אהבה חד צדדית :-(

אהבה חד צדדית :-(

הגעת לפני כשנה למקום העבודה, בהתחלה התייחסתי אליך רגיל, החלפנו מבטים סתמיים בינינו ואמרנו בוקר טוב וביי אחד לשני, לאט לאט התקרבנו ונהפכנו למעיין ידידים בעבודה. במשך הזמן הבנות בעבודה החליטו שאנחנו מתאימים, הן אמרו לי שנראה להן שאתה מאוהב בי אבל מתבייש ממני.. אני התייחסתי לדבריהן כאל בדיחה, אבל במשך הזמן התחלתי להרגיש כלפיך דברים , ומאז אני חושבת עליך כל הזמן, אתה ממש לא יוצא לי מהראש, אני לא יודעת אם אני אוהבת אותך או שזה בגלל שהכניסו אותך לראשי, אתה כמובן לא יודע מזה כלום וגם לא תדע, אם זה תלוי בי.. אני מקווה להוציא אותך מהראש ושכל זה יגמר, כי אני אוהבת להיות ידידה שלך, ואני לא אכפה את עצמי עליך בגלל שהן הכניסו אותך לראשי... ;-(
 
למעלה