אהובי
אני יודעת שהוא אהבת חיי , אבל ה וא עשה כלכך הרבה טעיות , הוא עזב אותי וכל פעם ממציא לי משהו אחר, פעם המשפחה פעם שהוא פחד, פעם שהוא רצה מישהי אחרת..אבל הוא אף פעם לא מרפה מימני ... הוא בא עליי לעבודה ונתן לי כלכך הרבה מתנות,בלב רציתי לנשקקקקקקקקקקקק אותו ולחבק ולא לעזוב לעולם אבל אני לא שוחכת לו שהוא כל פעם עשה לי קטעיטם מגעילים ,זה לא היה בכוונה ,אבל הוא לא טיפש .. אני מרגישה שהוא נוגע בי אני מנסה, וסוף סוף אהבת חיי הסכימה לענות לי להית איתי שהוא נישק אותי היה לי טוב שהוא ליטף אותי זה היה מושלם.. שהוא חיבק אותי הרגשתי שיש אדם אחד בתוך החיבוק הזה.. היה לנו מידי פעם על מה לדבר אבל לפעמים הוא היה שתקן מוות ולא ידע לדבר וגם אני שתקניתת.. הוא פחד להיות עם החברים שלי תמיד המציא לי סיפורים למה הוא לא יכול .. ואחרים רק צחקו עליי שאני מפגרת ופסיכית , שאני בוחרת אנשים כמהו... הם לא מבינים שאני מואהבת בטירוף כמו שאף פעם לא אהבתי ככה.. שהוא היה חלק מהנשמה שלי .. שהוא רצה סה"כ לעשות לי טוב .. אבל התנהג כ"כ מוזר עזב אותי בגלל שאולי אמרו לו? למה עשה את זה לשננינו? אולי זה לבטתנו ? כי יכילנו תמיד לריב? אבל עכשיו אני עצובה בלב כי אני רוצה להרגיש אותו שוב פעם עלידי את העדינות שלו. אוףףף אבל זה בלתי אפשרי , הוא סוג של בגד, שיקר, ברח, במקום לבוא ולספר לי ת'אמת .. עשינו לו מעשה מכוער שהוא יפסיק להשתגע ולשלוח לי מיליון הודעות כל לילה הוא ממש נכנס למצב קשה:\ ואני הורדתי אבן מהלב ובקשתי מימנו התנצלות.. אבל, למה הוא לא מסוגל לספר לי ת'אמת .. שנפגשנו אמרתי לו אני יודעת שעשית את זה בגלל ההורים שלך בגלל ששיחקת בי בחחברה, והוא פשוט בכה , בכה ואני איתו
אני מנסה לפרוק המון כותבת שומעת מזויקה יוצאת עם אחרים אבל אני לא מרגישה ששזה זה. שהאחר, מנשק אותי ואני נותנת את הOK אני לא מרגישה כלום בנשיקה רק אומרת לעצמי מתי זה יסתיים? זה לא בסדר זה.. יש האומרים זה לא הכל בחיים העיקר האדם שיהיה מישהו טוב לצדך אבל איך אפשר לחיות חיים תקינים בלי לרצות את כוווווווווול מי שנמצא לצידי הגוף , הנשמה, הכל.? מה אני עושה ? מה יהיה ? עצוב לי עמוק בפנים עצוב לי שכואב לבחור התמים המתוק הזה.. שהוא התנהג בטיפשות סה"כ הוא אףף פעם לא נגע בלי רעות הוא אף פעם לא רצה באמת לפגוע בי.. תמיד שפגע בי הוא עשה הכל כדי לנסות לתקן אבל הוא חי חיים כ"כ מיושנים .. אוף.
אני יודעת שהוא אהבת חיי , אבל ה וא עשה כלכך הרבה טעיות , הוא עזב אותי וכל פעם ממציא לי משהו אחר, פעם המשפחה פעם שהוא פחד, פעם שהוא רצה מישהי אחרת..אבל הוא אף פעם לא מרפה מימני ... הוא בא עליי לעבודה ונתן לי כלכך הרבה מתנות,בלב רציתי לנשקקקקקקקקקקקק אותו ולחבק ולא לעזוב לעולם אבל אני לא שוחכת לו שהוא כל פעם עשה לי קטעיטם מגעילים ,זה לא היה בכוונה ,אבל הוא לא טיפש .. אני מרגישה שהוא נוגע בי אני מנסה, וסוף סוף אהבת חיי הסכימה לענות לי להית איתי שהוא נישק אותי היה לי טוב שהוא ליטף אותי זה היה מושלם.. שהוא חיבק אותי הרגשתי שיש אדם אחד בתוך החיבוק הזה.. היה לנו מידי פעם על מה לדבר אבל לפעמים הוא היה שתקן מוות ולא ידע לדבר וגם אני שתקניתת.. הוא פחד להיות עם החברים שלי תמיד המציא לי סיפורים למה הוא לא יכול .. ואחרים רק צחקו עליי שאני מפגרת ופסיכית , שאני בוחרת אנשים כמהו... הם לא מבינים שאני מואהבת בטירוף כמו שאף פעם לא אהבתי ככה.. שהוא היה חלק מהנשמה שלי .. שהוא רצה סה"כ לעשות לי טוב .. אבל התנהג כ"כ מוזר עזב אותי בגלל שאולי אמרו לו? למה עשה את זה לשננינו? אולי זה לבטתנו ? כי יכילנו תמיד לריב? אבל עכשיו אני עצובה בלב כי אני רוצה להרגיש אותו שוב פעם עלידי את העדינות שלו. אוףףף אבל זה בלתי אפשרי , הוא סוג של בגד, שיקר, ברח, במקום לבוא ולספר לי ת'אמת .. עשינו לו מעשה מכוער שהוא יפסיק להשתגע ולשלוח לי מיליון הודעות כל לילה הוא ממש נכנס למצב קשה:\ ואני הורדתי אבן מהלב ובקשתי מימנו התנצלות.. אבל, למה הוא לא מסוגל לספר לי ת'אמת .. שנפגשנו אמרתי לו אני יודעת שעשית את זה בגלל ההורים שלך בגלל ששיחקת בי בחחברה, והוא פשוט בכה , בכה ואני איתו