אהלן , חדשה...

אהלן , חדשה...../images/Emo221.gif

לא מעכלת את עצם העובדה שמצאתי את הפורום הזה רק עכשיו, בהתחשב בזה שיש לי אובססיה כלפי בונג'
טוב, היכרות קלילה עם האסון שאליו אתם נכנסים
- צליל, בת 16[אוטוטו
], דימונאית [העיר עם הכור האטומי, זוכרים?
] במוסיקה אני מעריכה במיוחד את בון ג'ובי, אואזיז, אירוסמית', סקורפיונוס, אלטון ג'ון, ועדיף שלא אמשיך
מורעלת, ולא רק מהצבא- תאטרון עקרונית הינו מרכז חיי... וכתיבה, כמובן
בראד פיט, דה ויטו, ג'ניפר אניסטון, ושאר איכויות הם המוערכים ביותר בשבילי בקולנוע[שגם הוא סוג של אובססיה
]. זהו, בסה"כ, נבירה קלה, אבל עדיף מעכשיו
מקווה להנות :) בעצם , בטוחה.
 

danduuu

New member
ברוכה הבאה מותק ../images/Emo9.gif

ומתי בקרוב יש לך יום הולדת? שנדע מתי להגיד מזל טוב
 

m o r 1 0 2

New member
ברוכה הבאה והישתלבות מהירה../images/Emo13.gif

הייי אני מור בת 13
כולם פהה מתים על בון גובי..הישתלבות נעימה
 
למעלה