אהבה ממבט ראשון או אגו פגוע<?

אהבה ממבט ראשון או אגו פגוע<?

תורי לשאול: טוב אז יש לי שני אנשים בחיים שפשוט מנסים לחזר אחריי כבר כמה חודשים, ואני תוהה -WTF? עם האחד יצאתי לדייט והוא ישר החל להלחיץ - בואי נצא מחר? איך את עובדת ביום כזה וכזה? בלה בלה מאז, בגלל שאנחנו חברים בפאקבוק, הוא היה מגיב לי על כל מיני דברים וכאלה. אמרתי לו עוד אז "תשמע, אנחנו יכולים להיות רק ידידים מבחינתי", ולאחרונה הוא בכל זאת חזר להזמין אותי להא ודא. יצא שהברזתי לו לשלוש הזמנות, לא פחות ולא יותר, בשבועיים האחרונים. ושתבינו כ"ידידה" לא היה אכפת לי לבוא, ויש לו אחלה רעיונות אבל אני מתחמקת כל הזמן. השני יותר בעייתי, כי אנחנו בקבוצת חברים משותפת ומלכתחילה לא רציתי לצאת איתו, אבל הוא נדנד ונדנד, "נו, רק קפה,נו ידידותי",טוב בסדר. היה לי די משעמם איתו אבל שמתי וי, וחשבתי שבכך נסגר העניין, אבל כמובן שלא ולא. המשכנו להיפגש באירועים משותפים וקצת להתכתב, אבל זהו. באיזשהו שלב נוצר מצב שבו התארגנה איזו יציאה משותפת למקום שמאוד רציתי ללכת אליו, ובסוף זה לא יכול, וזאת לא יכולה, קיצר שמתי זין ואמרתי שאני אלך לשם רק איתו. ידיד, נו?! כמובן שטעיתי, הוא ניסה את כל השטיקים של לתפוס לי את הידיים, ולהסתכל לי בדרמטיות בעיניים וכו'. אחרי זה הלכנו לאכול, כי היינו רעבים, והוא לקח אותי לאיזה בר עם נוף לים. כמובן שאחרי זה הוא תפס ביטחון והתחיל גם להזמין אותי "רק שנינו", ואני מתחמקת. אני לא מחפפת אותם במילים בוטות, כי כמובן שכבר נקשרנו קצת, מבחינה אנושית הם באמת אחלה אנשים, לא נעים לי להעליב. אני גם אגיד יותר מזה - שניהם לגמרי חומר למשהו רציני, מתייחסים אליי כמו למלכה, ובאמת שנתתי סיכוי, אך מה לעשות אין כימיה מבחינתי. מה גם שעם השני אני לא באמת יכולה תקיפה מדי, כי אני רואה אותו פעם בשבועיים ככה עם החבר'ה ממילא. השאלה שלי היא כזו - בעקבות דיון עם חברות- מה נסגר עם בחורים נחושים שכאלה? כאילו מה, ייתכן שיש להם איזה רגשות כ"כ מהר, או שזה פשוט אגו גברי פגוע, סוג של " אני חייב להשיג אותה"? בעיקר עם הראשון שהוא סוג של ביג שוט כזה, ובטח לא רגיל שמסרבים לו. מה אתם חושבים?
 
ואני שואלת - מה נסגר איתך?

אם את כל הזמן נותנת להם תמריצים חיוביים, למה שיפסיקו? אם את מודעת לרצונות והכוונות שלהם ועדיין נפגשת איתם אחד על אחד, אז את יכולה להאשים רק את עצמך.
 
לא הבנת..

עם הראשון - שהוא דווקא יותר נחוש - לא נפגשתי מעבר לפעם אחת בחיים והוא עדיין מציק. את השני אני רואה ממילא בחבר'ה..כשנהייתי פנויה הוא פתאום ניסה איתי את מזלו ולא הלך, וזהו, אבל חשבתי שנמשיך להיות ידידים כאלה של "גם ככה אנחנו באותה חבורה" אחרי הדייט. נתתי סיכוי, לא הלך.
 
לא הלך אז מספיק

עכשיו סינונים יעשו את העבודה וזה לא סותר את זה שתראי איתו עם החברה.
 
