אהבה....? אולי לא....?

t h e snake

New member
אהבה....? אולי לא....?

מממ.. שלום לכולם! חדשה כאן.... לא אוהבת במיוחד פורומים (סליחה מראש)... אבל רוצה לשמוע דעה של אנשים אחרים (חוץ מהחברים) על מה שקורה לי... אשמח אם תענו! תודה מראש :) היה לי מישהו לפני שנה בערך.. היינו חצי שנה, יחסים שמבוססים יותר על טלפון פחות על לראות אחד את השני.. אהבנו, אבל לא היינו מוגדרים חברים, הוא לא רצה את ההגדרות.. עד שבסוף האהבה נפסקה..... הוא פגע בי המון (לא בגידות או משהו כזה!) הוא הפסיק לדבר איתי, ניסה לרמוז שהוא כבר לא אוהב.. ואני עם ראש בקיר, לא הבנתי כלום.... אבל, הוא נפגע ממני הרבה יותר.. עשיתי הרבה שטויות.. אהבה חדשה, ראשונה, פחדתי, לא דיברתי איתו, הוא היה מספר לי הכל הכל הכל.. ואותי הוא היה צריך לדובב.. הוא היה מתוסכל, עצוב, מבואס... היינו רבים, והוא אף פעם לא הבין למה נעלבתי, או מה הוא עשה לא נכון... חתכתי. אחרי 9 חודשים, שחזרתי לעצמי.... אחרי 9 חודשים של לשאול את עצמי, "מה בעצם היה שם? ולמה.." אחרי שהבנתי.. השכלתי.. למדתי את הלקחים, המשכתי הלאה... נפגשנו בחובלים, בראיון האישי... מן מתנה של צה"ל ליום הולדת 18 שלי!.. ומאז אנחנו מדברים.. בהתחלה מעט, ועכשיו הרבה יותר.. אני מספרת לו הכל! את כל המחשבות, הרגשות, כל פעם שאני עצובה אני בורחת אליו.. הוא מבין, הוא מסביר, הוא מקבל אותי בידיוק כמו שאני.. למרות שהבעיות שלי (ביננו) די טיפשיות... אבל בכל זאת , כיף לי לדבר איתו, לספר לו, והוא שם בשבילי.. כל הזמן! אנחנו נפגשים.. הוא לקח אותי לעוגה ליום הולדת, וקבענו עוד פגישות.. וכמובן, העבר מוזכר.. היו לנו שיחות שלמות על העבר, על העובדה שהוא פגע, ועל מה שאני עשיתי.. וזה עדיין מוזכר ברמזים.. אבל באמת בקטנה... וגם הוא מדבר איתי, מספר לי כל מה שקורה לו... מה שכן מפריע לי הוא, שהוא מתקשר מעט.. אבל גם על זה דיברתי איתו... בעצם דיברתי איתו על כל דבר שמפריע לי.. והוא תמיד מתקן, משפר, הכל בשביל שאני לא אעלב ואפגע.. הרגשות מתחילים להציף אותי... אז מה אתם אומרים? ללכת על זה...? זה לא יילך? לזרום...? או לחתוך..? האהבה מתחילה לחזור...? או שבחיים לא יהיה לזה סיכוי כי זה היה עבר ונגמר...? לשאול אותו? לדבר איתו על זה? אתם חושבים שבן אדם בסיטואציה כזו יפחד..? כלומר למה לו להיכנס למשהו שהוא כבר נכשל בעבר..? או שבכלל זה מחשבות רחוקות מידי שבכלל לא כדאי לחשוב עליהן? ובכלל, אני עוברת עכשיו לירושלים לחיים הסטודנטיאלים (עתודאית), אז בשביל מה להתחיל עם זה? אני פוחדת לתת לזה סיכוי, ומצד שני, למה לא? אשמח לשמוע כל דעה, כל ניסיון חיים של מישהו, כל עצה.. כל דבר! גם אם זה רע, גם אם טוב.... תודה רבה רבה רבה רבה מראש!!! ואני מצטערת על האורך!! סליחה!
 

t h e snake

New member
זה לא מדויק....

קשר שמבוסס על טלפון, לא אומר שאין בו רגשות... היינו נפגשים, אבל לא לעיתים קרובות, מפאת המרחק, הבגרויות (שנינו היינו כיתה יב) אבל כן היינו נפגשים! וכן אהבנו אחד את השני. שנינו בני אדם, שברגע שאין רגשות, נזרוק את הקשר.. אנחנו לא ניכנס לקשר כי אנחנו בודדים או רצון לזוגיות, או כל דבר כזה. ועכשיו, אנחנו נפגשים הרבה הרבה יותר.. יותר משהיינו חברים.
 

dod_basim

New member
אולי כי הבנת שקשר לא יכול להיות מבו

סס על טלפונים בלבד?
 

orangeada

New member
אני קראתי הכל אבל אני לא מבינה...

