אהלן, אני חדשה פה

bee w hole

New member
אהלן, אני חדשה פה../images/Emo140.gif

מאוד סיקרנתם אותי וניראה לי שאני אתעלק עליכם לתקופת מה אשמח מאוד אם תוכלו להקדיש שרשור ,מושגים שרכשתם בנושא, תשתפו בהשראות <מה גורם לכם השראה ספרי השראה, לטייל עם הכלב לבהות בזוג זקנים לראות סרט אימה תערוכות מגזינים ועד...>, על פי מה אתן מבססות את העבודות/יצירות שלכן, כלומר מה תהליך העבודה מאיסוף החומרים הקונספט ועד ל'מוצר' המוגמר. שבוע טוב!
 

ניצנץ1

New member
את עושה איזו מחקר או מה?

כי אני לא מבססת את העבודות על כלום פרט לתמונות שיש לי ושאותם אני לרוב לא מצלמת בעצמי- אלא ילדיי היקרים צילמו את מה שצילמו.. בקשר למושגים- הכל בקומונה הישנה וטובה, יש לנו מילון המושגים שעשינו, דוגמאות, שיעורים, סקיצות. חלק עברו לפה, חלק ישארו שם. את מוזמנת להתעדכן בכיף. וגם להעלות עבודות משלך..
 

bee w hole

New member
:)

- אני סתם מתעניינת, וחושבת אולי להתחיל לעשות משהו משלי.זה לא לשם מחקר אלא התעניינות. - ראיתי שאתן עושות מדי פעם הסברי סקיצות. תודה רבה על ההזמנה.
 

ניצנץ1

New member
לא מידי פעם, כל שבוע ויש סקיצות רבות

בקומונה- תלחצי על קישור למעלה לקומונה חברתית- זו קומונה ישנה שלנו ששם רוב החומר שמור לעולמים, פה בעיקר מה שנוסף חדש. יש שם שיעורים לטכניקות, הסברים לחומרים. את ההשראה את מקבלת בעצמך- אבל את הטכניקות אפשר ללמוד, גם חומרים שונים, גם שיטות עבודה- כמו חותמות למשל, או עבודה על לוחות קרטון חתוכות.. יש גם סדנאות כמעט כל שבוע, אבל בעיקר לכרטיסי ברכה או טכניקות שונות. יש בקישורים אתרים מחו"ל- של מגזינים, חברות שונות שמייצרות חומרים יש להם בלוגים לרוב עם דוגמאות.. ותזהר- זה ממכר!!! יש התחילו מכרטיס ברכה בודד ולא יכולות לעצור עד שלא מסיימות אלבום בשבועיים..
 

פושקיה

New member
מותר לי להפנות אותך

לרשומה בבלוג שלי שמרכזת המון קישורים חשובים?
 

bee w hole

New member
הוי תודה

ואת בהחלט מוזמנת לכתוב לי מסרוני, התרשמתי מאוד מהעבודות שלך מאוד ריגשיות ונגעו לי ללב.
 

עלמה7

New member
ברוכה הבאה.

גם אני מבססת את העבודה על התמונות. אני משתדלת להתאים את הרקעים והקישוטים לצבעים ולתכנים של התמונה, וכמובן - למה שיש לי בבית. השראה אני שואבת מאתרים עם צילומי דפים וסקיצות. אני ממש לא רואה זוג זקנים ומדמיינת דף מטיול של הילדים, ובטח לא סרט אימה
מילון המונחים יעבור אט אט גם למילון של הפורום, אבל בינתיים הוא נמצא בקומונה החברתית שלנו, בקישורים.
 

bee w hole

New member
אולי זו הצעה יעילה

לתת כתובות של אתרי אינטרנט שאתן חושבות שעשויים לתת השראה ולא בהכרח קשור לתמונות אלא לעיצוב. :)
 

עלמה7

New member
הכל כבר בקישורים

במדור "אינסוף רעיונות לעיצוב אלבומים" יש מספר אתרים שאספנו בקומונה, והועברו בשלמותם לפורום. יש שם כמה שמראים סקיצות לעיצוב דף באלבום, ואני מוצאת בהם הרבה "השראה". אם את מוצאת אתרים אחרים, את מוזמנת לחלוק עם כולם, ואולי נעלה אותם למדור.
 
למעלה