אהבה זו בקשה מוגזמת מידי???

yuli c

New member
אני חושבת ש...

מי אמר שעד גיל 26 כולם חייבים למצוא אהבה? וגם מי אמר שהשיטה הזו של הבלינד דייט היא איזה מדד? הבעיה כאן להערכתי היא הערכה עצמית נמוכה, ואני אומרת מנסיוני בן אדם שלא מעריך את עצמו ולא משנה באיזה מידה הוא הופך למגנט טוב להרבה "חרא" (סליחה על הביטוי
). ומי אמר שאסור להיות "בררנית"? אני חושבת ויודעת מנסיוני שבהכרויות האלה אנשים מרשים לעצמם הרבה דברים שסביר להניח שהם לא היו מרשים לעצמם בסיטואציה אחרת, והרבה פעמים מתוך רצון לומר לעצמך "אני אתן צ'אנס, אני לא בררנית" את נופלת על אנשים שלא מכבדים אותך ואת עצמם. כמו שאמרתי אנשים כאלה תמיד יש, ולא משנה מי את ובאיזו מידה את חשוב לדעת לסנן אותם, בהנחה שאת מחפשת קשר רציני... העצה היחידה שאני יכולה לתת לך עפ"י מה שכתבת, זה אולי לצמצם את כמות הדייטים ולהתמקד בקודם לראות מי הבן אדם, לצאת רק לדייטים שאת מרגישה שיש לך חיבור או איזה מכנה משותף עם הצד השני גם אם זה אומר לצאת לפחות דייטים. מנסיוני עדיף פחות דייטים אבל כאלה שיהיו נעימים לך (גם אם לא יצא מזה משהו רומנטי) מאשר לצאת להרבה דייטים רק בשביל להגיד "נתתי צ'אנס".
 

Luna81

New member
וואו

אנשים פה לפעמים ממש רעיםםםם. בין השורות הבנתי שאת סובלת מדימוי עצמי נמוך, את מוכנה לכל מני התפשרויות. הכינוי שלך- "שמנמנה פלוס"- זה כל מה שאת רואה בעצמך? אין עוד תכונות שמאפיינות אותך שהן יותר חיוביות? דעתי האישית- אם למשהו יש אופי מגעיל או שהוא סוג של אידיוט- על זה לא מתפשרים, נקודה! תנסי להגדיר לעצמך בצורה יותר ברורה מה את מחפשת בבחור... מראה, אישיות, אינטיליגנציה. אולי ככה תדעי לאיזה כיוון ללכת... בהצלחה
 
טוב, אז חתונה לא תצא מכאן ../images/Emo13.gif

אוהב בחורות רזות, אבל אני רוצה לסייג את זה. יכולה להיות בחורה עם פוטנציאל שאני יכול להרגיש שהיא אולי טיפה מלאה. נו אז מה? אם היא קצת תתאמן ותאכל מאוזן היא תראה פיצוץ לטעמי ולכן מכאן אפשר להגיע למסקנה שמישהי מלאה לא תמיד תיפסל על ידי זה שאוהב רזות בלבד. משקל גוף זה דבר שאפשר לשנות והוא ועוד איך משתנה. הרזות ביותר אחרי לידה ראשונה מתקשות הרבה פעמים לחזור לגזרה של פעם. הכל מועמד לשינוי ושום דבר לא מובן מאליו.
 

DC400

New member
אם אתה אוהב בחורות רזות ,לישון והרבה בשר

אז אני יכול להגיד שיש מכנה משותף בין כל הערנים שאני מכיר (כולל עצמי)
 

n l m

New member
תהרגו אותי אבל אף פעם לא הבנתי וכנראה גם לא

אבין את המשיכה לרזון אצל גברים בטן של אשה זה הדבר הכי סקסי אצלה שלא נדבר גם על החזה והישבן איך סטרייט שמגדיר את עצמו כנמשך לנשים מסוגל לראות בקצת בשר על האזורים האלו כמגרעה? ומצטער אם אני יוצא מנושא השרשור
 

DC400

New member
אף אחד לא אמר רזות כמו מקל

וחוץ מזה יצא לי לראות פצצות עם גוף מושלם אבל פנים שלא נדע וזה לדעתי חשוב הרבה יותר מהכול , בסופו של דבר הפנים שלנו אף פעם לא מכוסות כמו מקומות אחרים בגוף(בהנחה שאנחנו לא באיראן) לא יודע על מה גברים אחרים מסתכלים , אצלי קודם כל המבט שלה ואח"כ הגוף .
 
