אהלן.. יש לי שאלה :)

אהלן.. יש לי שאלה :)

העונה הקודמת נגמרה בפרק שבו גולן ועדן התחתנו, ואז קרן וליאור החליטו גם להתחתן... הפרק שבו התחלתי לראות את העונה הנוכחית הוא פרק שליאור כבר לא היה עם קרן... אני לא יודעת אם זה היה הפרק הראשון לעונה או שפשוט פספסתי כמה פרקים. בכל מקרה, רציתי לדעת.. מה קרה ביניהם? למה הם כבר לא ביחד?
 

אביחי 33

New member
../images/Emo27.gif

ראית את הכל תהיי רגועה
. פשוט כנראה בין החתונה של עדן עד למוות של אלונה,ליאור וקרן כבר לא היו ביחד. יש סוברים שליאור נפרד ממנה, יש סוברים שהיא נסעה עם עודד ליוון וכל מה שקרה בחופה זה חלום של ליאור, בכל מקרה לשאלתך, ליאור כנראה נפרד מחברתו קרן בתק' הזו עד למוות.
 

newyork123

New member
whats up!!!תענו דחוף

מה קןרה מישהו יודע איפה בניו-יורק מורן תהיה??
 
למעלה