היתם או לא היתם זוג ממש? רק תקשרתם בטלפון? ואח"כ היה לך מישהו אחר? (אבל, הוא נפגע ממני הרבה יותר.. עשיתי הרבה שטויות.. אהבה חדשה, ראשונה, פחדתי, לא דיברתי איתו, הוא היה מספר לי הכל הכל הכל.. ואותי הוא היה צריך לדובב.. הוא היה מתוסכל, עצוב, מבואס... היינו רבים, והוא אף פעם לא הבין למה נעלבתי, או מה הוא עשה לא נכון...) לי זה נשמע שאתם ידידי נפש, ממש ידידים טובים.. השאלה אם כדאי לכם לסכן את זה ולהפוך לזוג שאולי יצליח ואולי לא..
 

Cobe Anan

New member
סוף סוף אתם מתקנים את מה שלא עבד...

ועכשיו את מתחילה עם הספקות? מה, בכוח את מנסה להרוס לעצמך את החיים? סוף סוף הולך לך, תישעני אחורה ותהני מהחיים שלך!
 

t h e snake

New member
דבר ראשון תודה!

תודה שענית... אני באמת מנסה לתקן את מה שלא עבד... וכן עכשיו אני מתחילה עם הספקות.. זה מן, הגנה עצמית למקרה שזה לא יצליח... אני באמת צריכה להפסיק לחשוב על זה!! אולי אני באמת סתם אהנה מהחיים... ואיתו...
 

Cobe Anan

New member
זה קצת מזכיר לי את פרדוקס הריחוף..

כדי לרחף את צריכה בסך הכל להתעלם מהגרוויטציה, ואז, אוטומטית, את מתנתקת מהאדמה. הפרדוקס נעוץ בכך שאנחנו מקבלים את הגרוויטציה כאקסיומה, מכאן שהריחוף מפתיע אותנו, ואנחנו ישר מוצאים את עצמנו משווים בין המציאות הקיימת לבין חוקי הטבע כפי שאנו מכירים אותם- הגרוויטציה. רק מה, ברגע שאנחנו חושבים על הגרוויטציה, אנחנו לא יכולים לרחף. פרדוקס. (מדריך הטרמפיסט לגלקסיה, דגלאס אדאמס זצ"ל)
 

t h e snake

New member
הוא לא אמר...

אני סתם מכינה את עצמי לעתיד, דבר שכדאי לי להפסיק לעשות...:) ברגע שהקשר חזר, התחילו השאלות, התהיות, החקירות, הניסיונות ניתוח... אבל אני אפסיק עם זה.. זה ממש לא בריא.
 

dod_basim

New member
"יחסים שמבוססים יותר על טלפון......

....פחות על לראות אחד את השני" איזה מין קשר זה?
 
זה תלוי....

האמת את צודקת..אם את עוברת לירושלים זה חבל כי אולי שניכם תפגעו או שאולי לא...אולי תשמרו על קשר ממרחק..ותאהבו אחד ת'שני בשלט רחוק..השאלה אם הוא רוצה אותך..ונראה שכן.. חוצמיזה אז מה אם הקשר נכשל בעבר?! את כתבת שמאז התפכחת והתבגרת..אז אולי עכשיו תתקני טעויות שעשית בעבר..וגם תראי מיזה פירות מוצלחים יותר מהקשר הקודם..תחשבי על זה ותעדכני אותנו... בהייצלחה ! :)
 

t h e snake

New member
כנראה שלא.....

כנראה שלא התבגרתי, ולא התפכחתי.... היום עשיתי את אותן טעויות... אני מצפה ממנו ליותר מידי.. יותר מידי תשומת לב, נעלבת מכל שטות... אני שונאת לאמלל אותו.. אז אמרתי לו היום שאני רוצה להפסיק את הקשר.. הוא רוצה לדבר על זה מחר.. אני אדבר איתו, אבל אדבוק בדעה שלי.. אני לא רוצה לעבור את אותו דבר שעברתי קודם.. לפעמים נדמה לי שהכל אבוד.. שאהבה בשבילי זה פשוט לא יהיה לעולם...
 
למעלה