לימור 3880
New member
וואוו , בהחלט ריגשת .
תראה, זה נשמע שבעצם היו סימנים מההתחלה שהזוגיות אינה בדיוק מושלמת, אבל אתה סרבת לראות, מסיבות הגיוניות למדי.
אהבת אותה, כשמאוהבים, לא רואים שום דבר שלא רוצים.
זה שהבחור התחיל איתה כשידע שהיא תפוסה, זה לא בסדר, אבל היא האשמה בכך שבמקום להעמיד אותו במקום ולומר לו שכלום לא יכול לקרות,
סביר להניח שנסחפה לה איתו כי אתם הייתם במשבר.
כמובן שהדבר הנכון לעשות הוא להפרד בצורה מכובדת ברגע שכבר לא מאושרים, היא עשתה הכל הפוך, וחבל שכך.
כנראה שהיא לא חשבה כמוך, שכל ריב ניתן לפתרון, ויכול להיות שעם הבגרות שלה, השחרור, והעצמאות, היא החליטה שעדיף לה מישהו אחר, יכול להיות שהיא תצטער.
אבל זה כבר לא ממש משנה כרגע.
בגדול, אין משהו שאוכל לומר לך שיעזור בשלב זה, זה ממש כואב לדעת שבעצם קנית טבעת וראית אותה כאחת שלך, מישהי שבכלל היתה בראש אחר לחלוטין,
אבל ניצלת, ניצלת מנישואין למישהי שלא אהבה אותך מספיק בשביל לדעת להתמודד נכון עם המכשולים.
אתה יכול רק לקחת לקחים - שגם לריב צריך לדעת, ומילים מכוערות שנאמרות, לא נשכחות... גם אם הריב עובר.
ואולי לראות דברים באור חיובי יותר - אתה צריך מישהי יותר בוגרת .
כרגע כנראה תעבור תקופה קשה ומרגיזה שאין מה לעשות, חייבים לעבור, תקופה של כעס, כאב, שנאה, ועצב.
אחריה תבוא ההכרה שממשיכים הלאה, לאט לאט דמותה תהיה זכרון בלבד.
מה שנשאר לי לומר, הוא ברוך הבא לפורום, מקווה שאנחנו פה נעזור לך להתמודד עם הכל, ואם תצטרך אוזן קשבת, אל תהסס לפנות גם במסרים.