אהלן , חדשה...../images/Emo221.gif
לא מעכלת את עצם העובדה שמצאתי את הפורום הזה רק עכשיו, בהתחשב בזה שיש לי אובססיה כלפי בונג'
טוב, היכרות קלילה עם האסון שאליו אתם נכנסים
- צליל, בת 16[אוטוטו
], דימונאית [העיר עם הכור האטומי, זוכרים?
] במוסיקה אני מעריכה במיוחד את בון ג'ובי, אואזיז, אירוסמית', סקורפיונוס, אלטון ג'ון, ועדיף שלא אמשיך
מורעלת, ולא רק מהצבא- תאטרון עקרונית הינו מרכז חיי... וכתיבה, כמובן
בראד פיט, דה ויטו, ג'ניפר אניסטון, ושאר איכויות הם המוערכים ביותר בשבילי בקולנוע[שגם הוא סוג של אובססיה
]. זהו, בסה"כ, נבירה קלה, אבל עדיף מעכשיו
מקווה להנות
בעצם , בטוחה.
לא מעכלת את עצם העובדה שמצאתי את הפורום הזה רק עכשיו, בהתחשב בזה שיש לי אובססיה כלפי בונג'