אהבתם את פאזל?


סידרה נהדרת לטעמי,לרצות שהיא תהיה כמו סיינפלד זה מוגזם לגמרי.

 

סידרה נהדרת לטעמי,לרצות שהיא תהיה כמו סיינפלד זה מוגזם לגמרי.

לעומת הסידרה הקומית החדשה של אדיר מילר,5 דקות וקיבלתי בחילה.

 
למעלה