I Was Hoping
New member
אהלן ../images/Emo13.gif
היום, אני וקוכולין מצטרפים לניהול הפורום. מכיוון שאת קוכולין אתם מכירים יותר מאשר אותי, אני אתן לו להציג את עצמו קודם, ואני מבטיחה לשרשר מעט על עצמי בהמשך.
היום, אני וקוכולין מצטרפים לניהול הפורום. מכיוון שאת קוכולין אתם מכירים יותר מאשר אותי, אני אתן לו להציג את עצמו קודם, ואני מבטיחה לשרשר מעט על עצמי בהמשך.