בהחלט. פנים יפות והגוף לא צריך להיות דיקט

רזות זה לא אומר דוגמניות אנורקסיות שאוכלות חסה. זה המשקל הנורמלי של אישה עם קימורים נאים. כשאני חושב על מישהי שמנה אני חושב על מישהי בגודל של הר או לפחות טנק. זה שמנה מבחינתי. כל השאר זה נשים נורמליות מבחינת המשקל. כמה קילו עודפים זה לא שמנה.
 

DC400

New member
אני לא מבין

את מחפשת בן זוג או ידיד הומו לצאת איתו למסע שופינג ולבכות לו על הסרט שבו הבחורה נזרקה ע"י בחור שפל? קום כל אל תצפי שמישהו ידבר איתך על הכול כבר מההתחלה. גבר-גבר לא ימהר להתחבר לצד הנשי שלו לפחות לא ביומיום ובמיוחד אם את לא הקשר הראשון שלו (סביר להניח שאת תשאפי כבר למישהו עם נסיון ), רוב הגברים יתנהגו כמו טווסים בדייטים ראשונים אז תצטרכי להחזיק יותר מזה ולא להגיד להם יאללה ביי אחרי דייט או שניים כדי לראות את הרגש שטמון בהם, ככה זה היה אצלי וככה רובנו מתנהגים. זה כמו שאישה לא תהיה גברית בהתחלה ,ז"א תתקע גרפסים , תאכל סטייק נוטף דם בדייט הראשון - זה בדיוק ההפך מאיתנו .
 

too addictive

New member
אולי אני עיוורת

אבל באמא שליייי לא ראיתי פה הערכה עצמית נמוכה. למה אדם שקורא לעצמו "שמנמן+ " הוא בהכרח בעל הערכה עצמית נמוכה? אי אפשר פשוט להיות מודע לעצמך? אני מלאה, ויש בחורים שלא יצאו איתי, וזה מה יש. למי אכפת? אני דווקא מאוד בעד לתת הזדמנות לכולם, ככה התאהבתי בכל מי שהתאהבתי בי בסופו של דבר. אני חושבת שדווקא את ממהרת לחתוך אחרי דייט ראשון ולא לתת לאנשים הזדמנות. לדעתי דייט ראשון הוא לא מספיק להכיר בן אדם לכל הדיעות. וזהו. אל תרזי בשביל להרחיב לעצמך את טווח האפשרויות בגברים, מקסימום להרחיב את טווח האפשרויות בבגדים, אבל לא טיפה מעבר. פשוט...תני לאנשים יותר מדייט אחד להוכיח את עצמם, ואל תעלמי, זה סתם מכוער.
 

yuli c

New member
הבעיה היא לא...

איך שהיא קוראת לעצמה. ואני גם מאוד בעד לתת צ'אנס ולא למהר לפסול, אבל ללכת עם בחור שבמיוחד מתמקד בפרט הזה שהוא אוהב "שמנות" ומדבר על סקס בשיחה הראשונה... זה בעיני לא כ"כ לתת צ'אנס זה יותר ללכת עם הראש בקיר :) ועם שאר הדוגמאות שהיא נתנה... בעיני יש פה הערכה עצמית נמוכה של אם אני שמנה ואין לי הרבה אפשרויות אני צריכה להסכים להפגש עם כל אידיוט שמשעמם לו... ואני מאוד מקווה שאני טועה :)
 

