אהבה בגיל ההתבגרות

אהבה בגיל ההתבגרות ../images/Emo23.gif../images/Emo14.gif

איך נראתה בעינכם אהבה בגיל ההתבגרות
האם הייתם מעורבים בתחום האהבה או שזה היה רחוק ממכם ונכנסתם לזה מאוחר יותר
מה למדתם מכל אותם קשרים שהיו בגיל ההתבגרות
 

nate2000

New member
אז זה היה רחוק ממני אלפי שנות אור

שיחקתי טניס שולחן במהלך כל חטיבת הביניים והתיכון. כשאנשים יצאו בימי שישי אני הלכתי לישון ב 10 כי למחרת ציריך לקום מוקדם לתחרות או למשחקי ליגה. זה לא שלא היו לי חיי חברה, פשוט לא היה לי כמעט זמן ואפשרות לצאת בגלל זה. מה גם שכל תקופת התיכון הייתי ברווזון מכוער ואם זה לא מספיק אז גם תלמידה מצטיינית. בקיצר מה שנקרא "לא מקובלת חברתית". דווקא באוניברסיטה היה לי הרבה יותר קל להתחבר לאנשים ושם התחילו הקשרים שלי.
 
כל אלה שהתאהבתי בהם הם ערסים היום

לא היה לי שום קשר איתם, אבל ממש הייתי מאוהבת בהם. ולמה? כי הם יפים. בגיל הזה, זה הדבר היחיד שחשוב. לפני כמה שנים ראיתי אותם....פשוט ערסים, בכל רמח איבריהם ושסה גידיהם.
 

elena20

New member
אוי, אני תמיד הייתי מאוהבת מרחוק בכל מיני

בנים שבקושי דיברתי איתם, כמובן עכשיו כשיש לי בן זוג בגילי המופלג
(22) אז אני מבינה כמה שלא ידעתי מה זה אהבה בגיל כזה.
 
מאחת שעדיין

בגיל ההתבגרות.אבל חוותה אהבה ראשונה-ועוד כמה... אני חושבת ש...לא מספיקה אהבה.יכולים להיות הפרפרים האלה,וההתרגשות,אבל צריך מעבר... צריך הבנה,פשרה...הקשבה והמון דברים משותפים שיוצרים את הביחד. סבלנות והמון המון המון דברים... יש התאהבות-ויש אהבה אני מאמינה שהמשמעות של המילה אהבה,גדולה פי שניים מהמשמעות של המילה התאהבות-כי אהבה מגיעה עם הזמן...ובנויה יותר מאשר התאהבות. האהבה הראשונה שלי נראתה כמו אגדה...חייתי באשליה -הייתי בטוחה שהכל יפה וטוב וזוהר,עד שהתחילו הוויכוחים -שגם הם היו בעייני רומנטים,אבל יותר מדי מכאיבים וחתכתי...מאז למדתי בקשרים שלי ,כן ללכת לפי הלב מן הסתם,אבל גם ללמוד להבין ולהתפשר כשצריך-למדתי מטעויות.
 

ס א ט י ן

New member
בגיל ההתבגרות תמיד הייתי מתאהבת בסתר

מה עוד אפשר להגיד על זה. מסוג ההודעות האלה- "יש איזה אחד שתמיד יש בנינו מבטים כזה, אבל אף פעם לא ממש דיברנו , אבל זו פשוט אהבה ממבט ראשון, אני ממש מאוהבת בו, הוא כזה חתיך, אבל למה אנחנו לא ביחד?". היום הבנתי שזה בולשיט. היום אני כבר לא מתאהבת אהבה חד צדדית. זה לא שווה כלום....גם ככה אהבה אמיתית צריכה לבוא משני הצדדים לא? אז למה לבזבז את הזמן? אה, ולכל הצעירים שעדיין עושים את הטעות הזאת- לכו תגידו להם (לאלה שהתאהבתם בהם) שלום, זה עלול לקדם את היחסים בניכם.... (כי סתם מבטים זה בולשיט).
 

ס א ט י ן

New member
דרך אגב, אחרי שחוויתי מערכת יחסים ואהבה

אמיתית, אני יכולה להגיד בכל הכנות שמה שהגדרתי בתור מתבגרת כ"מאוהבת" לא מתקרב אפילו לרגש האמיתי.
 

זכוכיות

New member
במשך כל גיל ההתבגרות הייתי במערכות יחסים...

אבל אהבה אמיתית, חוויתי רק ברגע שיצאתי משם.
 
יום טוב

אהבתי נערה אחת כל התיכון והתבישתי להתחיל אתה. הייתי בעקר מאוהב בה. זה לא היה חזק כמו אהבתי האמתית, שהיתה לי אחר-כך לעובדת ההשמה, שטפלה בי כמה שנים והיתה אהבת חיי האדירה. אהבה בגיל ההתבגרות יותר פנטזיה, דמיונות ותשוקות ופחות רגש אמתי וערכי. אבל שניהם יפים מאד, וכל אהבה חזקה מאד.
 
למעלה