אהלן אני חדשה פה!!!!

rastalina

New member
אהלן אני חדשה פה!!!!

מה המצב אנשים? יהיה נחמד להתחיל להכיר אתכם.... ויש לי מסיבה שאני מייחצנת אליה שבטח תאהבו לכל האוהבי טרנס פרוגרסיב למינהם
 

חנניה331

New member
בורכה הבאה יחצנית

תוכלי לעשות פו אמון חיים חחחחחסתם סתם אני לא יודעה מה לעשות נותרתי פו עם הדמעותנטע תני חיוך
 

MULAN30

New member
חח יחצנית..

אהלן מותק... שימי קסדה ומגן בדוברך פה על "סקאזי" חח סתם.. וואללקם בייבי.
 

ZIV E

New member
ברוכה הבאה

 
למעלה