Natural Essence

New member
יולי אני לגמרי מסכימה איתך ורוצה להוסיף שיש

תפיסה חברתית מעוותת לחלוטין בנושא הזה, וזה מושרש וקיים מגיל צעיר, בגלל הקושי החברתי לעמוד בסטנדרטים של יופי שלא באמת באים טבעי או קל לכולם, אני עובדת עם נוער מצוקה וגם בגילאים צעירים וגם עם גברים מבוגרים יותר יצא לי כבר לשמוע לא פעם , ש"שמנות נואשות יותר, ולכן מוכנות ללכת במיטה למקומות שרזות לא" האידיוט שדיבר איתה על סקס כנראה תכנן על האמירה הזו, לא שברור לי מאיפה הקונספציה השגויה הזו הגיעה... אם לא מגהינום חברתי ששמנים סובלים ממנו כבר מגיל ההתבגרות. כמו דוגמא אחרת שהחרידה את אוזני בשבוע שעבר - "גותיות הרבה יותר פתוחות במיטה ומוכנות לאנאלי יותר בקלות... " אני ממש מעונינת לדעת מי האידיוט שעשה את הסקר ומה בדיוק הייתה קבוצת המיקוד:?!!! אבל יש בסיס כלשהו לטענות המפגרות האלה והוא לחלוטין קיים בבטחון העצמי, האם הגברת מתנצלת על קיומה?! האם הגברת חשה שהאויר שהיא נושמת ניתן לה בזכות או שהיא צריכה לשלם עליו טבין ותקילין? ניתקלתי אגב בשמנות מדהימות שלא שמות קצוץ ואוכלות את החיים ומחוזרות כל חייהן גם על ידי חתיכים, פונקציה שקשורה לאיך שהן נושאות את גופן ולעולם הפנימי העשיר שלהן ואחרות שהשומן הוא אבן נגף שלהן וגם אחרי שהן מרזות האבן הזו עדיין תקועה שם ומפריעה להן להתנהל... היא צריכה להחליט מה היא רוצה ולא לסרסר את עצמה לכל דורש, והיא צריכה להתחיל לאהוב אותה אחרת אף אחד לא יצליח לראות כמה יופי יש מבעד לשכבות אבל אם היא תמשיך להתנהג אל עצמה כדמג' גודס.... זה לא יגיע לשום מקום באחריות. ולגברת הערה קטנה נוספת, יש שמנה ויש שמנה... ואם זה מפריע לך לתועלתך האישית כושר יהפוך אותך לשלמה יותר, חזקה יותר בריאה יותר לא אמרתי דיאטות לא אמרתי היסטריה אמרתי בריאות, זו גם דרך אגב דרך אחרת להרגיש את הגוף שלך במובן עמוק יותר ולהרגיש טוב בתוכו.
 

too addictive

New member
אבל איך היא קוראת לעצמה?

ואם אני הייתי מפרסמת פה הודעה בימי הרווקת שלי וכותבת "אני בחורה גבוהה, 175 עם ראש על הכתפיים, אבל לא מוצאת בחור כי אף אחד לא רוצה מישהי גבוהה יותר ממנו " גם אז היו אומרים לי שיש לי בעיה בהערכה העצמית? אולי אנחנו דפוקים כי אנחנו חושבים שברגע שהיא קוראת לעצמה שמנמנה+ היא מזלזלת בעצמה? ו....אני לא יודעת מתי היא הבינה שהוא אידיוט.... אבל באמת, זה לא נחמד לפעמים לצאת עם מישהו שחושב שמשהו בך זה הכי מושלם? כמו שהיה לי חבר שהיה מוקסם מהשיער שלי...הוא פשוט היה יושב ונוגע בו מהופנט....זה היה חמוד.... ולבחורה עם עודף משקל, זה אפילו קצת יותר נדיר ונחמד, כי הוא לא סתם זורם, הוא באמת אוהב אותך כמו שאת! הקיצר....אני חושבת שכל אחד שלא מוצא את מה שהוא מחפש (בכל תחום בחיים) מייד מחפש מה בעצמו הוא יכול לשנות...כמו שהיה פה את הבחור שכתב שהוא נמוך מידי, או כל הבחורים שחושבים שהם יותר מידי ידידים....כל אחד יחפש משהו בו להאשים את זה בו, והיא מצאה את המשקל (שזה לגיטימי בדיוק כמו גובה או נחמדות). סבבה. זו פשוט המציאות לדעתי.
 

yuli c

New member
שוב...

