את כל העיר משפצים, מתקנים, מחליפים ומה לא? אני הייתי אומרת שכדאי אולי לחכות קצת עם עניין האגם. כשכל השיפוצים האלו בעיר יהיו לקראת סיום, ואפילו יגמרו, שיתחילו לבנות את האגם. ניהיה יותר מדי בלאגן עם כל התיקונים והשיפוצים האלו בעיר.
רעננה , שזה דווקא רעיון די נחמד לפארק שלנו ליד הקניון . אבל ותמיד יש אבל , לא חבל על עוד פיל לבן בעיר יש לנתב את הכסף הזה לטובת חינוך ועזרה לניזקקים וזקנים .