Mayhem In My Soul
New member
אגו
למה יש לנו נטייה לשייך את עצמנו, כמו גם אחרים, לקבוצות מסוימות? (למשל- לשייך את עצמי כיהודי, כישראלי, כאוהד של קבוצה מסוימת, וכן הלאה) למה אנחנו חשים לפעמים טוב כשאנחנו מזהים תכונה שייחודית לנו? האם ההשפעה של זה טובה או רעה? היה עדיף בלי זה?
למה יש לנו נטייה לשייך את עצמנו, כמו גם אחרים, לקבוצות מסוימות? (למשל- לשייך את עצמי כיהודי, כישראלי, כאוהד של קבוצה מסוימת, וכן הלאה) למה אנחנו חשים לפעמים טוב כשאנחנו מזהים תכונה שייחודית לנו? האם ההשפעה של זה טובה או רעה? היה עדיף בלי זה?