אדרל דחוף....
שלום רב,
הבת שלי (15.5) מאובחנת קשב וריכוז ולקויות למידה התחילה לקחת היום 30 מ"ג של אדרל רגיל (זה שמשפיע לחצי יום). חזרה עכשיו מבית הספר ואומרת שכבר בשעה הראשונה הרגישה "מעופפת".... בנוסף הבטן כואבת לה, בנוסף מרגישה בלחיים איך הדם זורם ... (!?!) וכמו כן מרגישה בדיכאון.... האם אלו תופעות לוואי ידועות !? האם הן נורת אזהרה במשהו !? האם זה אמור לחלוף עם הזמן !? יכול להיות שהתחושות הן בגלל החזרה מחופשת פורים שהיתה מלאה באדרנלין בשבילה עד אתמול בלילה !? (רק בשביל לסבר את האוזן - עד לפני מס' חודשים לקחה ריטלין LA 60 מ"ג - נכון מינון גבוה - אבל זה היה לאחר שמינון של 40 מ"ג לא הספיק... עשינו מבחן טובה שהראה שגם המינון הגבוה של 60 מ"ג לא טוב ואף להפך - גורם לתגובות ותוצאות רעות וקשות.... בהחלטת הנוירולוג הפסקנו למס' חודשים את הריטלין בשביל לראות אם תוכל להסתדר בלי כדור..... ומכיוון שניסינו כבר הרבה מינונים של ריטלין הרופא המליץ על אדרל.... כאמור - היום התחלנו לקחת אותו....)
בתודה מראש אמא דואגת....
שלום רב,
הבת שלי (15.5) מאובחנת קשב וריכוז ולקויות למידה התחילה לקחת היום 30 מ"ג של אדרל רגיל (זה שמשפיע לחצי יום). חזרה עכשיו מבית הספר ואומרת שכבר בשעה הראשונה הרגישה "מעופפת".... בנוסף הבטן כואבת לה, בנוסף מרגישה בלחיים איך הדם זורם ... (!?!) וכמו כן מרגישה בדיכאון.... האם אלו תופעות לוואי ידועות !? האם הן נורת אזהרה במשהו !? האם זה אמור לחלוף עם הזמן !? יכול להיות שהתחושות הן בגלל החזרה מחופשת פורים שהיתה מלאה באדרנלין בשבילה עד אתמול בלילה !? (רק בשביל לסבר את האוזן - עד לפני מס' חודשים לקחה ריטלין LA 60 מ"ג - נכון מינון גבוה - אבל זה היה לאחר שמינון של 40 מ"ג לא הספיק... עשינו מבחן טובה שהראה שגם המינון הגבוה של 60 מ"ג לא טוב ואף להפך - גורם לתגובות ותוצאות רעות וקשות.... בהחלטת הנוירולוג הפסקנו למס' חודשים את הריטלין בשביל לראות אם תוכל להסתדר בלי כדור..... ומכיוון שניסינו כבר הרבה מינונים של ריטלין הרופא המליץ על אדרל.... כאמור - היום התחלנו לקחת אותו....)
בתודה מראש אמא דואגת....