אהלן אנשים!

linor

New member
אהלן אנשים!

אני חדשה פה ואני גם לינורית במקרה אז אל תתפלאו... בקיצור אני שווה ויפה עיינים כחולות שיער שטני רזה 1.79 ביי
 

zar

New member
מה שנכון נכון B-)

1.79 זה באמת רזה לשיער שטני צאר - בוגר קורס ספרות מקוצר
 

softy

New member
צאר לי שאני נאלץ למחזר שירבוטים...

ושוב אני מתנצל אבל אני חושב שזה חומר טוב וחבל לבזבז אותו רק על פעם אחת. אז הנה.... תגידי? את 1.79 לגובה או שגם לרוחב? הא? איך? איך? סופטי אי קיל מי סלף!
 

softy

New member
מיכאללה ???????

U כמה זמן שלא נגענו כמה זנמן שלא הצטופפנו. מיכאללה תני חיבוק! סופטי כי בלעדייך....
 
איזה כיף שחמש דקות הופכות להרבה

איך אתן חיבוק כשיד אחת אוחזת והשנייה מלטפת מיכאלה מחפשת עוד אחת
 

softy

New member
אם ידייך עסוקות...

אז תני חיבוק וירטואלי... כזה שישאיר אותי עם הלשון בחוץ... עם לסת שמוטה... עם מכנסים מתוחים... סופטי עם משהו!
 
רוצה את הלשון שלךבפנים...

מה פתאום וירטואלי? מה קרה? מה עם הלסת? תחזיר אותה בחזרה! אל תמתח את המכנסיים - תפתח, כי אם לא אני משחררת יד אחת וקורעת אותם מעליך חייבת למשש, כי עיני דומעות מעצם ההתרגשות מיכאללה שמתכוונת למייל
 
למעלה