אהלן אני חדשה פה!!!! מה המצב אנשים? יהיה נחמד להתחיל להכיר אתכם.... ויש לי מסיבה שאני מייחצנת אליה שבטח תאהבו לכל האוהבי טרנס פרוגרסיב למינהם