אהלן חבר'ה חדש

אהלן חבר'ה חדש

אני רועי ומתעסק במוזיקה בעיקר...מאזור הדרום,אז ככה אני מסתכל בפורום ורואה את כל המושגים האלה האלה ומרגיש איך אנשים מרגישים שאני מדבר איתם על מוזיקה. אני חדש בכל העסק,ותמיד אהבתי אופניים ורכיבה,ביררתי קצת ושמעתי שיש כמה וכמה סוגים. אני אשמח להמלצה,לא למשהו למתחילים אלה משהו טוב...אני יודע שזה כללי...אבל אני ממש מש מתחיל אני בכללי מאוד אוהב שטח ואוהב מהירות. שוקל בערך90 קילו גובה : 190 ס"מ ממש תודה רועי
 
אני יודע שזה לא היה כזה ברור

אבל אני לא יוותר ויקווה שמישהו יגיב לשאלה הלא מסובכת שלי
 

chenrp

New member
מוזר..

אתה אומר שאתה מתחיל, אבל אתה לא רוצה משהו למתחילים?
 

etal2

New member
תקציב?

בדרך כלל אנשים מתחילים עם משהו בסיסי כי אין להם מושג מה הם רוצים ואוהבים ואם בכלל יתפוס התחביב. יש הרבה אופניים טובים בשוק אבל קשה מאוד להמליץ לך על משהו מסויים כשכל מה שאנחנו יודעים זה "אוהב מהירות".
 

bikingstudent

New member
אם אתה "ממש ממש מתחיל" אז...

כל אופניים שתקנה יהיו "אופני התחלה"
אבל זה רק ההיגיון שלי
לדעתי אם אתה מעוניין באופני ש"מ -אופניים עם שני בולמי זעזועים(קדמי+אחורי) תשקיע בין 3 ל5 אלף. אם אתה רוצה להשקיע פחות אז קח אופניים בלי בולם זעזועים אחורי -ז"ק תשקיע עד 3 אלף עכשיו תעשה סיבוב בכמה חנויותץ תבדוק ת'שטח -ותחזור עם כמה דגמים שנראו לך מוצלחים או מתאימים יותר.
 
כמה דברים

אז ככה,לCHENRP ,זה לא כזה מוזר,אני עצמי מתחיל בספורט אבל אני רוצה כלי שיהיה לא למתחילים-כי אני לא רוצה תוך חודש חודשיים להבין שהאופניים למתחילים האלה לא מתאימים לי ואני צריך משהו טוב יותר בקשר לתקציב-באזור ה5000. עשיתי כמה סיבובים אצל חברים וכאלה,ראיתי זוגות עם שיכוך מלא וזה ממש נוח ונחמד וגם כמה זוגות עם זנב קשיח,יותר הסתדרתי עם הזנב הקשיח,לא בגלל נוחות,אלה בגלל שלא נראה לי שאני יגיע רמה שאני צריך שיכוך מלא.אני אוהב קפיצות שטח וכדומה אבל לא ברמות של מה שראיתי . אני צריך המלצות על חברות וכאלה-סוגי גלגלים-בולמים.ציוד אבזור וכאלה. שוב תודה רועי
 

chenrp

New member
כמה דברים

אני שוב ושוב מציין כי אני מכיר המון רוכבים ואולי 2 או 3 מהם, מנצלים את מלוא יכולת האופניים שלהם. אני מכיר רוכב עם ז"ק שעושה דברים שש"מ לא עושים ולא יחלמו לעשות. ראיתי גם DH עם ז"ק. אם אתה רוצה לרכוש אופניים לא למתחילים עם ש"מ אני לא ממליץ. אם אתה רוצה לרכוש אופניים ז"ק לא למתחילים אז בכיף! רק תבדוק מה ההבדל בינם לבין אופני כניסה, ותחשוב אם זה באמת ישנה לך משהו. בנוסף, יתכן ולאחר כמה חודשים לא תאהב את התחום ותצתרך למכור את האופניים במחיר הפסד רב. בהצלחה.
 
למעלה