 
התמונה המקורית באמת:

מקווה שהאיכות סבירה, היא היתה גדולה מידי אז כיווצתי בדרך מוזרה קצת....
 
וזו אחרי ריטוש....

וכן, אני רואה שהן יוצאות בענק ואני לא יודעת להקטין.... אויש, זה הופך את כל השירשור למיותר =/
 

Smertonos

New member
גרסה שלי

התמונה כן זועקת פוטושום גם שלך וגם שלי. כי זה מה שקורה כאשר מעבדים ע"י למגזין. אצלך הפה יצא במעבר מאוד חד ולכן זה לא נראה טבעי.
 

ארטית

New member
היי מירב, ברוכה הבאה ../images/Emo140.gif

לגבי התמונה, היא כל כך איכותית שבהחלט ניתן לעבוד עליה מספר לא מבוטל של ימים... התחלה מצויינת של ריטוש יחסית לפעם שניה! תמשיכי להתאמן וזה רק ישתפר! לגבי הריטוש שלך, ניתן לראות שיש עליו עבודת פוטושופ. בעין מקצועית "מזוינת", עם זום מקרוב, ניתן לראות בכמה וכמה מקומות שנעשו שימושים לא נכונים בכלים מסויימים, כגון שכפול מרובה עם כלי החותמת, בולט למשל בחלק התחתון של השפה התחתונה. הייתי מטשטשת או עושה מחדש. אין עדיין מספיק עבודה על קמטי השקיות מתחת לעיניים, רואים אותם חלקית. נוצר כתם על הסומק. את ניסית לעבוד הרבה על תיקון האיפור, רק תשימי לב שלא תשני את מבנה הפנים מבחינה אנטומית. למשל בפינות הפנימיות של העיניים האיפור נראה מיליון דולר אבל צורת העין נראית פחות הגיונית אופטית, שינית אור/צל. האף עדיין לא "שלם". הגבות והתאורה נראים די טוב. את השפתיים חייבים לתקן. הייתי מציעה לך לבחור בצורה אחרת. תבחרי בכלי המכחול, תכווני אותו לקצוות רכות למחצה ותלחצי על הכפתור הימני מתחת לצבעים בחלון הכלים. עכשיו כל דבר שתצבעי בשחור יהפוך להיות בחירה עם קצוות מטושטשות וצביעה בצבע לבן יחסיר מן הבחירה. כך תקבלי בחירה עם קצוות לא חדות. הבחירה תצבע באדום כדי שתוכלי לראות מה בחור. כדי לחזור לבחירה רגילה (קיוקוים זזים) יש ללחוץ על הכפתור השמאלי באותו מקום. מצרפת תמונה להסבר. המשך ריטוש נעים
 

sima1203

New member
קצת הסבר

לגבי הכפתורים מתחת לצבעים בחלון הכלים. מה התפקידים של שניהם? לא הצלחתי להבין, אז אם אפשרי ולא מסובך מידי אשמח לדעת. עד כה לא התיחסתי אליהם כלל. תודה וערב טוב.
 

Smertonos

New member
O_о

זה כמו מסכה. כאשר את בתוך QUICK MASK את בעצם מציירת את האזור שאת רוצה לעבוד עליו. ואז את יוצאת אל תוך STANDARD MODE ועובדת שם על באזור הנבחר. לדעתי יותר כל לעבוד אם מסכה רגילה.
 

ארטית

New member
אני מסכימה איתך

לדעתי לא רק יותר קל, אלא גם יותר רגיל לעבוד עם מסיכה רגילה. מסיכה הרבה יותר קשה להסביר כאן, במיוחד למי שעושה ריטוש רק פעם שניה. אז לאט לאט, צעד צעד.
 
למעלה