אהלן.. שאלה לגבי סג"מ שנכנס לקבע

שיווה100

New member
אהלן.. שאלה לגבי סג"מ שנכנס לקבע

ניתן לבקש לקבל בקבע תוספת במשכורת על דלק במקום נסיעות בתחבורה ציבורית (כי אני נוסעת ברכב לבסיס..)? תודה מראש
 

LordNor

New member
תשובה ../images/Emo26.gif

כן, ניתן לבקש החזר הוצאות נסיעה עד תקרה של 500 ש"ח בחודש. לשם כך, נדרש להגיש טופס החזר הוצאות נסיעה חתום חתום + רישיון רכב + רישיון נהיגה + ביטוח חובה + הצהרה על שימוש ברכב שלא בבעלותי (למי שנוהג ברכב בבעלות ההורים או אח\ות). בהצלחה.
 

שיווה100

New member
רפי, נפגשים גם פה, אה? ../images/Emo13.gif

זו בקשה שאפשר להגיש רק כשנכנסים לקבע (ז"א קצין בסדיר לא יכול לבקש דבר כזה..), נכון? ודבר נוסף, כשנכנסים לקבע קצין שמקבל תוספת דמי כלכלה במשכורת בסדיר שלו (הכוונה ספציפית לדמי טבעונות אם זה משנה), ממשיכים לקבל את התוספת גם בקבע? תודה :)
 

LordNor

New member
תשובה נוספת לבקשתך ../images/Emo26.gif

1. ניתן להגיש בקשה להחזר הוצאות נסיעה רק בשירות קבע (קצינים וחיילים בסדיר רשאים להגיש בקשה להחזר דרך משרד ת"ש רק אם גרים בישובים בהם אין תחבורה ציבורית סדירה). 2. דמי הכלכלה וכל התוספות שקיבלת בשירות ה-"חובה", לא תקפים בשירות קבע - למעט תוספת רמת הפעילות שגדלה בצורה משמעותית.
 

amircn1

New member
נממ...

סדיר=חובה+קבע , זה הפך ממילואים אפשר להגיש בקשה להחזר הוצאות נסיעה רק בשירות קבע, ולמיטב זכרוני אפשר להגיש עבור נסיעה מהבית אל הבסיס או אל תחנת הרכבת, כמו כן קיימת תקרה של 19 ימים בחודש ועוד מגבלות כאלו ואחרות בהצלחה ונסיעה טובה
 

Fly Away Birdy

New member
יכול להיות שהדברים השתנו מאז שהייתי בקבע

אבל ככל הידוע לי זה רק מסגן ומעלה. את צריכה אישור מפקד ישיר שמצהיר שבאמת את נוסעת ברכב פרטי ועוד בלאגנים. אני לא יודעת איך זה הולך היום אבל אני הייתי צריכה להוכיח שיש לי רכב קבוע שאני באה איתו ועוד כל מיני כאלה. כאב ראש שלם, לקח 3 חודשים. בהצלחה.
 

deathcaster

New member
זה לא מסגן ומעלה

זה לכל משרת קבע, ויש סג"מים בקבע. וזה שלקח לך 3 חודשים כדי לקבל את זה, אומר שהיה צריף לפטר את כל אנשי השלישות אצלכם.
 

Fly Away Birdy

New member
זה נכון ובאמת העיפו את כולם

לא בגללי אומנם, אבל בגלל שאף אחד מהם לא עשה את העבודה שלו, ימי חופש לא נרשמו, וגרוע מזה- דוח 1 לא מולא ולא ידעו אף פעם מי נמצא ומי לא כל טופס לקח חודשים של טיפול.. העיקר שלכולן היו ציפורניים מטופחות ופאנים ישר מהספר תמיד.. תמיד היו חייבות לצאת מוקדם לאיזה ספר, קוסמטיקאית או מסאז' וככה גם נראתה העבודה שלהן.
 
למעלה