הבעיה היא לא איך שהיא שהיא קוראת לעצמה להפך. הבעיה היא עם אנשים שיוצאים בהצהרות אני אסביר לך את זה ככה, גם בתור רזה לא הייתי רוצה שמישהו דבר ראשון יגיד לי שהוא אוהב "רזות" לא רוצה שישייכו אותי לקטגוריה כללית כאילו כ-ל הרזות אותו דבר אותו כנ"ל גם פה אין לי בעיה עם בחור שאומר שאוהב את איך שאני נראית להפך, כי זה אישי ומחמיא, אבל בחור שאומר אני אוהב "שמנות" זה כאילו כ-ל השמנות אותו דבר לזה התכוונתי... ואני התייחסתי לסוג האנשים כמו אחד שמדבר על סקס בשיחה הראשונה או האנשים שהיא תיארה שם... שלי לפחות השתמע מדבריה שהיא חושבת שבגלל שהיא "שמנה" היא מתפשרת על איכות האנשים שהיא יוצאת איתם... ופה לדעתי הבעיה...
 

Luna81

New member
בקשר לכינוי. תראי, זאת דעתי

אבל אני חושבת שרק היא יכולה להגיד מה באמת עבר לה בראש, לא אני ולא את... היא לא אוהבת את זה שהיא שמנמנה. לפי מה שהבנתי, זאת הבעיה שלה למצוא גברים לדעתה. יש מצב שהיא עושה הגדלה למאפיין הזה שלה, ובגלל זה לא שמה לב לדברים אחרים שיש בה
 
אני תמיד אומרת

שלכל היצע יש ביקוש, גם אם הוא בא במידות גדולות. מה שאת עוברת זה החיפוש הלגיטמי אחרי בן זוג, אני ועוד מלא עוברות את זה. יש אנשים שמוצאים תוך חודש ויש אנשים שמוצאים אחרי שלוש שנים. אל תתפשרי, גם אני באה במידה יותר גדולה מהרגיל ואני החלטתי שאני לא מתפשרת. ושאת לא תתפשרי לא יתפשרו עלייך. בסוף יגיע האחד שיהיה שווה את כל הדייטים המזוויעים. בהצלחה.
 

מפתחSoul

New member
אני לא שמנמנה וגם אני לא מוצאת.

ז"א שאין שום קשר למבנה הגוף. זה הרבה פעמים עניין של זמן ומזל. ואני מקווה שזה יגיע בקרוב... רק לא להתייאש, תמשיכי לטפח את עצמך מזמן לזמן.
 

Nightmare18

New member
אין שום קשר בין המשקל

לזה שאת לא מוצאת חבר. עד לפני חצי שנה לא היה לי חבר ובכיתי על מר בדידותי. בסופו של דבר חזרתי לאקס כי הוא מתאים לי... בלי שום קשר למשקל שלי ולמראה שלי.. אם נבדוק לפי מראה אז אנחנו לא מתאימים בכלל... האישיות זה מה שחשוב! ולפי מה שאת מספרת את לא מחפשת טוב... למה את יוצאת עם ערסים? עם כאלה שמדברים על סקס על ההתחלה? הרי הם לא מתאימים לך.. למה לבזבז עלייהם זמן? תצאי עם בחורים שמתאימים לך וכך לא תצטרכי להעלם! ובכלל להעלם זה לא יפה! עוד נקודה - מזה להתחבר לצד הנשי? אם חבר שלי יתחבר לצד הנשי שלו אנחנו ניפרד כידידים.
 

Rיקושט

New member
שום קשר? כלום כלום?

כלומר אם תשקלי 150 ק"ג או 50 ק"ג זה לא משנה במאומה את סיכוייך למצוא בן זוג? מעניין מאוד.
 

Rיקושט

New member
אז יש קשר או אין קשר?

האם יש את אותה כמות המכסים לבחורה ששוקלת 50 ק"ג כמו לבחורה ששוקלת 150 ק"ג ?
 
למעלה