לא מסכים פרי

אם היא רוצה להיות ידידתם, עליה להפגש אתם ככל שתרצה. לא שוה להרוס ידידות טובה בגלל רצון בקשר אחר. לדעתי, עליה למנוע מהם לחזר אחריה בכך שלא תעשה אתם מעשים רומנטיים כמו ליצור מגע קרוב, להמצא ביחד במצבים אינטימיים או להתחנף בדרך רומנטית.
 
תשובה רצינית אליך מר פילוסוף

לא תמיד עשיה של 'מעשים רומנטיים' כדבריך זה מה שגורם לבחור לחזר אחרי מישהי. לפעמים כשמעוניינים בבחורה, לא משנה אם היא תראה עניין או לא, חיזור יכול להתרחש. לכן, לצאת עם בחור כידיד אחד על אחד, יגרום לאותו אדם לפרש לא נכון את היציאה. חוץ מזה, שלא מדובר כאן בידידות טובה בכלל. לפגוש אדם מסויים פעם אחת, ואדם אחר כמה פעמים, עוד לא הופל אותם לידידים טובים הבנת? ואין כאן עניין של 'שווה להרוס' או לא, מכיוון שכאשר אחד הצדדים מעוניין ביותר, והצד השני לא משתף פעולה, תרצה או לא, הקשר יהרס.
 
לא בטוח

אם הוא רוצה ביותר קשר, זה אומר שהוא רוצה גם לפחות בקשר המועט שיש להם. לכן אם הם ידידים הם יכולים להשאר ידידים. אם אין ביניהם קשר ואין לה ענין רגשי בהם, אין סבה שתיצור אתם קשר. אם היא אוהבת אותם ורוצה בהם כידידים, כדאי שתנסה להתידד אתם. אולי יציאה תתפרש כרומנטית, אבל גם ידידים יוצאים לפעמים ביחד לבלות ולכן זו לא בהכרח המשמעות. למעשה, לא ממש משנה מה יבינו ממנה. אם הם מחזרים אחריה, זה אומר שהם רוצים יותר. אם היא לא רוצה יותר, שפשוט תמנע מהם.
 
בשורה התחתונה

כתבת, אם היא לא מעוניינת ביותר, שתמנע מהם. זה בדיוק מה שאני כתבתי, כי היא טוענת שאיננה מעוניינת ביותר. הרי זה כתוב אצלה בטקסט, אז למה ללכת מסביב?
 
זה לא מה שהתכונתי

הכונה היתה שתמנע מהם לקרב את הקשר, לא שתותר על כל קשר אתם. אם היא רוצה קשר אתם, רצוי שתהיה אתם בקשר המתאים לה.
 

lilalila

New member
אולי גם האגו שלך משחק תפקיד

בלי כוונה לפגוע אלא רק להציע הצעה להתבוננות... אולי את לא מבהירה להם באופן סופי שאין סיכוי בייקום.... כי מחמיא לך שהם מנסים. אני יודעת שלי זה היה מחמיא....
 
שלום

נכר, שלשניהם יש ענין בך. עליך להחליט, איזה ענין יש לך בהם. אם את רוצה להשאר ידידתם ולא לקרב את הקשר, שמרי אתם על ידידות טובה ואל תתני לקשר להתקרב. מותר להם לנסות להתקרב אליך, כל זמן שיעשו את זה בנחמדות ובנעימות. אולי בעתיד תחליטי לקרב את הקשר עם אחד מהם, וגם זה בסדר. אם הם מחזרים אחריך בדרך שלא נעימה לך, הסבירי להם בעדינות שהדרך לא נעימה לך ובקשי שיפסיקו אותה. אם הם אוהבים אותך, ודאי יבינו ויתחשבו ברגשותיך.
 

Bogen2

New member
גם אני בדילמה דומה לאחרונה

גם אני רואה אחד מהם פעם בשבוע ממילא. זה מאוד קשה לי לדבר איתם על זה ישירות. במיוחד עם זה שאני רואה על בסיס שבועי. בינתיים רק מתחמקת מלקבוע. וכשלא הייתי מספיק אסרטיבית לאמר "לא"-מבטלת... כמובן שזה לא פתרון. אבל זה לא נעים, וכולי תקווה שעם הזמן הם יבינו לבד...
 

W i l d C a r d

New member
השני אולי יותר בעייתי, אבל יותר קל לפתור:

תשלחי רמז עדין עם אחד מהחברים האחרים מהקבוצה.
 
למעלה