אהבה נכזבת



וואוו , בהחלט ריגשת .
תראה, זה נשמע שבעצם היו סימנים מההתחלה שהזוגיות אינה בדיוק מושלמת, אבל אתה סרבת לראות, מסיבות הגיוניות למדי.
אהבת אותה, כשמאוהבים, לא רואים שום דבר שלא רוצים.

זה שהבחור התחיל איתה כשידע שהיא תפוסה, זה לא בסדר, אבל היא האשמה בכך שבמקום להעמיד אותו במקום ולומר לו שכלום לא יכול לקרות,
סביר להניח שנסחפה לה איתו כי אתם הייתם במשבר.
כמובן שהדבר הנכון לעשות הוא להפרד בצורה מכובדת ברגע שכבר לא מאושרים, היא עשתה הכל הפוך, וחבל שכך.

כנראה שהיא לא חשבה כמוך, שכל ריב ניתן לפתרון, ויכול להיות שעם הבגרות שלה, השחרור, והעצמאות, היא החליטה שעדיף לה מישהו אחר, יכול להיות שהיא תצטער.
אבל זה כבר לא ממש משנה כרגע.

בגדול, אין משהו שאוכל לומר לך שיעזור בשלב זה, זה ממש כואב לדעת שבעצם קנית טבעת וראית אותה כאחת שלך, מישהי שבכלל היתה בראש אחר לחלוטין,
אבל ניצלת, ניצלת מנישואין למישהי שלא אהבה אותך מספיק בשביל לדעת להתמודד נכון עם המכשולים.

אתה יכול רק לקחת לקחים - שגם לריב צריך לדעת, ומילים מכוערות שנאמרות, לא נשכחות... גם אם הריב עובר.
ואולי לראות דברים באור חיובי יותר - אתה צריך מישהי יותר בוגרת .
כרגע כנראה תעבור תקופה קשה ומרגיזה שאין מה לעשות, חייבים לעבור, תקופה של כעס, כאב, שנאה, ועצב.
אחריה תבוא ההכרה שממשיכים הלאה, לאט לאט דמותה תהיה זכרון בלבד.

מה שנשאר לי לומר, הוא ברוך הבא לפורום, מקווה שאנחנו פה נעזור לך להתמודד עם הכל, ואם תצטרך אוזן קשבת, אל תהסס לפנות גם במסרים.

 

shaikn

New member
שלום לימור וחג שמח לך


בדיעבד, זה נראה שהיא חיפשה טריגר לריב שיגרום לסוג של פרידה מבחינתה.
לציין, אני בן 27 והיא בת 25.
 


אכן, אבל אל תשכח שהיא התחילה את הקשר הזה כילדה... היא היתה בת 20, נכנסת לקשר "כבד"... לא היתה בה היכולת להתמודד נכון עם משברים,
ומשברים בקשר ארוך הם דבר שמצריך בגרות, כח רצון, וכמובן שאהבה אמיתית.

מאד נוח להסחף עם מישהו חדש, כשנמצאים במשבר בקשר ארוך, פתאום הכל קל יותר, מבטיח, מרגש.. הרי זו התחלה חדשה , והתחלות קשר הן תמיד מהנות ,
אז היא בחרה להשען על הבחור החדש, שכנראה היווה עבורה מפלט ממשהו מעיק. ( הבעיות בקשר הנוכחי, לא אתה כאדם )

יכול להיות שבאמת לא היית האחד עבורה, יכול להיות שבאמת ניצלת מנישואים כושלים, כי הרי להנשא מתוך לחץ או הכרח, אף פעם לא מוביל למקום הנכון.
תאר מצב בו היית מציע לה עוד אז, כשהיא רצתה אבל אתה לא ממש.. ותאר שהייתם מתחתנים אבל מה... גם חיי נישואים הם קשים,
וגם הם לא תמיד גן עדן, וגם הם מצריכים המון סבלנות, ורצון, ויכולת להתמודד... אז מה אז ?
אז גם היא היתה נשענת על משהו או מישהו אחר...
ואז היה גרוע יותר, כי היתה אשה נשואה.

תראה, בשורה התחתונה יכול להיות שהיא עשתה לשניכם טובה, אמנם לא בהתנהגות , אבל בתוצאה.
אני בספק אם באמת היא לא אוהבת אותך, הרי חלקתם משהו רציני ביותר, אבל היא ילדותית בעיני, ובהחלט לא בוגרת מספיק להנשא.

אני מאחלת לך ימים יפים יותר, וחג שמח


מקווה שתשאר.
 

dojee

New member
הכל לטובה

כניראה שאתה לא הייתה בטוח שהיא מתאימה
כי זוגיות לא מושכים 5.5 שנים וגם לא רציתה לגור איתה ביחד לפי בקשתה
אז היא חיפשה ומצאה חבר חדש.
ברגע שתימצא חברה חדשה תשכח מכל הפרשה
 

shaikn

New member
לפני הפרידה, הייתי בטוח ב100% שהיא האחת שלי.

לדעתי, זה שמשכתי את הקשר לא אומר שלא רציתי אותה. פשוט, היו לי הרבה חששות שנעבור לגור בשכירות, אז לא נסתדר מבחינה כלכלית.
לפני הפרידה, הגעתי למסקנה שאני רוצה לעבור לגור איתה ושאי אפשר למתוח את הקשר יותר.
גם הגעתי להחלטה של להציע נישואים, אבל לא הספקתי בזמן.
 
הי.

