אהלן.. יש לי שאלה 
העונה הקודמת נגמרה בפרק שבו גולן ועדן התחתנו, ואז קרן וליאור החליטו גם להתחתן... הפרק שבו התחלתי לראות את העונה הנוכחית הוא פרק שליאור כבר לא היה עם קרן... אני לא יודעת אם זה היה הפרק הראשון לעונה או שפשוט פספסתי כמה פרקים. בכל מקרה, רציתי לדעת.. מה קרה ביניהם? למה הם כבר לא ביחד?
העונה הקודמת נגמרה בפרק שבו גולן ועדן התחתנו, ואז קרן וליאור החליטו גם להתחתן... הפרק שבו התחלתי לראות את העונה הנוכחית הוא פרק שליאור כבר לא היה עם קרן... אני לא יודעת אם זה היה הפרק הראשון לעונה או שפשוט פספסתי כמה פרקים. בכל מקרה, רציתי לדעת.. מה קרה ביניהם? למה הם כבר לא ביחד?