***
E EdEn and NiCkY New member 23/4/04 #1 אההההההההה אנשים מחחחרר יש לי מתכונת ראשונה במתמטיקה אז אולי נעשה שירשור ניקי
R rachelMcfadden New member 23/4/04 #13 ../images/Emo57.gif בהצלחה!!!!../images/Emo57.gif יהיה בסדר, והלוואי שתהיה לך מתכונת קלה... אז בהצלחה
../images/Emo57.gif בהצלחה!!!!../images/Emo57.gif יהיה בסדר, והלוואי שתהיה לך מתכונת קלה... אז בהצלחה
B Black Eyed Peas Girl New member 23/4/04 #14 פיג'ממה!!!!!!!!!!! ../images/Emo163.gif בהצלחהההההה לא להלחץ.. שבי באיזי ותעשי מה שאת יודעת! בטוחה שתקבלי ציון ממעוולהה! מתפללת שישי לך הכי קל שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא לשכוח מחשבווון! דבר מאוד חשווב...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 חחח בהצלחההההההההההההההההההההההההההה מווווווווווווווווווווווווווווואאאההה
פיג'ממה!!!!!!!!!!! ../images/Emo163.gif בהצלחהההההה לא להלחץ.. שבי באיזי ותעשי מה שאת יודעת! בטוחה שתקבלי ציון ממעוולהה! מתפללת שישי לך הכי קל שבעולם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! לא לשכוח מחשבווון! דבר מאוד חשווב...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 חחח בהצלחההההההההההההההההההההההההההה מווווווווווווווווווווווווווווואאאההה
E EdEn and NiCkY New member 23/4/04 #15 תודהההה בנווווווותת זה באמת חשובבבבבבבבב לייי ועכשיו שאני במחשב עם התמונת אני גם ישים תמוננה אחת...
E EdEn and NiCkY New member 23/4/04 #16 אוי הלך חרא אני מתחילה את הציון מ125 וגם זה לא ממש כי תרגיל אחד סתם הפלצתי דברים