אהלן לכולם!!
שאלה לי אליכם אתמול בלילה ישנתי לא מי יודע מה היה לי כאבי ראש וכן ירד לי דם מהאף יודע ובטוח בגלל חוסר חמצן בלילה!!! האם קרה לכם ?ככה ומה עושים במקרה כזה חוץ מללכת לבית חולים? ולמה זה נגרם? האם בגלל ריבוי ליחה בריאות? אגב במהלך היום אני בסדר לא משתעל אשמח לקבל את תגובתכם תודה ושבת שלום איתמר .
שאלה לי אליכם אתמול בלילה ישנתי לא מי יודע מה היה לי כאבי ראש וכן ירד לי דם מהאף יודע ובטוח בגלל חוסר חמצן בלילה!!! האם קרה לכם ?ככה ומה עושים במקרה כזה חוץ מללכת לבית חולים? ולמה זה נגרם? האם בגלל ריבוי ליחה בריאות? אגב במהלך היום אני בסדר לא משתעל אשמח לקבל את תגובתכם תודה ושבת שלום איתמר .