אהוד אולמרט - סע לשדרות !

אהוד אולמרט - סע לשדרות !

אהוד אולמרט צריך לעשות ביקור דחוף בשדרות ואף לקיים ישיבת ממשלה שם. לא הגיוני שעיר ישראלית זועקת והממשלה תתעלם. אז לפני (ולדעתי במקום) שהוא נוסע לברלין, חשוב מאוד שייסע לשדרות ושייקח איתו את ציפי לבני ואת שמעון פרס. נוכחות המנהיגות חשובה שם מאוד כרגע.
 

אשרת

New member
לא, הוא לא.

אני חושבת שתושבי שדרות אמרו את דעתם, אחרי את מה שאמר על הקאסמים שנוחתים שם ועל התגובות שלהם.
 

bhnadav

New member
צריך לחשוב לעומק,

אם הדבר לא יגרום להעצמת הנושא שלא לצורך ולהגברת לחץ התושבים מהעניין. צריך לחשוב גם על איך רואים את זה מיני ראשי ועדות התנגדויות ושאר טרוריסטים שנהנים משביתות, ביקורים משמעותיים ולחצים בשדרות. כדאי גם שמר מויאל יפסיק להסית נגד הממשלה וצה"ל, אני מניח שזה לא תורם לתחושה של התושבים שלו. רווח פוליטי - לא כאן אדוני.
 

אשרת

New member
ומה עם הבטחון לתושבים?

גם לא פה - אדוני? ראש העיר אחראי בין השאר על התושבים שלו, משהו שאולי אולמרט שכח בזמן שהייתו בחו"ל, שהוא והשר הבטחון האזרחי שלו אחראים.
 

bhnadav

New member
האם הממשלה לא רוצה בביטחון התושבים?

האם צה"ל לא נוקט בפעולות שהוא והדרג המדיני רואים לנכון לצורך פיתרון לבעייה הסבוכה? האם מה שהתושבים צריכים לשמוע מראש העיר שלהם כל היום הוא שצה"ל עושה רק 5% ממה שהוא צריך לעשות, או שהממשלה לא עושה מה שצריך לעשות ושהכל נובע ממניעים עדתיים ועם הפלייה חברתית? זו חוצפה שלא תיאמן! וזו התנהגות שחוזרת על עצמה, בלי מורא ובלי פחד, כשכל אמירה כזאת רק גורמת ליותר לחץ ויותר זעם של התושבים - כלפי צה"ל בין השאר. מדובר בראש עיר לא אחראי ולא הגון עם תושביו, שבמקום לגבה את צה"ל, להרגיע את התושבים, לומר שצה"ל והממשלה עושים כל שביכולתם כדי להתמודד עם הבעייה הלא פשוטה הזאת, כשעל כל מליון שקל שהצד השני משקיע על הכלי הזול, קטן וטיפשי הזה (לא אני הגדרתי אותו כך, אלא מי ששימש כראש מחלקת אמצעי לחימה במפקדת זרוע היבשה בצה"ל, וכיום הוא סמנכ"ל לפיתוח עסקי בקבוצה הביטחונית "מיקאל"), צה"ל משקיע 100 מליון שקל, הוא נוהג אחרת ורק מלחיץ, מסית ומתסיס.
 

אשרת

New member
למה לא הגון?

מה אתה רוצה שהוא ישקר לתושבים שלו, על מנת לתת אוויר נשימה לממשלה? הוא לא צריך להתסיס ולהחליץ. הם לא צריכים אותו על מנת שהם יהיו בלחץ, נדב. הם גרים שם, הקאסמים נופלים עליהם!!! הם לא טיפשים.
 

bhnadav

New member
יש הבדל בין לחץ מהקסאמים,

לבין מה שמשדר ראש עיר שאחראי מבחינה מוניציפלית על התושבים. בעניי, זו התנהגות לא הגונה ולא אחראית. כנראה שאת רואה את זה אחרת
המלים האלה, "אוויר נשימה לממשלה", זרות לי.
 

אשרת

New member
....

הכוונה היתה לתת לממשלה להמציא עוד כל מיני דרכי פעולה עם הקאסמים. הייתכן ואולי הוא מיחצג את דעת התושבים במה שהוא אומר, נדב?
 

bhnadav

New member
בהנחה שאין לך איזה אווסטין לזה..

אלי מויאל - על אחריותו - לא רק להיות דובר התושבים, אלא גם לומר את מה שצריך לומר להרגעת התושבים ולא להגברת ההסתה וההתססה, אולי גם השנאה, האיבה והניכור, כלפי הממשלה ויותר חמור מזה כלפי צה"ל ומערכת הביטחון. אני אישית לא שמעתי תקדים להתנהגות כל כך עקבית כזו.
 

אשרת

New member
אני חושבת שאתה קצת נסחף...

אם כרגע התושבים לא ממש אוהבים את הממשלה, אינך יכול להאשים אותם. אף אחד גם לא חייב לאהוב את הממשלה, לידיעתך.
 

gershon17

New member
ראש העיר לא יכול למנוע קסאמים

והוא בודאי לא אחראי להתנהגות התושבים בגלל משהו שלא בשליטתו. אין לשדרות צבא. מקסימום יש להם שר בטחון אחד עילג שאין לו מושג ירוק מה לעשות, ורק הבטיח שינוי מהותי תוך "עשרות שעות". אני ספרתי כבר מספר תלת-ספרתי של שעות, ועדיין לא קרה כלום. פרץ קשקשן, אולמרט שתקן - ממשלת ישראל יוצאת מגדרה להפקיר את דמם של תושבי שדרות.
 

טשאפק

New member
האדונים שרון ומופז הבטיחו תגובה

חריפה על כל ירי מעזה לאחר ההתנתקות. זכורים לי בבירור ציטוטים חד-משמעיים של השניים. העיקר שמצאתם את מי להאשים, את אלי מויאל.
 

gershon17

New member
אני צריך להבין משהו

אפשר לסגת חד צדדית מעזה ומהגדה, וזה בכלל לא משנה לנו איך יראו את זה "מיני ראשי ועדות התנגדויות ושאר טרוריסטים". אבל צריך לשקול טוב מה דעתם כשאולמרט נוסע לשדרות
אני מאמין שממשלת ישראל יכולה להחליט חד צדדית על ביקור בשדרות בלי לדאוג יותר מדי להשלכות הבטחוניות.
 
למעלה