אגם בפ"ת

אגם בפ"ת ../images/Emo182.gif../images/Emo6.gif

ראיתם היום בעיתון את הכתבה על כך שאוחיון רוצה לעשות בפ"ת אגם? זה כי אין לנו ים והוא רוצה שנרגיש כאילו
באגם יהיו סירות, מקום לשחיה ודיג
הוא מקווה שתוך 3 שנים הסירות כבר ישוטו
זה היה היום בעיתון
 

bft02

New member
יש כל כך הרבה חפירות בעיר

סביר להניח שבחורף יווצר לו אגם ואז הוא יקח על זה אחריות :O
 

מיכמיך3

New member
את כל העיר משפצים

את כל העיר משפצים, מתקנים, מחליפים ומה לא? אני הייתי אומרת שכדאי אולי לחכות קצת עם עניין האגם. כשכל השיפוצים האלו בעיר יהיו לקראת סיום, ואפילו יגמרו, שיתחילו לבנות את האגם. ניהיה יותר מדי בלאגן עם כל התיקונים והשיפוצים האלו בעיר.
 

AliceQueen

New member
יש לי רעיון ../images/Emo62.gif

אם עכשיו נסתום את כל הרשות בשביל המים שיש על הכבישים, תוך חודש נהפוך לוונציה! ואז גם יבואו אלינו תיירים מכל העולם כדי לשוט בסירות על הכביש
ושימו לב - לתושבים לא ייגרם שום חוסר נוחות, כי לא יהיו חפירות בכלל
יאללה, מי בא לעזור לי?
 

odedm1

New member
לדעתי הוא מתכוון לאגם כמו בפארק

רעננה , שזה דווקא רעיון די נחמד לפארק שלנו ליד הקניון . אבל ותמיד יש אבל , לא חבל על עוד פיל לבן בעיר יש לנתב את הכסף הזה לטובת חינוך ועזרה לניזקקים וזקנים .
 
למעלה