אהלן חברים,

Y n 2 5

New member
אהלן חברים,

פעם ראשונה שאני כותב כאן, אבל אני מביט הרבה מן הצד. לדעתי ואני אוהד מגיל 12, הכסף של גאידמק לא יציל אותנו ולא יושיע אותנו אלא אך ורק במקרה אחד. ואכתוב אותו בסוף. לטעמי, צריך להביא חמישייה זולה ואיכותית, כמו פפי, וולדמן, המילטון, קני וצ'ורה. אני לא חושב ששמו עליהם כ"כ הרבה כסף, ובכל זאת הם עשו שמות בליגה. אלא ש...? בסוף העונה, ממש לפני שלקחנו אליפות שמעון מזרחי המניאק, לא היה מוכן להשלים עם ההפסד, ולכן הפעיל את השיטות המלוכלכות הידועות מבית מדרשה של מכבי, ניהל משא ומתן עם צ'ורה, וכך זה נגמר. בסוף העונה ההיא היינו צריכים את גאידמק!!! שייתן קונטרה, ויביא יותר כסף ממזרחי, וכך צ'ורה היה משחק כמו שצריך והיה אפשר לומר : הפועל י-ם אלופת המדינה 99'-00'. זה הכל!!! כדי לבנות סגל לא צריך את הגאידמקים למיניהם. הם לא עושים כלום לבד מלפתוח עיניים גדולות וציפיות אדירות שאם הם לא יתממשו, ישחטו אותם אחד אחד. עיין ערך גוסינסקי בהפועל ת"א. גם השנה מכבי ת"א כדורגל בנו איזה מן חרטא כזה של גלאקטיקוס. אתם תראו שלא יצא מזה שום דבר, והם יחטפו מכל הכיוונים. בשביל מה אנחנו צריכים את זה ?
 

EA 4real

New member
קודם כל ברוך הבא

אני מסכים עם חלק ממה שאמרת. בוא נתחיל מנקודת מוצא ששחקנים טובים יותר דורשים יותר כסף. העונה ההיא של 98/99 הייתה באמת חד פעמית ועובדה שהיא לא חזרה. הגניבה של סולומון הייתה מזל. אבל אי אפשר כמו שאמרת להסתמך על הכסף בלבד! כסף הוא כלי חשוב בכדורסל היום, אבל צריך להבין שיש עוד גורמים מקצועיים שמושכים שחקנים (יורוליג למשל). הכסף פשוט פותח לנו יותר אפשרויות ונותן להפועל גב כלכלי אדיר. אבל כמו שאמרת סתם מיותר להכניס את האוהדים לסרטים רק בגלל הכסף. עם הכסף לא בא ההצלחה וצריך לעבוד קשה ולבחור שחקנים טובים ונכונים לקבוצה.
 

Y n 2 5

New member
נו, אז אם כך

מה גידי דודי וכל השמנים האלה בורסצ'ה מבלבלים את המוח? אנחנו צריכים נשמה, לא כסף. ונשמה, יצאה מהלקסיקון של מלחה בכמה שנים האחרונות.
 

EA 4real

New member
תמיד טוב משניהם

למרות שאני מסכים איתך.. הפועל לצערי הרב מאבדת קצת מן הזהות שלה.
 

Y n 2 5

New member
פפי כבר עגלה.

אבל אם כבר הזכרת אותו, נראה לי משום מה שארז בונה לנו קבוצה מעניינת... כל כוכבי שנות ה90' המוקדמות יבואו. יהיה לנו חמישיה כזאת: סאבוניס, ראדג'ה, ריגודו, קוקוץ' ואולסי פרי...
 
ברוך הבא !!

ספר קצת על עצמך - בן כמה, מאיפה, סיסמא בתפוז, מס' כרטיס אשראי.. סתם, סתם
מאיפה אתה ואיך קוראים לך? ..
 
גלקטיקוס ???אתה טועה נשמה...