תשמע ממש קשה לי לראות גבר שהוא בדיכי ושמישהיא ככה זורקת אותו בום ביום בהיר חח וכן להפך.אבל תזכור שניצלתתתתת אם רבים אז הפתרון זה לחפש בחוץ?איפה החוזק הרגשי והנפשי שלה להתמודד עם ריבים.משברים שקורים בזוגיות.בכא תהיה גבר אל סמס.לא להתקשר.ואולי היא תתעורר אחכ אבל אולי לא.בהצלחה ושתעבור תתקופה הזאת מהר
 

BreakOfDawn

New member
עצוב...

סיפורים כאלה גורמים לי לחשוב (סליחה על הכנות הבוטה)- "וואלה, אני הייתי בת-זוג טובה!".
אבל האמת שזה בולשיט, לא הייתי... רק בזמן האחרון השתפרתי. למרות שתמיד היתה התמודדות ומודעות...
בכל אופן, חזרה אליך,, סליחה:
אני חושבת שהיא היתה ממש לא בסדר, לא מובן לי איך אפשר לעשות דבר כזה אחרי 5 שנים וחצי שנמצאים יחד.
עצוב לי עליך...
אין לי ממש מושג מה להגיד לך.
אני מקווה שאולי תוך כמה זמן תדברו שיחה כנה.
אני לא מכירה אותה אז קשה לדעת אם היא תסכים לשיחה כזאת...
תנסה לזרום עם הדברים וכשהזמן יתאים- בקש לדבר איתה שיחה כנה, כשהיא במצב רוח רגיל.
תנסה להבין אם זה מה שהיא רוצה באמת, או שאולי היא צריכה זמן לחשוב על הקשר שלכם.
אני מקווה שתמצא את מה שאתה מחפש...
 

shaikn

New member
אני ניסיתי לדבר, הגעתי להחלטה שאני לא פונה

אליה יותר.
אני רוצה שהיא תתפקח לבד ותנסה לדבר איתי. למרות שהיום אני לא בטוח שאני אסכים לשוחח איתה.
אני גם לוקח בחשבון שהיא עשויה להמשיך בחיים שלה ולא לפנות אליי. ההיגיון שלי אומר שזה עדיף, לפחות כך אוכל להמשיך הלאה לקשר חדש מבלי להסתכל לעבר.
 

shaikn

New member
הייתי בבית שלה ואספתי את החפצים שלי

כמו כן, גם החזרתי לה את החפצים שלה.
היא לא הייתה בבית, אבל ההורים שלה היו.

חזרתי למקום אחרי קצת יותר מחודש שלא הייתי. מרגיש מוזר מאוד.
אני ראיתי במקום כבית שלי, היום הרגשתי סוג של זר במקום הזה.
לפחות הספקתי להיפרד כמו שצריך מהכלבה של האקסית שלי . אני מאוד אוהב אותה. הספקתי להיקשר אליה מאוד והיא תחסר לי.
 
טוב שהיא לא היתה..

היה לך יותר קשה להתקל בה אחרי כל זה.

מעכשיו פשוט תצטרך לשקם את עצמך, לדאוג להחזיר לעצמך את הכח , הרצון, והניתוק מהעולם שלה שהיה חלק ממך.

 

shaikn

New member
אני בדילמה

אני רוצה להתנתק מכל מה שקשור אליה.
אבל, יצא לי לדבר עם אחותה הגדולה, היא תמכה בי ואמרה שהיא מתגעגעת אליי.
אני הייתי בקשר טוב עם אחותה וגיסה, מה שעוד בזמן הפרידה אחותה תמכה בי והייתה לצידי. היא מעוניינת שאני אגיע לביקור בביתה. היא ובעלה מתגוררים בישוב סמוך.
אני מאוד רוצה לשמור איתה על קשר, אומנם לא הדוק - אבל עדיין.
האם כדאי לי?
 
לדעתי לא.


הכל טרי מדי בשביל לנסות להשאר חלק מחייה בצורה עקיפה.
אני יכולה להבין למה קשה לך להתנתק לחלוטין ממשפחה טובה ותומכת, אבל זו עדיין המשפחה שלה, וזה מוקדם מכדי להשאר שם, חלק ממנה.
אולי זה יקלקל את הקשר בין האחיות גם, אתה לא יכול לדעת.

חשוב בשבילך שתתנתק, אולי שמור על קשר פה ושם בקטע של "מה שלומכם" כזה, אבל לא מעבר, לא בשלב זה.
אני חושבת שאיפה שהוא, שמירה על קשר איתם תמנע את ההתקדמות שלך גם, ותתקע אותך במקום , אתה לא יכול הרי לצפות שהיא לא תזכיר את אחותה,
ולא תנסה לגרום לך לשמוע על כל פיפס שיהיה בחייה, בהחלט לא מומלץ.
 

shaikn

New member
יש לי רצון עז לספר לה איך אני מרגיש

אני מאוד רוצה להטיח לה בפנים איך אני הרגשתי אחרי מה שהיא עשתה.
שהיא תבין עד כמה היא קרעה את הלב שלי לגזרים וכמה האמון שלי באנשים נפגע בגללה.
כ״כ מעצבן אותי שהיא אומרת למכרים שלי שימסרו לי שהיא מצטערת מאוד והיא לא התכוונה לפגוע בי.
ממש ״מנחם״ אותי לשמוע את זה.

מה דעתכם? לא כ״כ בא לי לראות אותה, אבל אני רוצה שהטיח בה את מה שאני מרגיש.
 

KבתאלK

New member
אין בזה טעם

היא כבר המשיכה הלאה..
הגיע הזמן שתפנים וגם תמשיך הלאה.
 
למעלה