אההההההההה אנשים

EdEn and NiCkY

New member
אההההההההה אנשים

מחחחרר יש לי מתכונת ראשונה במתמטיקה אז אולי נעשה שירשור ניקי
 

rachelMcfadden

New member
../images/Emo57.gif בהצלחה!!!!../images/Emo57.gif

יהיה בסדר, והלוואי שתהיה לך מתכונת קלה... אז בהצלחה
 
פיג'ממה!!!!!!!!!!! ../images/Emo163.gif

בהצלחהההההה
לא להלחץ.. שבי באיזי ותעשי מה שאת יודעת! בטוחה שתקבלי ציון ממעוולהה! מתפללת שישי לך הכי קל שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא לשכוח מחשבווון! דבר מאוד חשווב...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 חחח
בהצלחההההההההההההההההההההההההההה
מווווווווווווווווווווווווווווואאאההה
 

EdEn and NiCkY

New member
תודהההה בנווווווותת

זה באמת חשובבבבבבבבב לייי ועכשיו שאני במחשב עם התמונת אני גם ישים תמוננה אחת...
 

EdEn and NiCkY

New member
אוי הלך חרא

אני מתחילה את הציון מ125 וגם זה לא ממש כי תרגיל אחד סתם הפלצתי דברים
 
למעלה