עגלקטיקוס.ברור שהם יפלו,הם סתאם חרה של קבוצה. ברור שכסף לא יעזור אם לא קונים שחקנים בו,חכה ותראה שה.י-ם עם כסף וטיפה שכל תגיע רחוק. . .
 

AmiTutiT14

New member
ברוך הבא יונתן:)

אני עמית
בקשר למה שאמרת, לדעתי, כמו שזה נראה עכשיו, גאיידמק הולך להשאר איתנו הרבה שנים ולכן הוא רק יעצים את הפועל. נכון, באמת יש סיכוי שהכל בסוף ידפק ושלמרות הכל הפועל תאכזב. אבל זו הזדמנות זהב לקנות שחקנים טובים יותר וכך להעלות את הסיכויים שהפועל לא תאכזב.
 

AGENT SHESH

New member
עזבי את השחקנים,

זה לא מה שיביא את הכסף הגדול - מה שהוא עושה עכשיו - בניית האולם החדש - זה הדבר המשמעותי. כי גם אם גאיידמק יברח - עדיין יהיה האולם החדש, והפועל תוכל לשחק ביורוליג ברמת העיקרון (כמובן שהיא צריכה לזכות ביול"ב קאפ בשביל זה, אבל נו, בואו לא נהיה קטנוניים..
) וגם בלי יורוליג - עם אולם כזה - ההכנסות הכספיות של הקבוצה יזנקו למעלה, תראו לפני חודשיים בערך, בסיום העונה - כשסיכמתי את הסיכויים לשינוי מאזן הכוחות בין הפועל למכבי - ציינתי את האולם כדבר הכי חשוב לשינוי. אולם גדול=כסף=שחקנים ברמה יותר גבוהה=הישגים (אפילו אם זה רק באירופה)=ספונסרים רוצים להיות חלק מההצלחה=עוד כסף=שחקנים יותר טובים. וככה, עד להגעה למצב שבו הפועל תוכל להתמודד מול מכבי. גם בלי גאיידמק. נכון, זה עניין של שנים על גבי שנים, אבל זאת התקדמות. סוף כל סוף התקדמות אמיתית לעבר המטרה שלנו ושל כל הליגה הישראלית בחמישים השנים האחרונות..
 

AmiTutiT14

New member
אבל בנתיים רק מדברים וזה ברור לכולם

שאולם חדש לא יהיה בשנה-שנתיים בקרובות. נכון שגאיידמק וקליין וכל השאר מאד רוצים, אבל יש לנו ראש עיר שכרגע ממש לא רציני בעניין ולא מאפשר זאת. אז במקום לחלום על אולם חדש שלא יהיה בזמן הקרוב, כדאי לחלום על שחקנים טובים שכנראה יתחילו להגיע אלינו. אולי כשנזכה ביול"ב ראש העיר שלנו יזכר שיש משהו שנקרא "הפועל 'מגדל' ירושלים", יתרברב שהוא בנה אותם ונתן את הכסף, ואז יחליט לבנות אולם חדש. ממש כמו האוהדים של מכבי... יש לי עוד מה לומר בעניין, אבל אני לא אעביר נושא. הפואנטה היא, שכרגע צריך להשלים עם העובדה שיגיעו אלינו רק שחקנים ולא אולם חדש, וזהו.
 

AGENT SHESH

New member
אה, זה.

הממ.. לא יודע איך להגיד לך, אבל את קצת לא מעודכנת. הכסף כבר לא הבעיה, גאיידמק נתן כסף לאולם, הבעיה היא האישורים לבניה, וכאן הבעיה עם ראש העיר. (יש עצומה בנושא בצ'ה)
 

AmiTutiT14

New member
זה מה שאמרתי....

שאין בעיה עם הכסף, רק עם ראש העיר. אני גם מודעת לעצומה הזאת, חתמתי עליה. בכל מקרה, אישורים גם היו לפני שנתיים, זוכר? הבטיחו, "תוך חודשיים נתחיל עם הבניה", אפילו טרקטור אחד לא ראיתי מאז. אם הם אמרו את זה, סימן שהיו גם אישורים וגם כסף, ולא קרה כלום.
 
למעלה